Dagene er virkelig gået ned af bakke. For det første er Melissa og Lauritz ikke sammen mere. Det er virkelig nederen for hold da kæft de var søde sammen. Drengene er færdige med at spille koncerter for i år, med mindre de laver et eller andet. Hvem ved? Og til sidst så er Stefan og jeg selvfølgelig blevet uvenner og har ikke set hinanden i 2 uger. Vi er stadig kærester, men helt ærligt så ved jeg ikke om det kommer til at vare så lang tid endnu. Vores problem er at han synes at jeg bruger for meget tid på at træning og jeg synes han bruger for meget tid på vennerne. Begge tingene vi laver er vigtige men gør også at vi ikke kan være så meget sammen, som så har ført til vores lille skænderi. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at gøre det godt igen. Jeg har skrevet og spurgt nogle af hans venner, men de har bare skrevet tilbage at de desværre ikke kan hjælpe mig fordi at Stefan ikke vil snakke om mig. Altså hvad er det for et forhold vi har gang i?
Mit blik forsvinder fra vejen og hen på min mobil som lægger i sengen. Jeg rejser mig fra vindues kammen og går de ca. 10 skridt hen til sengen for at se hvad der sker. Jeg tænder telefonen. Der står "Stefan❤️" på displayet. Jeg går ind på snapchat og ser hvad han har sendt mig. Det er faktisk lidt underligt. Vi er uvenner men vi har stadig Streak. Måske betyder Streaks mere for ham end jeg gør? Jeg åbner snappen med tanken om at det bare er et sort billede hvor der står Streak på men nej. Det er en video af at han synger hans del af sommer. Som tekst står der: 'Kun sendt til dig min smukke skat❤️'. Jeg bliver en lille smule rørt. For hold da kæft det går lige i hjertet. Lidt efter sender han video hvor han synger hans del af vinder. Igen med teksten: 'Kun sendt til dig min smukke skat❤️'. Jeg er et sekund i tvivl om jeg faktisk lader en tåre trille ned af min kind. Men indser hurtigt at det bare er mit hoved der vil have mig til at tro det. Igen sender han en snap. Det er et billede af min dør? Jeg slukker mobilen og går ned til døren. I det jeg når ned for foden af trappen er min mor henne ved døren. Hun åbner den og Stefan træder ind. Underligt. Jeg hørte ikke dørklokken. Sikkert fordi i 2 uger har mit hoved været et helt andet sted inde i min lille boble. Stefan kikker på mig og sender mig hans søde SB12 smil. Han tager skoene af og går over til mig. Han giver mig et kram. Lige nu har jeg det som om jeg drømmer. Var Stefan ikke sur på mig? Han tager fat i min hånd og trækker mig med op på mit værelse. Han lukker døren bag sig og giver mig et stort kys. Det bliver ved i et stykke tid. Vi står bare og kysser. Ikke et ord bliver der sagt.
Jeg vågner fra min drøm. Jeg har haft den slags drømme i et stykke tid. Det er jo ønsketænkning og ikke virkelighed. Desværre. Jeg må være faldet i søvn efter jeg var i bad. Jeg har tøj på og har for ca. en time siden været til træning. Og er nu officielt blevet første målmand på holdet. Fodbold går op af bakke, forholdet går ned af bakke. Jeg tager min telefon frem og går på insta.
//
I keep dreaming about you. I'm sure it's because of i love you! @stefan_hjort❤️
@Pagefourfan: Så sødt!
@Bentsenn: Min smukke veninde!💞
@stefan_hjort: I keep dreaming about you!❤️
//
Stefan er du helt seriøs lige nu? Jeg har sat mig i min vindues kram. Her er ret hyggeligt at sidde. Især med et tæppe og noget te om vinteren. Der tikker en besked ind på min mobil. 'Bae❤️' står der på displayet. Jeg kikker på beskeden.
-
Stefan-Kan vi ikke snart ses. Jeg savner dig!❤️
Mig-Jo det kan vi godt hvis vi begge har tid?
Stefan-Stop, jeg ved godt jeg ikke skulle have blevet sur på dig. Men jeg vil virkelig gerne se dig nu og snakke ud om det hele. Jeg kan ikke lide når vi er uvenner.
Mig-Okay, men hvor skal vi så mødes?
Stefan-Hos dig. Nu. Kik ud af vinduet.
-
Jeg gør som han beder mig om. Og der. Nede på gaden med sin stor vinter jakke går han. Jeg lægger min mobil i lommen igen og går ned for at åbne døren, men kommer forsendt. Min far er ved døren og byder Stefan ind. Han tager sit overtøj af og sine sko. Han ser på mig og smiler med sit SB12 smil. Det her er næsten ligesom i min drøm. Stefan kommer over til mig. "Hej" siger han nervøst, tager fat i min hånd og trækker mig med op på mit værelse. Han lukker døren og jeg sætter mig ned i min seng. "Ida undskyld. Jeg burde ikke være sur over at du træner til at bliver en god målmand. Jeg ved hvor meget din fodbold betyder for dig og det med at du er kommet på første holdet burde jeg kun være glad for" siger han. Jeg kikker på ham med et smil. "Stefan jeg burde også sige undskyld. Det var jo ikke kun din skyld vi blev uvenner. Jeg ved jo godt at dine venner betyder meget for dig og er en stor del af dit hjerte" siger jeg. Han smiler endnu mere. "Du er også en stor del af mit hjerte" siger han og kysser mig. Der er en der banker på døren. Vi trækker os og jeg går over og åbner døren. Min mor står bag den. "Jeg ville bare lige høre om du spiser med Stefan?" spørg hun om. Han nikker. "Okay der er mad nu" siger hun og går ned af trappen. Vi følger efter. Da vi går ind i spisestuen sidder min far og kikker på os. "Er der noget galt far?" spørg jeg om. Han ryster på hovedet. Stefan og jeg sætter os over for hinanden og min far begynder at tage noget mad.
Da vi er færdige med at spise, sætter vi vores ting over ved siden af vasken. "Stefan sover du her?" spørg min mor. Stefan tænker sig lidt om. "Ja det gør jeg Shanne" siger han og smiler til mig. Vi går op på værelset og smider os direkte i sengen. Vi er vist begge trætte. "Skat skal vi ikke bare gå i seng?" spørg jeg om. Stefan nikker og tager sit tøj af. Jeg gør det samme men hopper hurtigt lige ned i en af Stefan trøjer og så sover vi ellers ret hurtigt.
Tusind tak for 2k❤️
Elsker jeg
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...