I dag skal drenge 'arbejde' i 7/11. Jeg skal desværre ikke med fordi jeg er så fucking klog at blive syg. Så jeg skal lægge i min seng og sove. Altid hyggeligt. Nej jeg ville meget hellere være sammen med drengene i dag, snakke med deres fans fordi det elsker jeg at gøre. De er så fucking søde. Men ja det er ikke lige min indtens at smitte dem, eller drengene for den sags skyld. Men Stefan har lovet at komme hjem til mig bagefter og passe mig. Jeg kunne ikke snakke ham fra det. Men indtil at han kommer, engang i aften, så tror jeg bare jeg skal have noget te, se noget tv og bare slappe af. Så det kommer til at blive skønt. Nu skal insta opdateres.
//
Mega fedt at være syg på sådan en dejlig lørdag hvor man kunne have snakket med en masse fans. (Min mor har taget billedet)
@pagefourfan1: Gad vildt godt have snakket med dig i dag. Du er så sød!
@bentsenn: God bedring smukke❤️
@pagefourofficial: Vi gad godt have dig med❤️
//
Sød kommentar fra pagefourfan1. Elsker altid at læse kommentarer, især fra deres fans fordi de altid har noget sødt at skrive. Nok om det for jeg trænger til noget te lige nu. Så køkken here i come. Jeg laver noget chai latte vanilje spice. Altid en sikker vinder. Efter jeg har lavet min te tager jeg den med ind i stuen, sætter mig i sofaen og sætter stanger thing på. Mærkelig serie, men den er nu stadig meget god. Nu skal jeg så bare have et tæppe på, og lægger mig godt til rette med min te i hånden så jeg ikke kommer til at fryse alt for meget. For fuck der er koldt. I min verden hedder det ikke koldt udenfor så meget mere, men koldt overalt. Mega trist for mig.
Jeg tror jeg faldt i søvn på sofaen for da jeg vågner op lægger jeg i min seng med et par arme rundt om mig. Jeg finder det lidt mærkeligt fordi jeg ikke aner hvem der holder rundt om mig. Jeg kikker op på personen og ser Stefan. "Hej" siger jeg og gnider mig i øjet. Han kysser mig i hovedbunden "hej" siger han. Jeg krammer mig lidt ind til ham. Jeg hører en lyd nede fra køkkenet af. "Er mine forældre hjemme?" spørg jeg. Han ryster på hovedet, som for mig til at rynke brynene. "De andre drenge er nede i køkkenet og laver mad. Vi ville ikke rigtig vække dig, du så, så fredfyldt ud" jeg nikker og rejser mig for at gå ned og hilse på de andre. Da jeg kommer der ned flyver Pelle over til mig. "Hej" råber han næsten. Jeg svare igen og hilser på de andre drenge. De er igang med at lave lasagne. Lækkert!
Vi sidder og spiser. "Maden smager meget godt!" siger jeg "tak" siger Jonas. Vi sidder og snakker lidt om deres tur i dag. Man jeg gad godt have været med. Men det kan jeg ligsom ikke. Tak krop, fordi jeg lige skulle være syg i netop denne her weekend. Drengene skal også afsted imorgen og jeg tror ikke jeg kan tage med, eller jeg ved jeg ikke skal med, lige meget og jeg har fået det bedre. Jeg vil ikke smitte deres fans!
*Dagen efter*
*Stefans synsvinkel*
I dag skal drengene og jeg så til Jylland så vi kan møde vores fans der. Så ja. Klokken er 6 om morgen og jeg har lige sat mig ind i bussen. Jeg sætter noget musik på og lægger mig godt til rette så jeg kan få noget søvn. Jeg kom kun til at gå lidt meget sent i seng så jeg er meget træt.
Jeg vågner ved at jeg får en besked. Jeg kikker på min mobil. Klokken er 7 og Ida har skrevet til mig? Hvorfor sover hun ikke?
-
Ida - Godmorgen skat. Håber i får en god tur til Jylland❤️
Mig - Godmorgen smukke. Tak, men hvorfor sover du ikke?
Ida - Vågnede fordi jeg har det dårligt. Ville bare gerne skrive med dig. Du får mig til at få det bedre❤️
Mig - Nurg hvor er du sød! Men få nu sovet så jeg kan komme hjem til dig hvor du ikke behøver at sove så meget.
Ida - Okay far! Vi ses, hyg jer. Elsker dig❤️
Mig - Sov godt. Elsker også dig❤️
-
Jeg smiler af vores samtale. "Hvad er der Hjort?" spørg Pelle "ikke noget jeg har bare en dejlig kæreste" siger jeg. Han ryster lidt på hovedet og griner. "Hvad mener du med det?" spørg Jones. Jeg forklare dem om Ida og min samtale. Nu glæder jeg mig til at komme hjem til hende!
Så er vi sgu færdige med at være rundt i 7/11. Nu skal vi så bare lige hjem til Sjælland. Jeg trænger til en fridag imorgen! Jeg sidder igen ved vinduet, musik i ørene og kikker ud af vinduet. Jeg er træt og jeg ender så med at falde i søvn. Det passer mig fint, så er turen kortere. Eller den føles sådan.
*Idas synsvinkel*
Jeg hører en bil stoppe udenfor og en dør smække. Der bliver stille i et kort øjeblik, men stilheden brydes af en svag lyd af banken. Nogle åbner døren og en person går op af trappen. Der kommer fortrin hen mod min dør som bliver højere og højere. Til sidst stopper de og der bankes på min dør. "Kom ind" siger jeg med min hæse stemme. Døren åbner og Stefans hovede kommer frem. Et syn jeg har savnet! Han lukker døren efter sig og hopper over i sengen til mig. Han vil kikke på min computer skærm men jeg lukker den. "Hvad så du?" spørg han så nysgerrig som han altid er. "Din julegave" svare jeg kort og lægger min computer på mit natbord. Han nikker og giver mig et kys på kinden. "Jeg er vold træt!" siger han. Jeg nusser ham på armen og hans hovede bliver tungt til sidst. Tydeligt tegn på at han er faldet i søvn. Det gør jeg også nu...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ham der Stefan Hjort
ФанфикIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...