Wow jeg har travlt i dag. Det er d. 22 december og jeg mangler stadig at købe en julegave til Melina. Stress hvis du spørg mig. Jeg er så lige igang med at gøre mig klar til at tage på Strøget. Den eneste grund til at jeg er meget stresset er at jeg ikke ved hvad fanden jeg skal give hende. Jeg har ikke engang en lille ide om hvad fanden jeg skal give hende. Det finder jeg nok ud af når jeg er på Strøget. Måske en kurv med en masse hud produkter i, som hun bruger tit. Ja det er en god ide. Så nu er jeg færdig så skal jeg lige smide et billede på insta.
//
To the street now so i can buy me gift to you @Melinawinther
//
Jeg går ned i gangen og tager overtøj på. Nu går turen så hen til bussen, så til stationen og til sidst til hovedbanegården. Lang tur. Men det skal nok blive godt. Noget jeg fuldstændig har glemt at sige er at jeg skal mødes med Melissa om ca. en halv time. Det er jo så når jeg kommer derned.
Da jeg kommer til hovedbanegården står Melissa og venter på mig. Jeg løber over og krammer hende. "Jeg har savnet dig smukke" siger hun efter vi har krammet. "Jeg har også savnet dig smukke" siger jeg og vi begynder at gå hen til Strøget. Jeg tror denne har dag bliver meget hyggelig. Eller jeg håber. Men nu for vi at se.
Vi går ind i The Body shop. Vi vil begge gerne kikke derinde. Jeg vil gerne se om jeg kan finde nogle ting til Melinas kurv. Vi kikker på de forskellige ting og der er masse ting Melissa gerne vil have. Jeg kikker også på mange ting. Nogle af de ting jeg kikker på kunne være en god gave til Melina. Så vi tager nogle forskellige ting og betaler for dem. Nu mangler jeg kun få ting at få købt. Næste stop er søstrene grene så jeg kan få købt en beholder af en art.
Okay vi har været på Strøget i flere timer nu og hold da kæft det har været hyggeligt. Men desværre så skal jeg hjem nu. Vi står på hovedbanegården og tager afsked. "God jul og godt nytår smukke. Husk at passe på dig selv" det sidste siger hun meget seriøst. Jeg griner lidt "jaja jeg skal nok passe på mig selv og du må også havde en god jul og et godt nytår" siger jeg og går ned til mit tog. Nu er det en times offentlig transport hjem og 5 minutters gå tur. Så det er jo bare musik hele vejen hjem. Det er på.
Endelig hjemme. Det var da også på tide. Nu skal jeg så lige være en rigtig drillenisse overfor Melina. Så først pakker jeg alle de små ting eg har købt ind og så pakker jeg æsken ind. Håber hun synes det er mega irriterende. Hahahahahahaha.
24 december
Ai endelig er det jul. Det har man jo også bare gået og ventet på i 24 dage. At det skulle bliver juleaften. Alle gaverne, maden, selskabet. Det er det man elsker ved julen. Og hvad man venter et fucking år på kommer igen. Jeg står ud af sengen og går i bad. Et dejlig varmt bad. Lige hvad man har brug for på julemorgen. Ja bare et brusebad og musik. Jeg går ud af badet og tørre min krop. Jeg finder noget undertøj og tager det på. Jeg slukker musikken og går ind på mit værelse. Jeg tager min telefon og finder et billede til insta.
//
So it's finaly Christmas and that's make me happy!
@Melinawinther: Beautiful Insta Queen merry Christmas
@stefan_hjort: Glæder mig til at du skal åbne min gave!!!
@bentsenn: Also excited for Christmas!
//
Vennerne! Min mor kalder nede i køkkenet. Jeg går ned til hende "hvad så mor?" spørg jeg "vil du ikke lige piske noget flødeskum til risalamanden?" spørg hun. Jeg nikker finder en skål, fløden og elpiskereren frem og pisker flødeskum. Good done. Jeg stiller det ved siden af min mor og sætter mig ind i stuen. Jeg tager et billede af juletræet og smider på min ms med teksten: "merry Christmas everyone" so thats Good. Jeg sidder og kikker ned i min telefon. "Bøh" er der en der siger bag mig. Jeg for et lille chok og vender mig om. "Hej skat" siger jeg og giver ham et kys. "Hej" siger han og sætter sig ned. "Jeg har din gave med" siger han og rækker mig en pakke. Jeg løber op på mit værelse og hentet hans gave."Amina finder du ikke en gave og læser hvem det er til?" spørg jeg. Hun nikker genert og gør det. Lige pludselig siger Amina: "Til Ida fra Stefan". Jeg tager imod gaven og pakker den op. Jeg bliver sådan lidt mundlam da jeg ser hvad han har købt til mig. "Hvad har han købt til dig?" spørg min moster "han har købt en rejse til Malaga for to" svare jeg. Eftersom at den sidste gave er til mig fra Melina åbner jeg den hurtigt så jeg kan ringe til Stefan og sige tak for gaven. Af Melina fik jeg en kasse med kondomer (for sjovt selfølgelig) og ansigts cremer. Jeg skynder mig ind på mit værelse og ringer til Stefan.
-
Stefan: "Hej skat"
Mig: "Hej. Er du sindsyg"
Stefan: "Wow skat slap af. Du betyder så meget for mig og jeg ville gerne give dig en god gave"
Mig: "Tak men nu er min gave jo ikke lige så god"
Stefan: "Jo selvfølgelig er den det. Det er tanken der tæller og jeg ville gerne have Calvin undertøj"
Mig: "Jaer okay. Men vi ses imorgen, ik?"
Stefan: "Ja det gør vi. Jeg henter dig. Du skal bare skrive"
Mig: "Ja vi ses"
-
Vi lægger på og jeg ringer til Melina og siger lige hurtigt tak for gaven. Jeg går ud til de andre og nu skal det spises risalamande. Seri for aldrig mandlen.Status er at jeg fik mandlen. Jaii DAB. Og nu begynder folk at gå. Det er fandme også blevet sent. Det kan jeg da lige love dig for. Jeg siger farvel til folk, godnat til mine forældre og går op på mit badeværelse. Jeg gør mig klar til at gå i seng. Jeg går ind på mit værelse og tager mit CK nattøj på. Jeg skriver godnat til mine Streaks og går i seng.
Godnat...
Hallo everyone. Jeg håber i har haft en god jul og fik en masse fede gaver i kan bruge til noget og som i har ønsket jer.
-Sille❤️
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...