Kapitel 14

694 13 0
                                    

Jeg vågner i Stefans arme. Jeg lægger ret godt. I have miss it. Jeg kikker på hans ansigt. Omg han er vågen. Hans dejlige smil er på vej frem på hans læber. Jeg lukker øjne. Han hvisker i mit øre: "jeg ved godt du er vågen". Jeg smiler og åbner øjne. Jeg kikker ind i hans blå-grønne øjne. Omg hvor er de pæne. Vi lægger bare og kikker hinanden i øjne i et stykke tid. Indtil Thor begynder at rykke på sig. Kunne jeg ikke bare lægger her hele dagen. Men tak Thor for at ødelægge det. "Godmorgen" siger Thor træt. "Godmorgen" siger Stefan og jeg i kor. Haha. Anthon rykker på sig. Jeg skal snart i skole. "Jeg skal snart i skole. Vil du køre mig Stefan?" Spørg jeg. Han nikker. Jeg tager mit tøj og går ud på badeværelset for at skifte. Jeg går ud og går ind i Stefan. Han griner lidt. "Har du savnet min krop" spørg han. Fuck hvor sjovt enlig. "Ja" griner jeg. Vi går ned i køkkenet. Jeg tager et æble. Stefan står og kikker ud af vinduet. "Er der noget galt Musse" spørg jeg. Han kikker på mig med et smil. "Et: du kaldte mig Musse. Tak. 2: jeg savner min mor" siger han. Jeg giver ham et kram. Det tror jeg han havde brug for. "Det var lige det jeg havde brug for" siger han. Godt.

Jeg går ind på skolen. Jeg er åbenbart blevet populær i løbet af sommeren. Også Mille. Men jeg vil hellere være sammen med Mille end at være populær. Jeg hader det. Jeg tror det kommer til at forandre mig. Så jeg kommer nok ikke til at blive populær. I mine øjne. Jo hvis jeg har mine venner omkring mig. Og ikke falske venner. Så hjørne her kommer jeg. Og der sidder. William? What? Det forstår jeg ikke. "William hvad laver du der?" Spørg jeg "jeg vil da sidde sammen med den lækreste pige i klassen" okay det har han aldrig sagt før. Fuck af. Jeg sætter mig et andet sted. Mikala. Hun må være god nok. Jeg sætter mig.

Skolen er slut. Tak. Ej det magter jeg ikke i et år. Kan jeg skifte klasse? Ej jeg overlever nok. Jeg går ud på P-pladsen. Der holder en sort Audi. Ja tak. Men hvad laver Stefan her? Jeg går over til ham. Han ruller vinduet ned. "Hop ind" siger han. Jeg gør som han siger. "Hvordan var første skoledag" spørg han "nederen. Jeg er blevet vild populær fordi jeg har været sammen med dig" siger jeg. Han tager min hånd og giver den et klem. Han holder stadig øjne på vej. Han går ind for sikkerhed når han køre. Jeg kan huske han på et tidspunkt skældte mig ud fordi jeg ikke havde taget sele på. "Stefan hvor køre vi hen?" Spørg jeg. Han laver en grimasse. Det kan jeg ikke lide. "Ej vi skal bare hjem til mig" siger han. Jeg nikker.

Vi er lige gået ind af døren hos Stefan. Hold kæft jeg savner ham enlig. Som kæreste. "Er der nogle hjemme?" Spørg jeg "nej det er kun os" siger han og kikker underligt på mig. Jeg nikker, vender mig om og kysser ham. Han tager heldigvis imod det. Hvor dejligt. Jeg hopper op på hans hofter. Han finder vej ind på hans værelse. Der er heller ikke så langt. Haha. Han smider mig i sengen. Kan i godt mærke hvor det bære hen? Det kan jeg. Haha. Ja det ender med at vi har sex.

Vi er lige blevet 'færdige'. Det lyder underligt. Vi lægger i Stefans seng. Med undertøj på. Han lægger og nusser mig på armen. Vi kikker bare op i loftet. "Jeg savner dig" siger han "Stefan jeg er lige her" siger jeg og vender mig så han kan se mit ansigt. "Ja men jeg savner dig som kæreste" siger han "jeg savner også dig" siger jeg. Han smiler igen. "Ida jeg ved jeg har været dum, men jeg savner dig af helvede til. Jeg vil have dig tilbage. Vi du ikke nok blive min igen?" Siger han. Der roller en tåre ned af hans kind. Av det skær i hjertet at se på. Jeg fjerner hans tåre med min tommelfinger og nusser ham på kinden. Han får et kys. "Stefan jeg vil gerne være din igen" siger jeg. Han smiler igen. Elsker hans smil. Seri det er så dejligt. Han kysser mig. Jeg sætter mig oven på ham og vi kysser stadig. Vi høre ikke døren gå op. Eller at der er en der banker på døren. Julle træder ind. "Ej undskyld" siger hun og går ud igen. Jeg kikker på Stefan og begynder at grine. Fuck. Awkward. Jeg giver ham et hurtigt tante kys og går ned fra ham. Like what det var akavet. Bare godt det ikke var hans forældre. Det ville have været mere akavet. Stefan går ud til Jule og snakker end hende mens jeg tager tøj på. Så kan jeg også komme hjem. Gud jeg kommer sgu da lige i tanke om at Stefan er min igen. Og min Facebook står til at være single. Held no bitch. Så ind, skrive jeg er i et forhold med Stefan Hjort og så har fansne noget at lege med. Det lyder lidt klamt. Nå men ja. Stefan kommer ind igen. Jeg går over, siger farvel og giver ham et kys. Jeg går ud af døren, siger farvel til Julle og skrider hjem. Jeg tager bare bussen så Stefan ikke skal have noget at foretage sig lige nu. Så bus here i come. Det er også lang tid siden jeg har taget bussen.

Jeg er lige kommet hjem. Der er ikke rigtig nogle hjemme. Oliver er officielt flyttet sammen med hans ven og ønsker ikke at vi kommer og ser det. Men jeg lover ingenting. Fordi Stefan er venner med Oli. Så måske kommer jeg til en fest der men hvem ved. Ikke mig. Det er nok heller ikk lige nu. Og grunden til vi ikke bliver inviteret er at han hader sin familie. Han synes vi er akavet og det kan jeg enlig godt give ham ret i. Jeg laver noget mad og går i seng. Så ses.

Ham der Stefan HjortNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ