Det er fucking fredag. I dag skal jeg være sammen med Stefan. Han har inviteret mig med til en fest hos en af hans venner. Som hedder Sebastian idk. Når men godmorgen til mine venner på snappen og et hurtigt bad. Så det gjort og så noget tøj på. Insta kalder ootd billede på insta. Ofc.
//Skal lige se lækre efter skole @Stefan_Hjort❤️
@Stefan_Hjort: Glæder mig smukke❤️
@Sofieskov: Er i blevet kæreste uden at sige noget?
@Stefan_Hjort: @Sofieskov nej jeg har ikke fået æren af at kalde hende min... Endnu😉
//
Forhelved Stefan. Når men ja noget morgenmad og så i skole. Morgenmaden bliver sgu bare et æble. Nemt. Når men så det skole. Og Hjort i aften.Skole. Magter virkelig ikke det i dag. Ville bare gerne være der hjemme og gøre mig klar til i aften. Jeg overvejer faktisk lidt at droppe ud. Men jeg ved ikke hvad jeg skal lave. Overvejer at starte en blog og en youtube kanal. Men ved ikke. Når men vi har musik i første time. Så mig på første række med hånden op. Det er fandme et sjældent syn.
Ja fri fra skole. Nu skal jeg bare lige hjem og gøre mig klar til i aften. Men et billede på insta først.
//Så det sgu lige Hjorten i aften❤️ Glæder mig til at se ham😍 @Stefan_Hjort❤️
@Stefan_Hjort: Tak fordi du ville med❤️
@Sebastian_bull: Når så det er pigen der bliver snakket en del om Stefan?😂
@Ida_dam: @Sebastian_bull det må jo så være mig😂 Hvis ikke han har en anden pige😳
//
Ja okay så er det måske ham jeg skal hjem til i aften. Tjekker lige hans insta. Model okay. Han er sgu ikke lige min smag men okay.Okay Stefan henter mig om hvad. 30 min. Idk. Men ja så jeg skal bare have noget mad. Det bliver lidt kylling.
Det banker på døren. Jeg går over og åbner. Hmm Stefan står i døren. Jeg giver ham et kram. "Skal vi køre smukke?" spørg han. Jeg trækker mig og nikker. Jeg tager min taske og jakke og går ud og sætter mig.
Vi er hjemme hos ham der Sebastian nu. Vi går ind og finder de andre drenge. Eller prøver. Det går ikke så godt. Men vi finder ham der Sebastian. "Hey champ" siger de i munden på hinanden og giver hinanden et bro-hug. "Hey Sebastian det her er Ida" siger Stefan og træder til side så han kan se mig "Hej Ida jeg hedder Sebastian, jeg er en af Stefans gode venner" siger han og giver mig hånden "Hej Sebastian" siger jeg og trykker hans hånd. "Når Hjort det er så pigen der bliver snakket en masse om. Jeg kan godt forstå dig" siger Sebastian og giver mig elevator blikket. Øh nej. Bare nej. "Ja Seb det er så pigen jeg kan lide" svare han og taget armen rundt om mig. Jeg står bare og smiler. Jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.
Vi fandt de andre. Halleluja. Når men vi sidder og leger never have i ever. Det er skide hyggeligt og Stefan er ved at tabe. "Okay never have i ever tændt på en jeg lige har mødt" spørg Pelle. Stefan, Pelle, Sofie og jeg drikker. Når ja. Sofie er her også. Pelle inviterede hende med. Stefan et færdig med sit glas og ret fuld. Han er virkelig fræk når han er fuld. "Skal vi ikke lege konsekvenser" spørg Pelle. Jeg er 100% sikker på jeg ser lost ud. "Okay du stiller en person en konsekvens, gør personen det ikke skal man drikke" tilføjer han. Og alle er på. Så det er fint. "Konsekvens Stefan" siger Sofie. Hun får Stefans opmærksomhed. "Snav med Ida" siger hun. Omg nej det kan jeg ikke. Han vender sig om og kikker på mig. Jeg nikker stille. Han kommer tættere på mig. Og igen er hans vold dejlige læber på mine. Hvorfor skal den dreng også være så dejlig! "Stefan du skal ikke æde min veninde" siger Sofie og skiller os ad.
Okay Stefan er godt fuld og jeg skal følge ham hjem. Heldigvis kun hjem til Pelle og Lau hvor vi skal sove i kælderen.
Så er vi i kælderen og Stefan og jeg lægger i sengen. Han lægger og holder om mit liv. Jeg vender mig om. Vi siger ikke rigtig noget. Lige pludselig er de dejligste læber på jorden på mine. Igen. Det udvikler sig til et snav. Og bum. Stefan fucking Hjort har taget min mødom. Du læste rigtig. Vi kysser godnat og jeg falder i søvn i hans arme.
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...