Multimedia ELMİRA
-efendim malzemelerinizi odada hazirlattık.en ince ayrıntıya kadar her sey hazır.ama efendim ya size bir sey olursa
Hahah gulsem mi acaba bilemedim.bu adamlar beni mi düşünecek.insanlar acizdir.kendinden baskasini düşünmezler.ben o tarihten beri duyguları olmayan birine dönüştüm.sol koprucuk kemigimin altindaki tarihten beri.
-merak etmeyin.size merak hic de yakışmıyor zaten.simdi o cenelerinizi kapalı tutun.mekana gidin ve dedigim yerlerde bekleyin.
-anlasildi efendim. -gidebilirsiniz
Onlarin gidisinin ardindan bakiyordum.dusuncelerimle tek basima kaldım.kapsonumu giydim ve avcim icin hazırlanıyordum.suan ne diyor bu adam ya diye düşünüyor olabilirsiniz.ben baturay 22 yaşındayım.1 82 boyunda oldukca sert görünümlü bir yuze sahibim.bana karaprens derler.benim en sevdigim oyun nedir bilir misiniz?av ve avciyi oynamaya bayilirim.kurbanlarım bazen av yapıp bazen de avci yaparım. Ne igrenc adam diye dusunebilirsiniz hakkımda ama ben buyum oldurmeye bayilirim gerekirse tehlikye girer yine de kurbanimi cezalandirmaktan vazgecmem.polisler seni yakalamiyor mu dusuncesine gelirsek ben cok zekiyim ardimda iz birakmam.tabi yakalandigim zamanlar da oldu ama ogrendigim bir kac ililuzyonlarla karsimdakini hipnoz altina alabiliyorum.hahay cok eglenceli.benim tattığım tek duygu ofke ve zevktir.suan benim hakkimda ne dusundugunuz de umrumda degil açıkçası.neyse uzun konusmayi sevmem.avcim beni bekler.odama dogru ilerliyordum.odam beni aksime bembeyazdı.siyah beyaz uyumuna bayılıyorum.hayatta zaten siyah beyaz degil midir.her sey siyah beyazla başladı.aletlerim soguk zemine dizilmislerdi.buyuk küçük bıçaklar hepsi istedigim gibiydi.odam kimsenin girmesine izin verilmez.sadece persembe gunleri kapim acik olur.o da avcilarim icin bir oyundur.avcimi izlemek uzere mekana yani alt kata ineyim.merdivenlerden inerken yanimdan gecen o sarhos igrenc kadinlari izliyordum.midemi bulandiriyorlar.benim hakkimda gay dedikodulari yayan varmis onu da bir ara bulup cezasini vermeliyim.ne gayi be sadece kadinlar fazla basitler.dedigim gibi ben artik duygusuz bir insanim benden daha ne bekliyorsunuz.mekandaki yerimi aldim ve etrafi kolacan ediyordum ki su cirkin kızı gördüm.cirkin dedigime bakmayın aslında gideri vardı.mekana girerken beni agacin orda goren kız ne de dikkatli izlemisti beni.ben de kızı inceliyordum suan.derken avcıyı gordum mekanda benim capraz karsimdaydi.39 yaşlarında hafif kirli sakalları bulunan 2 km oteden fark edilen yuvarlak gobegi vardi.orta boylarda bir adamdi.her seyini araştırmıştım.evliydi ve karısını her gun dövüyordu.çocukları yoktu her gun parasini boyle mekanlarda ve kumarla harcardi.mekan cikislarinda onu genc kizlari taciz ederken yakalamislar.polisler tutukladiginda 1 gece nezarette kalip salmislar tekrar sokaga bu serefsizi.iste polislerden bu yuzden nefret ediyorum.ben de onu kendim cezalandiracagim.boylelerine daha kotu cezalar vermek isterim ki kanunlar...dusuncelerimi o kiz ve arkadaslari bölmüştü.aptal seyler kendi capinda dc oynuyorlardı.derken kizla goz goze gelmem bir oldu.bana dikkatli bir sekilde bakiyordu.arkadaslariyla bir seyler konusuyor bir yandan bana bakiyordu.o elbisenin icinde cok tehlikeli duruyordu.siyah saclari ve o size denizin derinlikerini hissettirecek masmavi gozleri vardı.bana dogru ayaklandı tam buraya dogru geliyorken kolundan bir cocuk tarafindan tutuldu.salak cocuk ne diye tutyorsunki kızın kolunu niye buraya geleckti merak etmistim.heyy noluyor baturay kendine gel.kizdan bakislarimi kaçırdım ve odama dogru ilerledim.malzemelerimden 23 numaralı nesteri elime aldım karnımın sag boşluğunu açtım ve kesmeye başladım evet bu muhteşemdi. Nasil olsa acı hissetmiyordum.ben duygularimi degil hislerimi de kaybetmistim.oluk oluk kan akiyordu.kanamayi durdurmak icin biraz jetokaini enjektore cekip deri altina verdim biraz da olsa durmuştu.simdi msj atmaya geldi sira.slm avci ben avın artık tehdit edilmek istemiyorsan mekanin alt sokagina gel ben orada olacağım polise haber vereyim deme o yollari cok gectim.adamlarını yollayabilirsin once hic sorun değil.bugun seninle yuzyuze konusma zamanı.
KaraprensGoruldu mesajimla sevindim.simdi alt aokaga ilerleme zamanı.biraz bekledikten sonra bekledigim gibi adamlarını yollamıştı.adamlarin once zayıf noktalarını bulamya çalıştım. Onden geln adamin noktası sag koltuk altıydı orada yarasi vardi.bu tamamdir.ikinci adam kafasindan ilk darbeyle bayilir zaten.ucuncu adamin zayif noktasi boynuydu tammdir.cok az adamını yollamissin.ben de seni zeki avcı zannederdim.uc adamin isini de dedigim gibi hallettim.adamlarim gelip bu coplugu topladilar sirada avcimi beklemek kaldi.derken gozum bulaniklasti.cik kan kaybettim herhalde derken yere kapaklandım.
05.00
Uzun zamandir bu kadar uyudugumu hatırlamıyorum.goz kapaklarimi zorlukla açtım. Yan sedyemde yatan o cirkin kızı gormemle yerimden sıcradım.
-noluyor burda nerdeyim ben.!.sen su bardaki cirkin kız degil misin.neden senin yanindayim?
Kiz bu dememle bana sinirli sinirli bakmaya başlamıştı.o mavi gozlerinin icindeki kirmiziliklara bakiyordum.
-bir de sana mi zeki diyorlar.beni sorgulamadan önce kendine bak ve ne oldugunu anlarsın mankafa
Bana ne demisti o.onu da cezalandirsammi ki bu cok zevkli olurdu.ama baska yollarla.off ne diyorum ben yaa
-dediklerine dikkat et.o dilini kesmeyeyim.
-nolcakmis
Demesiyle onu kendimle sedye arasinda birakmistim.kulagina dogru egildim.nefesini boynumda hissediyordum.yuzunu inceliyordum yanakları mı kızarmıştı ne bu ona ayri bir guzellik katmıştı.ne diyorum ben yaa.
-bak kızım sen ne hakla isime karışırsın.belliki buralarda yenisin.o yuzden seni affediyorum.bir daha karsima çıkma.
-ne diyorsun sen ya.az kalsin ölüyordun sen kanamadan.hayatini kurtardım senin .boyle mi tesekkur ediyorsun.
Ona daha da yaklaştım. Daha da kızarmıştı.kızarması hosuma gidiyordu.bilerek daha da yaklasarak ona yandan gülümsedim
-sana aferin dememi mi bekliyorsun kucuk kız.o sadece bir oyundu ben avdim.ve avciyi bekliyordum.taki sen isleri berbat edene dek.
Bu dediklerimle gercek hayata geri dondum .evet bu salak kiz butun herseyi berbat etmisti.daha da sinirlendim ve sedyeye yumrugu gecirdim.
-ne sacmaliyorsun sen
-bak kızım sana simdi laf anlatamam.belliki senin jeton dort koseli bana cikisi goster ve beni gormedin.anladin mi
Bu kiz beni sinir etmek icin var herhalde dili de baya uzun kesmek lazım bir ara.onun sinirli yuz hattina bakarken o dolgun dudaklarıni yalayarak konusmaya basladi
-cikis surada seni gormedim merak etme dort koseli jetonumdan da siliyorum o goruntu kirliligi yaratan görüntünü (çarpılacağım o degil)hadi bay bay canim bay bay...
Icten ice gülüyordum.çocuk gibiydi zaten .arakama bile bakmadan el sallayar gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...