Kapitel 42

434 8 1
                                    

Stefan kommer ind og kysser mig i nakken. Han krammer mig så godt han nu kan, når jeg sidder i en sofa. "Var det en god tur i øveren?" spørg jeg og rejser mig op. "Ja. Jeg håber det er okay at drengene kom over til frokost" siger han og giver mig et kram. Jeg nikker og siger hej til de andre drenge. Bare lige så i er med. Det er d. 15 marts. Lau og Melina er blevet kærester. Og imorgen har Stefan og jeg månedsdag. Jeg glæder mig sygt meget. "Når drenge glæder i jer til maj?" spørg jeg. De nikker ivrigt. "Du skal med, ikke?" spørg Pelle. "Selvfølgelig skal jeg det. Jeg vil helst ikke gå glib af det" siger jeg og går i køkkenet. "Det er godt at hører" siger Pelle og sætter sig ved spisebordet. De andre drenge sætter sig også og Stefan henter nogle øl i køleskabet. Jeg kigger ham ind i øjne. "Hvad? Det er jo kun torsdag en gang om ugen" siger han og sætter sig ned. Jeg griner af hans kommentar.

-

Jeg sætter tallerkenerne ned i opvaskemaskinen, tørrer spisebordet af og sætter mig ned ved siden af Stefan. "Hvad laver du?" spørg jeg og kigger på hans skærm. "Det skal du ikke se" siger han og lægger sin mobil ned i lommen. Han kigger op på mig. "Er der noget galt skat?" spørg jeg. Han ryster på hovedet. Han lægger mig ned i sofaen og begynder at kysse med mig. Jeg fører mine hænder op i hans hår. Jeg trækker mig fra ham og kigger ham seriøst i øjne. "Skat det er din gave til imorgen" siger han og giver mig et kys. Jeg løfter mit ene øjenbryn. "Jones har den. Jeg skulle havde ham til at pakke den ind" siger han og kysser mig på halsen. "Jeg er hundrede på at det er AK der pakker den ind" siger jeg og begynder at kysse ham på munden. "Skat skal vi ikke gå ind på værelset?" spørg han og stiller sig op. Jeg går med ham ind på værelset og vi lægger os ned i sengen. Stefan fører sin ene hånd op under min bluse. Han ender med at tage min bluse af. Vi ender med at tage vores tøj af og ja...

-

"Skat prøv lige at kom her ind" råber Stefan inde fra værelset. Jeg går ind til ham. Han sidder med sin computer i sengen. "Hvad er der" siger jeg og lægger mig ned ved siden af ham. "Er de her sko fede" spørg han og viser mig hans skærm. Jeg kigger lidt på detaljerne. "Ja de ville klæde dig" siger jeg og vender skærmen hen mod ham igen. "Ja, men jeg ved ikke helt. De er rat dyre" siger han. Jeg nikker. "Hvis du ikke vil købe dem så lad vær" siger jeg. Please sig du ikke vil købe dem. Eller bare lige venter lidt. "Jeg tror jeg køber dem" siger han. Omg gider han at stoppe. "Skal du ikke tænke lidt over det. Jeg mener det tog dig jo lidt tid at finde frem til denne her beslutning, måske vil du fortryde det" siger jeg. Han kigger på mig med et løftet øjenbryn. "Hvad er du ude på?" spørg han. Jeg trækker på skuldrene og prøver at rejse mig. Han trækker mig tilbage til sig. "Hva' sker dig. Hvorfor så hemmelighedsfuld?" spørg han. Jeg vender mig om og sætter mig på hans ben. Jeg tager hans computer væk og sætter mig lidt længere oppe på hans skød. "Skat uanset, hvor meget jeg gerne ville havde dig lige nu, kan jeg ikke. Jeg skal havde købt et par sko" siger han og skubber mig væk. "Skat vil du ikke nok lade vær" siger jeg og kigger på ham med hunde øjne. Han tænker sig om og lukker sin computer sammen. "Hvad skal vi lave?" spørg han. Jeg tænker mig om "skal vi ikke rydde op i vores tøj?" han nikker og rejser sig op. Han går hen til vores klædeskab og begynder at rydde ud i det. Efter et godt stykke tid lægger der en stor bunke tøj på gulvet. Det meste af det er mit. Det ser ud som om at jeg har en masse tøj jeg aldrig nogle sinde bruger. Jeg går ind i stuen og lægger mig ned i sofaen. "Skal vi ikke gå ud og spise i aften?" spørg Stefan og sætter sig nede ved mine fødder. "Jo det lyder som en god ide" siger jeg og går ind på værelset for at gøre mig klar.

-

"Skat vi skal kører" råber Stefan. Jeg kommer ud til ham. Han kigger på mig og studere min krop. "Du ser godt ud" siger han. Jeg kigger på ham, på samme måde som han så på mig. "Du ser også godt ud" siger jeg og tager min jakke på. Vi går ned til Stefans bil og vi kører hen på en restaurant Stefan har valgt. Det ser meget fint ud. Stefan parkere og kommer over på min side af bilen og hjælper mig ud. Jeg tager imod hans hånd og takker for hans hjælp. Sikke en betænksom kæreste jeg har mig. Han tager min hånd og vi går ind. Her er virkelig flot. Vi går over til en skrænt og Stefan siger sit navn. En tjener følger os over til et bord. Stefan trækker min stol ud. Han sætter sig selv over på hans. "Skat hvorfor er du så sød og romantisk i aften?" spørg jeg. Han smiler og kigger ned i bordet. "Fordi du er min kæreste og jeg gør ikke så mange romantiske ting for dig. Sø jeg tænkte at nu kan jeg være romantisk to dage i træk" siger han og tager min hånd. Efter lidt tid kommer der en tjener med noget mad. Jeg undre mig eftersom at vi ikke har bestilt noget.
-
Vi kommer ind af døren. De første jeg gør er at tage mine sko af. Jeg kan godt mærke jeg ikke er vandt til at have højhælede sko på. Jeg går ind på værelset og tager noget nattøj på. "Skat skal vi ikke bare putte i sengen?" spørg jeg da Stefan kommer ind på værelset. "Jo det kan vi godt" siger han, gør sig klar til at gå i seng og lægger sig i sengen. "Jeg har bare lyst til at lægge og snakke og nusse med dig" siger han og jeg lægger mig i hans arme. Jeg falder i søvn efter sådan 5 minutter.

Ham der Stefan HjortWhere stories live. Discover now