Igen vågner jeg op i Stefans arme. Denne gang bare ikke med så meget tøj på. Ups. Jeg vender mig stille om. Han sover stadig. Jeg kikker lidt på ham. Han er så sød. Og ikke min. Hvis han ikke snart spørg om vi skal være kærester så spørg jeg altså bare ham. Jeg fjerner noget hår ved hans ansigt. Han begynder stille at rykke på sig. Der titter nogle flotte øjne op. Han smiler lidt. "Godmorgen smukke" siger han og kysser mig på kinden. "Godmorgen Stefan" siger jeg og smiler tilbage.
Vi har lige spist morgenmad. Jeg skal snart hjem. Det trist. Jeg vil hellere være her. Men jeg skal sgu lige til træning i dag. Øv. Og så vil mine forældre også have mig hjem. Jeg er jo kun 17 år. Stefan bære mig op og går ind på hans værelse. Han smider mig i sengen og lægger sig selv lige så stille ved siden af. "Ida jeg har tænkt på noget" starter han ud med "du ved jeg virkelig elsker dig og at jeg hader mig selv for hvad jeg gjorde ved dig" jeg nikker og han fortsætter "jeg vil bare høre om du måske ville være min kæreste igen" spørg han nervøst. Fuck yes. "Selvfølgelig vil jeg det" siger jeg og kysser ham. Han smiler lidt i kysset. Vi trækker os. Så nu skal insta opdateres.
//Hvis i kender følelsen af lykke, så ved i hvordan jeg har det lige nu. Drengen på billede er og vil altid være ham jeg elsker allermest. For at gøre noget langt, kort. Jeg vil elske dig for evigt skat❤️❤️ @stefan_hjort
@stefan_hjort: Elsker også dig❤️
@bentsenn: ENDELIG!!!❤️
@jeppelondon: ynglings parret sammen igen❤️
//
Så nu kan man da ikke være andet end glad. Jeg sidder oven på Stefan mens han lægger i sengen. Jeg giver ham hurtigt et kys på munden. "Skat jeg skal hjem" siger jeg. Han kikker bare på mig med et smil. "Okay jeg kører dig bare" siger han. Vi kysser igen og går så ud og tager sko på. Vi går ned til hans bil og køre så til Gladsaxe.
Vi holder ude foran mit hus. Stefan og jeg kysser farvel og jeg går indenfor. "Hej" råber jeg. Der kommer en hoppende Oliver ud til mig. "Hej og tillykke" siger han. What The Fuck. Hvad laver han her? "Hej Oliver hvad laver du her?" Spørg jeg overdrevet glad "jeg ville se min lillesøster træne på første holdet" siger jeg "så du sagde tillykke til at jeg var kommet på første holdet" spørg jeg "ja og at du er kommet sammen med Stefan igen, igen" siger Oliver. Jeg griner lidt. Jeg går op på mit værelse og gør mig klar til træning. Så bare på med nogle fodbold strømper, benskinner, shorts, lange bukser og en langærmet trøje og så selvfølgelig alt det praktiske, men det ligger i min taske. Jeg løber ned af trappen, finder min taske. Jeg finder min drikkedunk og fylder den op, lægger den ned i tasken igen og tager mine sko på.
Jeg lægger min taske over til de andres, tager mine lange bukser af og tager mine fodboldstøvler på. Det er ikke så koldt lige nu. Jeg stiller mig over til de andre piger. "Godt nu hvor alle er her kan i begynde at løbe 2 gange rundt om banen og lave styrke når i kommer tilbage her til" siger vores træner. Vi nikker og begynder. Det er ikke en så slem opvarmning. Det kunne være, være. Han kunne være sur.
Da vi er færdige med opvarmning begynder vi at skyde lidt til hinanden. Jeg står sammen med Melina og skyder. Vi er snart færdige så skal vi opvarmes. Som så er nu. Jeg sætter mig til at stække ud. Jeg kikker op på Oliver. Han sidder og snakker med Stefan. "Dam du skal ind nu. Winther tag en pause og få en ispose på hånden" råber Michael (vores træner). Jeg løber ind på målet. "Go Ida" råber Oliver og Stefan. Jeg griner lidt. Celine står bag bolden. Fuck nej. Hun skyder fucking hårdt. Hun løber mød bolden, skyder med venstre fod og jeg tager den faktisk. Endelig. "Godt taget. Kom igen Celine" råber Michael. Nice det er så første gang det er sket og nok også sidste.
Når vi er helt færdige med at træne skal vi lige have nogle praktiske ting i orden. "Okay piger i skal altså spille kamp mod OB på søndag og de lægger nr. 2 så det er vigtig i tager jer sammen så vi vinder. Så ses vi der" siger Michael. Folk går mens jeg bare bliver. "Tillykke med at du har fundet sammen med Stefan igen" siger Michael "tak" siger jeg. Jeg får pakket mine ting sammen da Stefan og Oliver kommer gående. Jeg løber over til Stefan. "Der er min fodbold stjerne" siger han og løfter mig op i et kram. Vi giver hinanden et kys. "Hey Ida nu skal han altså ikke distrahere dig på søndag. Jeg tror nemlig ikke at Melina kan spille" siger Michael. Jeg nikker og vi går ud til bilen. Stefan har taget bussen her ud så han skal køre med os hjem. Det have de to så lige planlagt mens jeg trænede. De have også planlagt at Stefan skal sove hos os. Det har man da aldrig noget imod. Jo mere Stefan-tid jo bedre. The Fuck is going on whit me? Jeg er jo næsten blevet totalt psygo.
Jeg smider mig i min seng. Stefan sætter sig stille på min kontorstol. "Skat hvorfor opføre du dig som om det er første gang du er her" spørg jeg Stefan om "jeg ved det ikke" siger han og smider sig oven på mig. Vi kysser lidt end til vi bliver afbrudt af min skønne bror. "Hov undskyld" siger han og lukker hurtigt døren igen. Hvorfor skal alt det akavet også lige ske for mig? Stefan begynder at grine. Jeg giver ham et lille dask på skulderen og går over til døren. Jeg åbner den. "Godt i er færdige. Jeg ville bare lige sige godnat" siger Oliver og går ind på sit gamle værelse. Jeg lukker døren igen, tager mit tøj af og lægger mig i sengen. Stefan gør det samme. Han lægger sig bag mig så vi kan lægge i ske. "Godnat skat" siger vi i munden på hinanden. Han kysser mig i håret og bum så sover jeg sgu.
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...