Det er lørdag. Jeg skal med min mor på loppemarked og sælge noget af mit tøj. Så kan jeg få penge til noget nyt. Efter det skal jeg hjælpe Stefan med at flytte. Han flytter hjemmefra. Hvor sygt er det lige. Jeg kommer nok til halvt at bo der. Men sådan går det når ens kæreste flytter hjemmefra. Jeg tror i har fanget det nu. Nå men jeg har været vågen i et stykke tid. Så nu skal insta opdateres.
//En masse ting skal ske idag. Så arbejder man bedst i bby's trøje❤️@stefan_hjort
@stefan_hjort: det er derfor jeg ikke kan finde min hottie❤️
//
Ja Stefan det er derfor. Jeg nakker tit hans tøj men han får det også tilbage. Jeg elsker bare hans stil.Jeg står på et loppemarked. Det er fucking kedeligt! Der er mange der gerne vil købe mit tøj. De betaler også godt for det. Det er jo fint. Min mor har bare en masse møbler og sådan nogle ting med. Men det ender da med at vi for solgt alt.
Ja nu skal Stefan så have hjælp. Har glædet mig så meget til det. Han skal først hente mig, så nøglen, så skal han se lejligheden og så skal vi i IKEA. Det glæder jeg mig til. De lyder næsten som om det er mig der skal flytte. Der kommer Stefan jo. Han holder foran mig. Jeg sætter mig ind. "Hej skat" siger jeg "Hej Ida" siger han. Er der noget galt? Han begynder at køre. Jeg ved faktisk ikke hvor han skal bo. "Skat hvor skal du bo?" spørg jeg. "I København" siger han. "Eller tæt på Ped og Lau" tilføjer han. Jeg nikker bare. Der er noget galt. "Skat hvad er der galt?" spørg jeg. "Ikke noget" siger han. Okay nu lyver han også for mig. Jeg hader når han lyver. Jeg skal nok finde ud af det!
Stefans lejlighed er fin. Den er okay stor. Eller nok lige hvad han har brug for. Vi er på vej hen til IKEA. Rigtig kæreste hygge i IKEA. Når jeg har fundet ud af hvad der er galt med ham. Men vi er her ihvertfald nu. Vi går indenfor. Stefan tager min hånd, fletter vores fingre sammen og føre an. Jeg får sådan en varm fornemmelse indeni når han rør ved mig. Jeg ved jeg elsker ham. Men elsker han nu også stadig mig? Der er noget galt med ham, men han vil ikke sige det. Det gør mig trist.
Vi er næsten færdige. Stefan sagde jeg skulle vente ved spisestuen på at han kom tilbage. Han må gerne snart komme. Jeg vil ikke vente mere. Han kommer luntende tilbage. "Så nu har jeg alt hvad jeg skal bruge" siger han med et stort smil. Vi får betalt og så kan vi komme hjem til Stefan. Det er allerede planlagt at jeg skal sove hos ham. Nu skal jeg så bare finde ud af hvad han skjuler for mig. Insta skal da lige opdateres.
//Do you Wanna tell me What there is wrong with you @stefan_hjort??
//Ingen kommens. Det magter jeg ikke lige nu. Jeg sidder bare og kikker ud af vinduet. Der er meget stille. Stefan virker trist. "Stefan hvad er der galt med dig?" Spørg jeg. Han sukker. "Jeg er bare ked af at vi ikke er så meget sammen mere. Og så er der lige det der med om du måske skal på første holdet og så skal du træne meget. Så er der mindre tid til os. Jeg har fået fucking travl. Jeg ved ikke om jeg kan holde alt det ud" siger han frustreret "Stefan slap af. Vi skal nok finde ud af det" siger jeg beroligende. Der ryger en tårer ned af hans kind. Årh pus. "Jeg vil bare ikke miste dig" siger han "og det gør du heller ikke. Vi finder ud af det. Hvis det er kommer jeg jo bare og sover hos dig. Jeg kommer jo alligevel til halv at bo der" siger jeg. Han griner. "Det er rigtig" griner han. Og bum så er vi her. Stefan og jeg går ud af bilen. Jeg går over til ham. Han skal til at åbne døren men jeg tager fat i ham og kysser ham. Vi trækker os. "Jeg elsker dig" siger Stefan mens han holder om mit liv "jeg elsker også dig" siger jeg.
Det er aften. Vi har fået båret alle Stefans ting op i hans lejlighed. Han lægger sig på gulvet. Jeg sætter mig oven på hans mave. "Nej skat hop af" siger han "Hey så meget vejer jeg da heller ikke" siger jeg "nej det er slet ikke det. Jeg er bare for træt til det" siger han. Jeg kikker rundt. "Lad os få samlet nogle ting og så kan du sove lidt mens jeg laver mad" siger jeg. Han nikker sig enig. Vi samler først hans sofa og så hans seng. Han lægger sig i sofaen mens jeg finder nogle køkken ting frem så jeg kan lave noget mad. Men først skal jeg lige handle ind.
Jeg går op af trappen. Jeg finder nøglerne frem og låser mig selv ind. Stefan lægger stadig og sover. Damn han er nuttet! Er du gal. Jeg stiller tingene på køkkenbordet og begynder at lave mad. Jeg ved jo at Stefan er mega sund og det skal jeg også være. Så jeg vil lave noget kylling med salat til.
Jeg er færdig med at lave mad. Nu skal bby så vækkes. Jeg håber han kan lide det! "Skat du skal op" siger jeg og rusker lidt i ham. Han åbner øjne. "Hvorfor?" Spørg han med hans hæse stemme. Cute! "Der er mad" siger jeg og giver ham et kys. Jeg skal lige til at trække mig da Stefan trækker mig ned til ham. Han river lidt op i min trøje. Jeg trækker mig fra ham. "Kom" siger jeg og trækker ham med over i køkkenet. Der er jo ikke noget bord endnu. Så vi spiser i køkkenet.
Vi får spist og ryddet op. Stefan giver mig et kys. "Det smagte godt skat" siger han "tak" siger jeg, tager mine arme om hans hals og kysser ham. Han skubber mig op og sidde på køkkenbordet. "Skat stop" siger jeg "okay. Men så er det jo godt jeg har en seng" siger han og blinker. Øh nej Stefan. Ikke idag. Og denne gang mener jeg det! "Nej skat ikke idag" siger jeg. Han går fra at have et smil på læben til at være helt trist. "Hvorfor?" Spørg han "jeg har mens" siger jeg. Han nikker og giver mig et kys. Han vender sig om. Jeg hopper op på hans ryg. Han går ind på værelset og kaster mig ned i sengen. Han tager sit tøj af (så han har underbukser på) og lægger sig i sengen. Jeg nakker en af Stefan T-shirts og skifter til den. Jeg hopper ned ved siden af ham. Så nu skal der soves. Men først et godnat kys. Så nu skal der soves. Jeg putter mig ind til Stefan. Og så sover jeg.
Tusind tak for 1k, det er jeg meget glad for❤️
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...