yanlış cevap

23 1 0
                                    

Hepimiz masanın etrafinı çevrelemiştik.şişeyi ortaya koymustu kaan.
"Eee kim ceviriyor ilk.ve sisenin ucu soru diger tarafi cevap anladınız "
Herkes kafa salladiginda kimse şişeye dokunmuyordu.
"Off ne uyuzzsunuz ya tamm ben ceviririm"
Kaan a gulerek baktığımızda siseyi çevirdi.şişe eda yla mert arasında kaldı.mert soruyor eda cevapliyor..

"Evvett d mi c mi bakalım eda hanım "
Eda ne diyeceğini düşünürken biz onları izliyorduk.en meraklı bakan da candı.istemsizce onların haline gülesim gelmişti.
"Ben doğruluk diyorum"
Mert hınzır bir sekilde guldugunde ne soracağını merak etmiştim.
"Ilk sevgilin mi yoksa can mı daha iyi öpüşüyor."
Can mertin kafasinda bir saplak patlattiginda ben de kahkami patlatmistim.herkes bana baktığında
Baturay "neye gülüyorsun bu kadar"
Hmm gülmeye devam ederek bombayı patlattım."eda hiç opusmediki onceden"
Mert nasıl yaa diye sorduğunda can ın gülümsediğini gördüm. Eda kafasını egmis konusmak icin dudaklarını aralamıştı."seyy ben ilknkez birinden hoşlanmıştım.onunla çıkmaya başladık.3 hafta falan olmuştu.beraber at ciftligine gitmiştik.sonra o beni öpmek icin bana yaklaştı."o sırada can a baktığımda ilk kez onu bu kadar sinirli görüyordum "ama beni tam öpecekken onu ittim.o da at pisliginin üstüne düştü.sonra beni bıraktı zaten"
Herkes kahkaha atmaya başladığında can in gülümseyerek eda ya baktığını gördüm.bunların ki yıldırım aşkı olmalıydı.birbirlerine kıskandıracak cinsten bakıyorlardı.
Eda şişeyi  çevirdiğinde bu sefer baturay ile benim aramda kaldı.ben soruyordum o cevapliyordu.
Evvet hahaha
"D mi c mi egoist sevgilim" can kahkayi patlatmisti.
"Dogruluk diyorum çirkin "
Can daha sesli gülmeye başladığında yanimdaki yastığı kafasına firlattim.
"Tamm susuyorum yaa. şiddete  hayır lütfen "
Ona hala sinirli bakmaya devam ederken bir yandan ne soracağımi düşünüyordum.hmm ne sorabilirim hadi elmira fikir yürüt. Ahaa buldum.
"Hafızanı kaybettikten sonra benimle karşılaştığında benim hakkımda ne hissettin"
Herkes meraklı gözlerle baturay a bakıyordu.
"Senden nefret ediyordu "
Ela ya döndüğümüzde onun konusmasini bekledik.ama o sırada baturay  konuşmaya başladı.gercekten benden nefret mi ediyordu :(
"Seni ilk gördüğümde kalbim hızlandı.o an neden hızlı attığını anlayamamsitim.sen oyle davrandıkça herkese davrandigim gibi sana da kötü davranmak istedim ama beni hep bir seyler engelliyordu.beynimde eksik kelimesi yankılanırken sana her baktığımda kalbim sızlıyordu.sana yaklaştıkça nefesim kesiliyor kalbim hızlanıyordu.sana hicbir zaman zarar vermek istemedim."
Gözümden dökülen yaşi kimse gormesin diye hemen sildim.
"Vaoov bu sen misin baturay? Seni tanıyamiyoruz.duygusuz baturay a ne yaptın elmira?" Kaan a döndüğümde herkes bu cevabi bekler gibi bana bakıyordu.
"Ben bir sey yapmadım.b bunu bize kalbimiz yaptı.aralarinda heo bir yikim hep bir acı oldu ama bitti artık kavuştular. " baturay a döndüğümde duygulanmış bana bakıyordu.onu seviyordum.ama bir anda gozleri huzunle kaplandı."iyi misin ?bir sey mi oldu?"
"Hic hic bir sey.sadece korkuyorum.benim hayatım karanlık elmira seni de bu karanlıkta kaybederim diye korkuyorum"
"Hicbir sey olmayacak baturay.sen yanımdayken hicbir sey olamaz."

"Heyy gencler oyun devam ediyor farkındaysanız.ayrılın artık "can a göz devirerek ayrıldığımızda bu sefer baturay ceviriyordu.off lanet olsun ama neden hep ben.mert karsimda gulerek bana baktiginda icimden yine binlerce kez daha küfrettim."d mi c mi prenses"
"Doğruluk !"
"Sen ilk kimle  öpüştün bakalım "
Off ne sacma soruydu bu.
"Tabiki de baturay"
Baturay a gukumsedigimde mert in sesini duydum "ops yanlış cevap prenses"...

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin