Okay okay okay. Jeg fik sommerferie i fredags hvilket er mega rat. I denne uge skal jeg på fucking ros. Jeg er igang med at pakke. Jeg skal der ned her nu og så henter Pelle mig. Stefan kommer senere i dag, tror Jones kommer i aften og Lau imorgen. Jeg glæder mig vold meget. Mit første år på ros. Det bliver så vildt. Og nu hvor jeg er sammen med drengene dernede er jeg ret sikker på jeg kommer til at blive stiv. Når ja. Melissa, Malou, London og Pelles kæreste Nicoline kommer også. Eller de er der allerede. Når men jeg har fået pakket så skal insta opdateres.
//
(Lad lige som om tatoveringen ikke er der)
Ros🔜@stefan_hjort @pellehp @jonaseilskov @lauritzemil @nicolinehoffmann @Bentsenn @jeppelondon @malou.vang❤️
@pellehp: Vi skal være så stive
@stefan_hjort: Jeg er med på Pelles plan
@nicolinehoffmann: Glæder mig til endelig at se dig❤️
@malou.vang: @nicolinehoffmann du skal glæde dig, hun er meget sød❤️
@Bentsenn: @malou.vang jeg er helt enig❤️
//Ja det er jo rigtig. Jeg skal se Nicoline for første gang. Jeg glæder mig helt vildt. Pigerne siger hun er meget sød, og siden Pelle er faldet for hende må det jo være sandt. Pelle falder for det meste kun for søde piger. Når men Pelle er her om hvad. 15 min. Så jeg skal havde noget morgenmad. Det bliver sikkert bare et æble.
Status er at vi er lige kommet på ros. Det er fucking vildt. Jeg kan vitterlig ikke forstå jeg er her. Men det er jeg. 2 år før min mor siger det er 'lovligt'. Men helt ærligt man skal være 15 for at kunne gå rundt alene. Heldigt for mig ligner jeg en på 18 og så er jeg 16. Vi kommer op til campen. Jeg bliver overfaldet af Malou og Melissa. Dem har jeg virkeligt savnet. Vi krammer hurtigt og så går turen til London. Og til sidst er det Nicoline. "Hej jeg hedder Nicoline" siger hun "Hej jeg hedder Ida" siger jeg. Vi krammer hurtigt. Så er næste stop bare at min dejlige bby kommer. Eller måske lige først at få sat mine ting ind i teltet. De andre har været så søde at sætte telt op for os. Jeg skal så bo i telt med Stefan. Det bliver hyggeligt. Måske kommer jeg til at sove i nat, men det kommer vi til at se på. Stefan er meget pige glad når han er fuld. Men hvilken dreng er ikke lidt pige glad?
Okay lige pt sidder vi og drikker øl. Bare en dejlig kold øl. Men vi skal snart have fat i noget andet. Vi ventede bare lige på Eilskov. Men han kommer så nu. Jubii! "Pelle skal du ikke lige vise dine bartender skils" spørg London. Ja vi kalder ham bare London. Vi går mest efter efternavne. Så jeg hedder Dam. Men ja Pelle viser sine skils. Han blander en vodka med redbull. Ja tak. Love it.
Vi har seri drukket vold meget. You can't belive it. Så vi er alle godt stive. Så skal der leges konsekvens. Vi tager den lidt med ro fordi jeg ikke kender Hoffmann så godt. Men ellers holder jeg mig ikke tilbage. Jeg er fucking på når jeg er fuld. "Okay HP kys med Hoffmann" siger Stefan. Han trækker på skuldrene og kysser hende så. Fuck de er goals. Nej hvor er det sygt. Og jeg synes Stefan og jeg er goals. Det er vi også men hold da kæft. Når HP går over på sin plads igen. "Okay Hjort snav Dam" siger Bentsen. Stefan går over til mig og snaver mig i jorden. Og nu laver jeg ikke sjov. Vi kommer måske også til at ødelægge stolen. Ups. "Når Hjort der var der en der gik til den" siger London "ja jeg har bare savnet hende" siger han. Nårh men det er nok også alkoholdens skyld. Men jeg må indrømme. Det var fucking rat. Jeg bliver så nødt til at sætte mig på Stefans skød på grund af den fucking stol. Og Laus magter jeg ikke at tage frem lige nu. Men ja der er ikke noget galt i at sidde her.
Okay status er at alle er fucking stive. Det er da helt sindssygt. Når men vi skal ned og høre noget musik. Det bliver bare så godt.
Lige nu er der ikke noget vi gider at høre så vi går tilbage til campen. Men først skal jeg lige finde Cb's Camp. My friends. Ja City Bois er mine venner og jeg elsker det. Så mission find Cb Campen er igang.
Okay jeg har endelig fundet dem. Det er bare vold langt væk fra os. Men det er det vær. Jeg skal se dem. Jeg har ikke set dem i hvad 6 måneder. Min bedste ven er klart Anthon. Han er fucking sjov. Og faktisk også min første flirt. Men nu har jeg Stefan. Som stoler på mig. Tak musse. En stiv pige sammen med en masse drenge. Bedste ide ever.
Jeg fik sagt Hej til Cb og nu er jeg tilbage i min egen Camp. Eller page four campen kan man vil også kalde den. Men vi skal bare feste til langt ud på natten. Og hvem ved hvad der kan ske?
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...