Okay. Jeg har lige slået øjne op og kigger ind i Stefans øjne. Så jeg faldt i søvn i hans arme i går. "Godmorgen Ida" siger han og smiler med hans morgen smil. Gal det har jeg enlig savnet. "Godmorgen Stefan" siger jeg og smiler tilbage. "Er du klar til at skulle tage billeder i dag?" spørg han. Jeg nikker og putter mig lidt ind til ham igen. "Er der noget galt Ida?" spørg han igen. Jeg ryster på hovedet. "Jeg er bare træt" siger jeg og lukker mine øjne igen. "Ida er du sikker på du skal ud og tage billeder idag?" spørg han. Jeg nikker. "Men du er helt varm" siger han "Hmm" er det eneste der kommer fra mig. "Okay nu har jeg altså lige besluttet at du ikke skal ud i dag. Du er jo blevet syg. Jeg skal nok passe på dig" siger han og så sover jeg så igen.
*Stefans synsvinkel*
Jeg tager fat i min mobil da Ida er faldet i søvn igen. Jeg skriver lige til Pelle.
-
Mig - Hej Pelle. Vi bliver nødt til at rykke vores "hyggedag" fordi Ida er blevet syg.
Pelle - Bro det er helt okay. Bliver du og passer på hende?
Mig - Ja, det tænkte jeg.
Pelle - Fedt så sørg lige for at i bliver kærester
Mig - Skal jeg nok. Ses dude
Pelle - Fedt, vi ses
-
Jeg lægger mobilen fra mig igen. Ida begynder at lægge uroligt. Hun åbner øjne igen. "Ida jeg har aflyst aftalen med drengene i dag" siger jeg. Hun nikker og rejser sig fra sengen. Hun går over og finder noget afslappende tøj frem. Hun skal til at tage sit tøj fra i går af, men jeg stopper hende. "Ida du skal ikke tage tøjet af foran mig" siger jeg.
*Idas synsvinkel*
"Ida du skal ikke tage tøjet af foran mig" siger Stefan og kigger mig seriøst i øjne. "Hvad nu, hvis det er det jeg vil" siger jeg og tager min trøje af. Han kigger ned af min krop og kommer lidt tættere på mig. Vi står i lidt tid, hvor vi kun ser hinanden i øjne. "Ida jeg er stadig forelsket i dig" siger Stefan. Jeg går lidt væk. Stefan tager det som en afvisning og går over til vinduet. Ida tag dig nu sammen! Gå over til ham, sig du også har følelser for ham og se hvad der sker. Jeg går ind foran ham ved vinduet. "Ida jeg har ikke lyst til at snakke" siger han trist. Jeg tager mig ikke rigtig af det og kysser ham. Wow det har jeg savnet! Han tager hurtigt imod det og fører os hen til min seng. "Stefan vent lige" siger jeg og trækker mig. "Hvad er det" siger han forvirret. "Jeg skal bare lige se om mine forældre er hjemme" siger jeg. Han svare med et grin og så går jeg ud for at se om mine forældre er hjemme. Jeg vender hurtigt tilbage til mit værelse, hvor Stefan lægger uden trøje på. Jeg sætter mig overskreden på ham og begynder at kysse med ham. Han vælter mig ned i sengen og roller oven på mig. Vi bliver meget glade for hinanden lige i dette øjeblik og det ender med at vi har sex.
Stefan er faldet i søvn, så jeg tager noget tøj på og går ud i køkkenet. Jeg finder to glas frem og laver noget varm kakao. Stefan kommer ud, kun iført boksershorts og ser mega smadret ud. "Stefan læg dig ind i sengen igen, jeg kommer ind lige om lidt" siger jeg. Han nikker og gør som jeg sagde. Jeg kommer ind på værelset og Stefan er, desværre, igang med at tage tøj på. "Jeg har lavet varm kakao" siger jeg og stiller det på bordet. Han tager trøje på og kommer over til mig. "Ida vil du ikke nok bliver min igen?" spørg han. Jeg er ikke et sekund i tvivl om hvad jeg vil svare. "Selvfølgelig vil jeg det" siger jeg og giver ham et kys. Vi trækker os fra kysset og krammer lidt. "Jeg skal lige skrive det til Pelle, han ville gerne havde vi fandt sammen igen" siger han. Okay Pelle er og forbliver bare mærkelig. Jeg stiller min kop og finder min telefon frem. Jeg skal have et billede på Insta.
//
So I didn't come out to take pictures to Instagram today, but I got him instead❤️ @stefan_hjort
@nicolinehoffmann: Endelig fik Stefan taget sig sammen!
@sonny.lindberg: Nu skal vi da ikke hører på hvor meget han savner dig!
@stefan_hjort: Finaly got you back❤️@sonny.lindberg jeg aner ikke hvad du snakker om
@pellehp: Credit til mig for at være en god wingman
//
"Skat hvad er det Sonny mener?" spørg jeg. Han kigger på mig med et meget stort smil. "Er der noget galt?" spørg jeg "nej, nej slet ikke. Jeg skal bare lige vende mig til at du kalder mig skat igen" siger han og giver mig et kys på kinden. "Angående Sonny så aner jeg ikke hvad han snakker om" svare han og kigger ned i sin telefon. "Okay så spørg jeg ham da bare selv" svare jeg og skriver til Sonny.
-
Mig - Hey Sonny hvad mener du med det du skrev til mit insta billede?
Sonny - Ja Stefan har ligesom næsten ikke snakket om andet end hvor meget han ville havde dig tilbage og hvor meget han savnede dig siden i slog op.
Mig - Tak, så er der da en der vil være ærlig omkring det!
Sonny - Ville Stefan ikke siger hvorfor jeg skrev det?
Mig - Nej det ville han ikke, men vi ses når vi kommer hjem igen.
Sonny - Ja vi må da snart finde en dag vi kan være sammen. Manden må godt komme med
Mig - Helt sikkert, men så ses vi
Sonny - Ja vi ses
-
"Stefan har du savnet mig meget?" spørg jeg for sjov. Han nikker, men kigger stadig ned i sin telefon.
Okay det er blevet aften og Stefan har ikke kigget op fra sin telefon hele dagen. "Skat hvad er der?" spørg jeg og rykker mig over til ham. "Jeg sidder bare og skriver med Julle" siger han og slukker sin telefon. "Men det kan vente" siger han og giver mig et kys. Vi trækker os og han siger: "Jeg er sulten, skal vi ikke lave noget mad?" Jeg ryster på hovedet og griner. "Du laver mad, mens jeg kigger på og betrakter hvor lækker du er" siger jeg. Vi går ud i køkkenet og Stefan laver mad.
"Tak for mad skat" siger jeg og går over med min tallerken. Stefan kommer også over med sin og stiller sig bag mig. "Kunne du lide det?" spørg han om. Jeg nikker og går ind på mit værelse. Stefan følger efter. Jeg tager nattøj på, sætter mig i sengen med min Mac, finder en film jeg vil se og sætter mig godt til rette. Stefan sætter sig med armen rundt om mig. Den film jeg har sat på er: Fifty shades of Grey. Den er pisse god. Midt inde i filmen falder jeg selvfølgelig i søvn. Endnu en nat i Stefans arme...
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...