Okay. Idag er det den 31 oktober. Aka Halloween og det betyder at hele Page Four de holder fest. Woho. Vi elsker alle at feste. Men nu hvor det er en Halloween fest så skal man jo klædes du, so det er hvad jeg skal finde ud af hvad jeg skal være. Jokeing jeg ved det allerede, haha. Ik' sjovt. Okay nu skal insta altså opdateres.
//I'm ready to the party tonight. What about you @stefan_hjort?
@stefan_hjort: always ready to A good party with you!❤️
@pellehp: Hey vi andre kommer også!!!
@ida_dam: er i klar @pellehp @jonaseilskov @lauritzemil. Tilfreds @pellehp?
@pellehp: ja meget😊
//
For helvede Pelle. Jeg går ud på badeværelset og fylder vand i badekaret. Det bliver fyldt og jeg hopper i. Jeg tager min mobil og sætter musik på. Altid godt med lidt musik. Legit det er mit liv. Hvis jeg skulle lave en liste over hvad der er mit liv ville nr. 1 være Stefan, nr. 2 musik og nr. 3 træning. Så findes der ikke bedre.Jeg har ligget i badekaret i alt for lang tid. Jeg ligner jo en rosin. Ad. Når men jeg vasker hurtigt mit hår og går ud. Nu skal jeg så lige have noget tøj på. Som bliver nogle løbebukser og Stefans hoodie. Jeg sætter mig ved mit sminkebord og lægger en blackmask. Jeg finder lige mit tøj frem og overvejer hvad for noget make-up jeg skal have på. Hov vent, jeg mangler sgu da musik. Så er den ordnet. Jeg lægger mit make-up frem og finder en sort neglelak og tager den på. BTW så skal jeg klædes ud som Harley quinn, Stefan har godkendt, og Stefan skal være jokeren. (Hvis i søger på det skal i også søge på Suicide Squad, bare for at i kan finde de rigtige personer). Så nu er min blackmask tør, så jeg tager den af. Jeg finder en cream og tager den på. Okay jeg tager mig sammen og tager tøj og make-up på. Om lidt kommer Melina og Sofie, hvor de skal gøre sig helt færdige og så følges vi over til festen.
*ding dong* lyder det ude fra hovededøren. Jeg løber ned af trappen og åbner den. "Hej" siger de og overfalder mig. "Hej piger" siger jeg og krammer med. Vi går op på mit værelse. "Damn du ser godt ud tøs" siger Melina og studere mit outfit. "Tak" siger jeg og smiler. "Stefan kommer jo til at savle" siger Sofie og fokusere på sin make-up igen.
Vi står ude foran døren til festen. Jeg fik min mor til at køre os. 1 fordi det var alt for koldt og 2 fordi vi ikke rigtig magtede at gå, haha. Dovenskab for life. Vi går ind af døren og bliver mødt af den "dejlige" lugt af sved og alkohol. Alle elsker jo også bare den lugt. Mærk lige ironien. Vi går ind på gulvet og får hurtigt nogle blikke fra forskellige fyre men det tør ligesom ikke helt at kikke på mig med deres hungerende blikke. Der går ikke engang 2 sekunder før der lægger to hænder på mine hofter og en hage på min skulder. "Hej Stefan" siger jeg og smiler lidt ved den måde han kom over til mig på. "Hej smukke. Er du gal du ser godt ud!" siger han. Jeg vender mig om og møder et lækkert syn. Stefan uden t-shirt på. Elsker seri det syn. Men hvilken pige gør ikke det. Vi giver hinanden et kys og Stefan siger hej til pigerne. Vi går hen til de andre drenge og deres kærester for at sige hej. Det for vi så gjordt og nu vil Stefan have mig med ud og danse. Vi danser sådan rimeligt tæt og Stefan hvisker mig sensuelt i øret: "Ida du er altså fucking fræk lige nu" og slutter af med at kysse mig på halsen. Jeg vender mig om så vi står face to face. Jeg lægger mine arme omkring hans hals og giver ham et kys på munden. "Tak" siger jeg. Helt ærligt hvad fanden er det den dreng gør ved mig? BTW vi er altså ikke kærester, men vi kysser med hinanden bare så i ikke tror jeg har glemt at fortælle nogle vigtige detaljer.
*Stefans synsvinkel*
Ida og jeg står og danser meget tæt ude på dansegulvet. Jeg gad enlig godt have at vi ikke kun var venner. Jeg savner hende som min kæreste. Hun står og danser lidt frækt op af mig og jeg kan ikke lad vær med at blive tændt af det. Hun vender sig om og smiler frækt til mig. Ja jeg synes generelt bare at alt ved hende er frækt lige nu. "Hvorfor tænder jeg dig så meget?" spørg hun. Seriøst Girl. Mener du det der? "Fordi jeg kan lide hvad du laver" svare jeg helt ærligt. Hun smiler og giver mig et kys.
*Idas synsvinkel*
Stefan og jeg står og kysser på dansegulvet. Fuck at andre kan se os. Mens vi står sådan er der en eller anden idiot der synes det er sjovt at slå mig i røven. Jeg trækker mig fra Stefan og kikker på personen der slog mig. Omfg. Skrid dog af helvede til Emil. "Fuck dig Emil" siger jeg "hvad? Hvis Stefan må, må vi andre da også" siger han og udlader en smører grimasse. Min vrede bobler op. "Så du står og kalder mig luder eller har jeg misforstået noget?" spørg jeg og lægger mine arme over kors. "Ja det gør jeg vel lidt" siger han. Jeg løfter mit ene øjenbryn. Det kaldte han mig ikke. "Hør Emil. Bare fordi der ikke er nogle piger der vil have dig og du ikke kan få noget på den dumme, betyder det ikke at du kan gå og rave på alle" siger jeg. Han kikker fornærmet på mig. "Jeg for skam noget på den dumme. Men du kan vel vise mig hvordan det skal gøres" siger han. Okay min grænse har han overtrådt men jeg troede sgu ikke det også ville være over Stefans grænse. Okay lad mig forklare. Stefan har lige slået ham i ansigtet. "Skrid med mindre du vil have flere tæsk" siger Stefan. Emil og hans slæng går ud af døren. Stefan trækker mig med ham og så går vi hjem til mig. Han ville vist ikke være der mere.
Opdatere i dag i stedet for i morgen, fordi så kunne jeg skrive om Halloween
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...