Kapitel 18

580 13 1
                                    

*Stefans synsvinkel*

Jeg vågner med Ida i armene. Hun er så fantastisk! Hun fortjener at vide det. Hun fortjener at vide jeg har været sammen med en anden. Jeg skammer mig! Hvorfor bliver jeg også ved med at Fucke alting op? Jeg elsker hende og vil være sammen med hende for evigt. Jeg vil giftes med hende. Jeg vil have børn med hende. Men hvis jeg hele tiden er sammen med andre piger går det ligesom ikke. Jeg rusker lidt i hende. "Godmorgen Ida" siger jeg. Så ved hun ligesom der er noget galt. "Godmorgen skat. Er der noget galt?" spørg hun. Jeg nikker. Hun tager sin hånd og nusser min kind. "Hvad er der?" spørg hun bekymret. "Ida undskyld. Jeg har dummet mig" hun tager en finger foran min mund, rejser sig op, skifter til det tøj hun havde på igår, går ud af døren og siger. "farvel Stefan. Jeg for en af drengene til at aflevere dine ting til dig" og så skrider hun. Av. Den gjorde ondt. Men jeg fortjente det. Sidste gang jeg gjorde det endte det med at vi var i seng sammen. Nu har hun god grund til at træningen skal fylde meget i hendes liv. Skolen går hun jo ikke i mere. Det var sgu lige lidt for meget. Youtube, Bloggen og fodbold oveni skole. Jeg forstår hende godt. Fuck jeg hader mig selv. Jeg skulle aldrig have været gået med Sebastian til fest. Så sker dette. Jeg invitere sgu lige drengene over. Så det gjordt. Jeg rejser mig op. Jeg finder noget tøj i nogle kasser og tager det på. Jeg skal lige til at gå ud af soveværelses døren da min mobil lyser op. Oh fuck hvad er nu det. 'Ida_dam har tagget dig i en kommentar' Fuck nu bliver jeg grillet på Insta.

//

Why do you mean so much too me, when you always fuck every thing up between us @stefan_hjort!?😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Why do you mean so much too me, when you always fuck every thing up between us @stefan_hjort!?😭

@stefan_hjort: Sorry!

@Sofieskov: Hvad er der galt smukke?

@bentsenn: Nej smukke ikke græde!

@pellehp: The fuck is going on?
//
Ja så skal der forklares til drengene og pigerne. Godt drengene kommer lige om lidt. Så kan jeg forklare hvad der er sket. Det banker på døren. Jeg går over og åbner den. Det er drengene. Nice så skal der forklares. "Hej" siger jeg lidt akavet "Jeg gentager lige mig selv. The fuck is going on? Og hej" siger Pelle. Jeg kikker ned i gulvet "Hej og hvorfor står der på Idas Facebook profil at hun er single?" spørg Jones og kommer ind. Lau har bare er seriøst ansigts udtryk. "Sid ned så forklare jeg" siger jeg. De sætter sig ned i sofaen og jeg begynder at forklare. (I kender forklaringen så skipper den) "Og ja nu er Ida så pisse sur på mig, hvilket hun med god grund har at være" afslutter jeg "jeg siger til hende at hun selv kan gå over med dine ting hvis hun spørg mig" siger Lau og de andre drenge nikker sig enig "tak drenge men hun vil helt sikkert ikke se mig mere" siger jeg mega trist. "Det bliver hun fandme nødt til. Jeg vil være onkel. Og jeg har allerede planlagt jeres bryllup" siger Pelle. Fuck hvor grineren. "Tak Pelle. Men skulle jeg giftes med Ida så ved du godt selv at hun ville have planlagt det" siger jeg. Vi griner lidt. Vi går igang med at få samlet mine ting så jeg kan føle mig hjemme hurtigst muligt.

Vi har fået samlet mine ting. Nice nu skal jeg så bare sætte dem på plads men det gør jeg bare når drengene er gået hjem. Hvis de gør det idag. Det ved jeg jo ikke. Men vi sidder bare og snakker. Der tigger en besked ind på min mobil. Jeg kikker hurtigt på den. Oh no. Fuck. 'Ida Dam har Uploadet en ny video: Jeg er blevet single'. Den skal jeg ikke se. "Er du okay Stefan?" spørg Jonas "nej ikke rigtig. Det er hårdt" siger jeg. Fuck jeg begynder snart at græde. "Du skal nok få hende tilbage. Vi hjælper dig" siger Pelle "tak drenge hvad skulle jeg dog gøre uden jer" siger jeg og smiler "du ville sidde og græde og have et trist liv" siger Lau. Vi griner. Så sandt!

Det går hen og bliver aften. Drengene er lige gået. Jeg skal have lavet noget mad. Jeg går ned og begynder at handle. Heldigt for mig bor jeg 5 min. væk fra Netto. Jeg går ind i Netto og der ser jeg så min søde eks. Fuck jeg skal over til hende. Hun hader mig jo allerede. Tag dig sammen Stefan. Vær en mand. Jeg går over til hende, tager hvad jeg skal bruge og går igen. Gal et dræber blik jeg fik fra hende. Men det var stadig sødt. På en måde. Jeg finder de andre ting og går op til kassen. Jeg betaler og går hjem. Jeg laver bare maden. Hvad fanden skal jeg lave inden jeg skal i seng. Noget skal holde mig beskæftiget før jeg skal i seng. Nå men jeg laver min mad og spiser.

Godt så jeg har siddet og spekuleret på hvad jeg skulle lave og fik den geniale ide at flytte ting på plads. Jeg kan fandme ikke komme til noget sted på grund af alle mine ting. Så de skal sættes på plads nu. Mens jeg er igang kan jeg jo også sætte en masse af mine ting på plads. Nok mest mit tøj. Jeg starter i et rum og går videre. Jeg starter med stuen, så køkkenet, så badeværelset og nok til sidst mit værelse. Ja det lyder godt. Så skal jeg bare igang.

Jeg er kørt flad. 2 fucking timer med rengøring. Det er jeg ikke van til. Men det bliver jeg nok. Der skal laves så mange planer over alt muligt ellers har jeg bare ikke styr på en skid. Så det er vigtig. Fx er en af de planer hvornår jeg skal gøre rent. Ikke noget man magter men noget der skal gøres...

——————————

Undskyld jeg ikke har opdateret i lang tid. Håber i vil skrive en kommentar og stemme.

Ham der Stefan HjortWhere stories live. Discover now