Sidste dag i Østrig. Det er mega nederen, men vi skulle jo hjem på et eller andet tidspunkt. Nu skal jeg hjem og lægge syg. Fucking nederen. "Ida vi skal til at pakke sammen" siger min mor. Jeg svare ikke, men pakker mine ting sammen og sætter dem ud til min mor. "Jeg går lige over til drengene. Du kan bare skrive når vi skal kører" siger jeg og går ind til drengene. Jeg banker på døren og der bliver hurtigt åbnet. "Hej Pelle" siger jeg. Han lukker mig ind og giver mig et kram. "Hej" siger han da vi har trukket os fra krammet. "Stefan din dame er kommet" råber han. Stefan kommer ud kun iført jeans. Looking good boy! "Seriously Pelle. Er det, hvad du kalder hende nu?" spørg Stefan. Pelle nikker og går ind på hans værelse igen. Formodentligt for at pakke færdig. De skal også hjem i dag. Stefan kommer over til mig og giver mig et kys. Jeg trækker mig hurtigt igen. "Hvad er der galt smukke?" spørg han og kigger bekymret på mig. "Jeg skulle helt ikke smitte dig" siger jeg og krammer ham. Han nikker og tager mig med ind på hans værelse. Inde på hans værelse lægger hans tøj spredt ud over hans seng. "Jeg skal lige pakke færdig og så kan vi snakke" siger han og går igang med at pakke sine ting ned i hans taske. Når han er færdig går han ud i stuen, stiller sin taske og kommer tilbage igen. Han giver mig et kram og flytter mig hen til sengen. "Er der noget galt skat?" spørg jeg. Han ryster på hovedet. "Jeg er bare glad for at du er min igen" siger han og kysser mig i hovedetbunden. Jeg rykker mig ind til ham og krammer ham så godt jeg kan. "Skat slap af, jeg er lige her" siger han og tager fat i min arm. Jeg kigger ham ind i øjne. "Jeg ved det godt jeg vil bare ikke miste dig" siger jeg og lægger mit hovedet på hans brystkasse.
-
Vi lægger og snakker om venner og krammer da min mobil vibrere nede i min lomme. Jeg tager den op og svare.
-
Mor - Hej Ida. Vi skal kører nu, hvis du bare kommer ned i lobbyen
Mig - Okay, jeg kommer ned nu
-
Jeg slutter opkaldet og lægger min mobil ned i baglommen igen. Jeg kigger på Stefan igen. Jeg skal lige til at sige noget til ham, da Andy råber: "Stefan vi skal kører". Jeg kigger over på døren og tilbage på Stefan. "Det passer fint. Vi skal også kører nu" siger jeg og rejser mig op. Han krammer mig bagfra og går ud i stuen. "I er seriøst søde sammen!" siger Pelle og tager en taske over skulderen. Stefan giver slip på mig og tager sin taske op på skulderen. Vi går ud på gangen, Andy låser døren og vi går ned i lobbyen. Nede i lobbyen står min mor og far og venter. Jeg krammer drengene farvel og kysser Stefan på kinden. Vi går ud til bilen, min far sætter taskerne i begagerummet og min mor og jeg sætter os ind i bilen. Min far kommer ind i bilen, starter den og så kører vi sgu hjem til Danmark. Jeg sætter mine høretelefoner i ørene og sætter musik på. Selvfølgelig skal det være Page Four. Det er vold lang tid siden jeg sidst har hørt deres musik. Imens vi kører lægger jeg et billede op på Insta.
//I could use a few more days in Austria, but now it's home to Denmark and lie sick🤒Hope bye will take care of me @stefan_hjort❤️
@stefan_hjort: Selvfølgelig vil jeg det❤️
@nicolinehoffmann: God bedring putte💜
@pellehp: Nu skal du ikke smitte Stefan, han skal snart spille
@Ida_Dam: @pellehp det skal jeg nok lade vær med
//
Jeg slukker min telefon, lægger den væk og falder i søvn.-
Jeg vågner ved nogle stemmer der hvisker. Jeg åbner øjne og kigger rundt i rummet. Hvor er jeg enlig? Stefan kommer ind gennem døren. Nu opfatter jeg st jeg ligger i min egen seng hjemme i Danmark. "Godmorgen smukke" siger han og lægger sig ned i sengen. "Du ser mere frisk ud" siger han og kører noget af mit hår om bag øret. "Det er jeg også" siger jeg og smiler til ham. Han kigger mig intenst i øjne. "Skat der noget jeg gerne vil spørge dig om" siger han og kigger seriøst på mig. Jeg kigger bekymret tilbage på ham. "Hvad er der?" spørg jeg bekymret. "Rolig det er ikke alvorligt. Jeg ville bare spørge om du ville flytte ind sammen med mig. Ligesom det var planlagt fra starten" siger han og smiler. "Du købte lejligheden alligevel" siger jeg overrasket. Han nikker "jeg skulle jo væk fra de gamle på et eller andet tidspunkt" siger han. Det får os begge to til at grine. "Det vil jeg gerne" siger jeg. Min mor råber ude fra køknet af "det er mad". Vi rejser os fra sengen og jeg går hen mod døren. Stefan tager fat i min arm og tager mig ind til ham. Vi kigger hinanden dybt i øjne. Stefan tager sit hovedet tættere på mit og placere sine læber på mine. Jeg føre mine hænder op i nakken på ham. Døren åbner og lukker hurtigt igen. Vi trækker os fra hinanden. Vi griner lidt og går ud til spisebordet. Min mor sidder og fniser lidt. Så det var hende der kom ind. "Hvorfor tog det så lang tid?" spørg min far. Jeg kigger på Stefan og så min mor. Vi begynder allesammen og grine. "Hvad foregår der?" spørg min far helt forvirret. "De kyssede bare lidt da jeg skulle ind og hente dem" siger min mor og tager noget mad i munden. Min far løfter sit ene øjenbryn. "Vi fejrede at jeg skal flytte ind hos Stefan med et kys. Ligesom det var planlagt" siger jeg og tager noget mad. "Beholde du lejligheden?" spørg min mor. Det er tydeligvis til Stefan. Han nikker. Ikke fordi han ikke ville svare, men fordi han havde mad i munden.
-
Vi ligger i min seng og ser film. Jeg ligger tæt ind til Stefan. Mine øjenlåg bliver tungere og tungere og til sidst falder jeg i søvn.
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...