Bby har føz idag. Fuck det bliver fedt. Jeg skal hjem til ham idag. Og der kommer så nogle af hans venner. Fx Søren og Sonny. Og så holder han noget i aften hvor vi bare skal ud og spise. Ikke det helt store. Jeg skal i bad og så skal der lægges et billede op på insta.
//Bae har fødselsdag. Tillykke skat. Håber du får en god dag. Glæd dig til min gave😉 @stefan_hjort❤️
@stefan_hjort: Tak skat. Glæder mig til din gave😉❤️
@jonaseilskov: Hov, hov. Nu ikke en fræk gave vel!?
@ida_dam: @jonaseilskov jeg lover. Ikke nogle fræk gave😂❤️
//Okay Jones. Hvor akavet endelig. Men det er mine venner som jeg kender dem bedst. Omg Pelle og Nico er i Dubai. Alle deres instastory's er vold cute. Og det passer jo godt med deres nye sang. Bedre end din ex. Morgen mad nu. Ja tak.
Jeg er lige kommet hjem til Stefan. Der er ikke rigtig nogle. Jeg banker på døren. Linda åbner. "Hej Ida" siger hun og hiver mig ind i et kram. Vi trækker os og Stefan kommer bag hende. "Hej Skat" siger han "hej" siger jeg. Han hiver mig med ind og lukker døren bag mig. Linda står i køkkenet og bager kage. Det er helt sikkert Brownies. Stefan elsker brownies. Vi går udenfor. Der er legnet alkohol, glas og tallerkner op. Jeg tror jeg er den eneste piger der kommer men det er okay. Jeg kender jo drengene ret godt. Der er 4 tallerkner. Så er det jo kun Stefan, Søren, Sonny og jeg. Øv jeg er den eneste der ikke starter med S. haha. "Skat efter vi har spist i aften, tager nogle af os ud og fester. Vil du med?" spørg han "ja selvfølgelig vil jeg det" griner jeg. Altså Stefan hvad er det for et spørgsmål. Self vil jeg med ud og drikke.
Drengene er lige kommet. Vi sidder ved bordet og har det Nice. Vi drikker bare noget rose vin. Ynglings. Lige nu venter vi bare på at vi skal tage til KBH. Det skal vi snart. Vi venter bare på Julle og så køre vi.
Vi sidder på en restaurant sammen med alle hans venner. Kristine Sloth er her også. Jeg kan ikke så godt lide hende. Men jeg må overleve. Hun er trods alt en af Stefans bedste veninder. Og det gør skam ikke mit had til hende mindre. Men ja vi for noget lækkert mad og så skal vi self lige synge for bae.
Vi er på vej til Kb3. Jeg skal virkelig være stiv. "Skat hvad er min gave" spørg Stefan. Fuck ja den har jeg glemt at give ham. Normalt gider han ikke at have gaver. Altså han elsker gaver. Men ikke til fødselsdage. Jeg giver ham hans gave. "Årh Skat tak. Hvordan viste du jeg manglede deo" siger han. Ja one million deo til bae. Ikke misforstå det han lugter ikke. Men han skal bare have en. "Kik igen skat" siger jeg. Han kikke igen. "Og Calvin underbukser. Tak skat" ærligt så viste jeg ikke hvad jeg skulle købe til ham. Drengen har jo alt. Så de blev bare deo og Calvin. Det kan man jo også altid bruge. Han giver det til Julle. Hun skal ikke med videre. Så kunne hun jo tage det med hjem.
Vi er på Kb3. Så Jubii jeg kom ind. Stefan hjalp lidt. Jeg sidder på en sofa og snakker med Sebastian. Han er en flink fyr. Ej han er cool. Og er blevet min gode ven på ikke så mange dage. Så fed. Stefan kommer over til os. Hold da kæft han ser stiv ud. "Hva så skat" siger jeg "ikke så meget. Jeg har drukket fucking meget" siger han "det kunne jeg godt se på dig" siger jeg "vil du ikke ringe til Julle så vi kan komme hjem?" spørg han "jo selvfølgelig. Men mener du ikke så du kan komme hjem" siger jeg "nej du skal med hjem og sove" siger han. Jeg trækker på skuldrene og ringer til Julle. "Hun kører nu" siger jeg. Han nikker og sætter sig ned. Han begynder at snakke med Sebastian. Jeg syntes Stefan opfører sig lidt underligt. Eller hvad? Nå men hvor er Jones. Jeg skal snakke med ham. Han står over i hjørnet og snakker med Lau. Jeg går over til dem. "Hey drenge" siger jeg.
(L-Lau M-Mig J-Jonas)
L - "Hva så Ida?"
M - "Ikke så meget. Er det bare mig eller er Stefan lidt anderledes?"
De kikker på hinanden.
M - "Hvad er der?"
J - "Han ville selv sige det til dig. Men... Han har været dig utro. Vi måtte ikke sige noget han ville selv siger det"
Okay der går min verden i stå. Han har fucking været mig utro. What. Jeg kan virkelig ikke forstå det. Men sådan nogle ting sker.
L - "Hvordan går det med håndleddet?"
M - "Det gør ikke så ondt mere"
Lau nikker med hovedet. "Skat Julle er her nu" kommer Stefan hen og siger. Kan han ikke huske han har været sammen med en anden eller?Vi er lige kommet hjem til Stefan. Han lægger allerede i sengen. "Skat kommer du ikke og lægger dig?" siger han. Jeg sætter mig på kanten af sengen "er der ikke noget du vil sige til mig" spørg jeg. Han kommer hen til mig. "Jeg elsker dig" siger han og kysser mig på kinden. Jeg kikker væk. "Drengene har sagt det til dig" siger han. Jeg nikker stille. "Jeg ville selv sige det bare ikke mens jeg var fuld. Skat undskyld. Jeg kan godt forstå hvis du vil slå op med mig" siger han. Jeg kikker på ham. "Hvornår var du det" siger jeg "på vores Tour" siger han. What han har haft så lang tid til at sige det. "Du har haft så lang tid at sige det i" siger jeg "jeg kunne ikke få mig selv til at sige det" siger han "jeg ved det lyder dumt men jeg mener det. Jeg ville ikke såre dig" tilføjer han. Jeg lægger mig ned i sengen. Han gør det samme. Jeg ruller op på ham og kysser ham. Vi begynder at snave og bum. Så skete det igen. Han giver mig bedre sex.
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...