Kapitel 26

541 8 0
                                    

Jeg vågner lidt alene. Stefan er nede at træne. Det er han altid om morgen. Jeg rejser mig op for at tage noget tøj på. Der lægger en seddel på mit make-up bord.

Godmorgen skat. Håber du har sovet godt! Jeg er taget ned og træne som normalt, men jeg tager hjem bagefter. Undskyld med havde bare lige brug for at tænke. Og bare Rolling det er ikke om vores forhold. Elsker dig! Din Stefan<3

Okay så ved jeg det. Jeg skal da også lige lægge et billede op på insta.
//

Er begyndt at vende mig til ikke at vågne i dine arme og til dine kys💔 @stefan_hjort

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Er begyndt at vende mig til ikke at vågne i dine arme og til dine kys💔 @stefan_hjort

@pagefourfan1: hvad har i slået op?😭

@stefan_hjort: undskyld!

@pellehp: er der noget jeg har misset, eller?
//
Okay Stefan vi køre på at vi har slået op!? Jeg skriver lige hurtigt til Pelle.

Mig: Pelle, Stefan og jeg har ikke slået op!

Pelle: Okay godt. Jeg troede lige😂 Men hvad er der så?

Mig: Jeg savner ham bare når jeg vågner.

Pelle: Okay.

Det var så den samtale. Men jeg skal faktisk snart til træning. Ej nej det er først om et par timer. Så nu vil jeg lave noget mad, sætte mig ned, spise det og se noget Netflix. Altid godt!

*Stefans synsvinkel*

Jeg er seriøst blevet bombarderet med spørgsmål om jeg har slået op med Ida. Og nej selvfølgelig har jeg ikke det! Hun er jo mit et og alt. Så jeg skriver lige til hende.

Mig: Skat undskyld. Jeg lover næste gang vi sover sammen kommer du til at vågne op i mine arme og til mange kys. Savner faktisk også at kunne gøre det!

Ida: Det er okay. Jeg savner dig bare meget!

Mig: Jeg kunne komme forbi senere

Ida: Er til træning

Mig: Henter dig efter træning! Elsker dig❤️

Ida: Elsker også dig❤️

Så er den på plads. Nu skal jeg bare have fundet på en gave fordi vi har måneds dag imorgen. Så den skal være perfekt den dag! Jeg går ind i en smykke forretning for at finde en halskæde til hende. Eller en ring. Eller begge dele? Jeg kikker bare lige hurtigt.

*Idas synsvinkel*

Jeg løber over i armene på Melina. Fuck jeg har savnet hende! "Hvorfor er du altid så glad når du kommer til træning?" spørg Celine "det ved jeg ikke" svare jeg. Michael kommer gående ind med Stefan ved sin side. Jeg løber over i armene på Stefan. "Det er sikkert derfor hun er så glad" siger Celine. Jeg griner og går over til pigerne igen. "Okay i skal spille kamp imorgen, så vi skal træne igennem i dag" siger Michael. Vi nikker og begynder at opvarme. I ved jo hvordan det går. Hvis i ikke kan huske det så er det: løbe 2 baner rundt, styrke og skud. Det er så overstået nu. Så nu skal Melina og jeg varmes op. "Piger kom lige" råber Michael. Vi løber over til ham. "Okay imorgen er en vigtig kamp. Vi er ubesejret indtil videre. Men vi skal møde puljens anden bedste hold. Så hvis vi vil lægge nr. 1 efter imorgen skal vi tage os sammen. I skal allesammen spille imorgen. Og træn så!" siger Michael. Vi løber ud på banen og begynder at træne igen. Vi fokusere meget på kontra mål og opdækning.

"Vi ses imorgen" råber Michael og går. Jeg er tilbage sammen med Melina. Stefan kommer gående over til os. "Glæder i jer til imorgen?" spørg han "ja så meget" siger Melina "det er ikke så meget det vigtigste for mig imorgen" siger jeg. Melina kikker underligt på mig. "Stefan og jeg har månedsdag imorgen" siger jeg og smiler. Hun nikker. "Nå vi ses imorgen" siger hun og går. Jeg rejser mig op og kysser Stefan. Vi går ud til hans bil og kører hjem til kig, så jeg kan skifter og komme i bad.

"Skat hvad vil du lave imorgen?" spørg Stefan. Jeg trækker på skuldrene. "Overrask mig" siger jeg og giver ham et kys. Jeg sætter mig oven på ham og vi bliver bare ved med at kysse. Det er dejligt. "Jeg har savnet det her" siger han, for ærligt. Vi har begge haft mega travlt. So vi har ikke ser hinanden, medmindre vi har sovet, men der har vi været trætte. So it's good to have him back. Jeg trækker mig fra vores kys. "Nej skat" siger han og kysser mig igen. Igen bliver jeg nødt til at trække mig. Han kikker underligt på mig. "Senere skat" siger jeg og lægger mig ned ved siden af ham igen. Vi sætter os bare til at se Netflix. Super hygge.

Jeg lukker køleskabet og går op til Stefan med to flasker vand. Ja vi blev sgu lige lidt tørstige. "Nej Pelle jeg kan ikke øve imorgen. Jeg har jo måneds dag med Ida så jeg vil gerne tilbringe dagen sammen med hende. Alene tak. Ja vi ses hej" og han ligger på. "Er der noget i vejen skat? spørg jeg. Han ryster på hovedet. Jeg nikker og giver ham, hans vandflaske. Vi lægger os ned i sengen igen og ser videre på den underlige serie vi fandt på Netflix.

Stefan ligger med armene rundt om mig. Vi har lige lagt os til at sove. "Skat jeg kan ikke falde i søvn" beklager Stefan sig. Jeg griner lidt og vender mig om. Jeg giver ham et kys på munden. "Hvad med nu?" spørg jeg. Han ryster på hovedet og giver mig et intens kys. "Skat mine forældre er hjemme vi kan ikke have sex" siger jeg og skubber han lidt væk. Han kommer bare tæt på mig igen. "Hvad nu hvis vi er stille. Jeg vil dig gerne lige nu" siger han. Denne gang er det min tur til at ryste på hovedet. "Skat det går ikke" siger jeg. Han laver sadface og jeg vender mig om. "Godnat" siger jeg. Han kysser mig i nakken og siger: "godnat". Igen falder jeg i søvn med Stefans arme rundt om mig og en dejlig varm fornemmelse i maven.

Ham der Stefan HjortWhere stories live. Discover now