"Nej hun lægger og sover" "ja min plan virkede sgu da også" "jeg vil ikke tvinge hende til at være sammen med mig" "Stefan slap af hun behøver sgu da ikke at vide noget" "Andy jeg aner ikke hvad Fuck du snakker om" "ja du vidste godt det ville ske" "nej, det eneste jeg vidste var at du ville havde hende til at gå ind til mig så hun kunne se mig uden trøje på. Jeg vidste sgu da ikke du ville låse os inde en hel nat" "Stefan slap nu af okay. Du fik da sovet i ske med hende" "Andy det er ikke det jeg vil!" Av, Stefan. Han kommer ind til mig igen. "Godmorgen" siger han og sender et smil til mig. Guy stop yourself, that's too cute! "Godmorgen" svare jeg tilbage. "Jeg må nok hellere gå ind til mig selv" siger jeg. Han nikker. Jeg går hen mod døren, men Stefans arm stopper mig halvvejs. "Jeg ved godt du hørte noget af det Andy og jeg sagde. Jeg havde virkelig ingen ide om at han ville låse os inde" siger han "Stefan det er okay. Efter i nat er jeg faktisk ikke så sur på dig mere" svare jeg. Han kigger underligt på mig. "Jeg indså at det ikke behøvede at være akavet mellem os og at der ikke er nogle nytte i at være sur på dig. Vi er venner og har mange af de samme venner" siger jeg, kysser ham på kinden og går ind til mig selv. Jeg lægger mig ind i min seng, tager min telefon og finder et godt billede til Insta.
//
Happy that you are my friend again, and too have you guys in Austria @stefan_hjort @pellehp @lauritzemil @jonaseilskov @andyholmsgaard
@pellehp: Happy too be here.
@stefan_hjort: Also happy too be your friend again
//
Jeg finder noget andet tøj og noget undertøj, tager det med ud på badeværelset og tager et bad. Jeg finder noget musik og spiller det over min højtaler, som står herude i forvejen. Jeg går ind under bruseren og lader det varme vand varme min krop op. Jeg står og tænker lidt og der kommer nogle minder med Stefan og jeg frem i mit hoved. Jeg går ud af badet igen, tager mit tøj på, slukker musikken og går ind på mit værelse. Jeg tror ikke rigtig jeg skal lave noget i dag. Måske skrive lidt på min blog? Ellers skal jeg bare se Netflix og slappe af. Jeg sætter mig i min seng med min computer og begynder at skrive på et blog indlæg. Jeg bliver afbrudt midt i det hele, da min mobil ringer. Det er Pelle.
-
Mig - "Hej Pelle. Hvad er det?"
Pelle - "Hej Ida må vi komme over og se jeres værelse?"
Mig - "Ja i kommer bare"
Pelle - "Fedt vi er der om lidt"
-
Jeg lægger på og skriver lidt videre, selvom jeg ved de er her om ikke særlig lang tid. Det banker på døren ind til vores værelse. Siden jeg er den eneste der er hjemme, går jeg ud og åbner døren. Mine forældre er ude og stå på ski. Det gad jeg bare ikke rigtig i dag. Jeg åbner døren og drengene står bag den. Surprise. "Kom indenfor" siger jeg og træder til side. De går ind og jeg lukker døren. Vi går ind på mit værelse. "Når drenge hvad vil i lave?" spørg jeg og sætter mig ned i min seng. De kigger lidt rundt i rummet. "Var det ikke der du tog et af dine insta billeder?" spørg Pelle. Jeg griner og svare: "jo det var det." Han nikker og bliver ved med at kigge rundt. "Nu siger jeg det bare lige ud. Det her er virkelig akavet" siger Lau "du har helt ret" siger jeg. De andre drenge nikker sig enige. "Skal vi ikke se en film?" spørg Pelle. Han kikker rundt. "Pelle hvor ville du se den film?" spørg jeg. Han trækker på skuldrene og sætter sig til at tænke igen. Jeg sætter noget musik på og så synger vi allesammen med. Seri. Var det eneste der skulle til. Musik?
Lige nu sidder vi og snakker. Jeg slukkede musikken da mine forældre kom hjem. Jeg sidder bare og snakker med Pelle om Instagram og billeder. Han vil gerne med mig ud, en eller anden dag, og se hvordan jeg tager billeder til min Insta profil. "Det kan vi da gøre imorgen" siger jeg. Pludselig er alle drengene med i samtalen. "Vi vil da gerne allesammen med ud og tage billeder sammen med dig" siger Andy "så kan vi jo gå rundt og synge mens du får taget billeder" siger Lau. Jeg bliver simpelthen nødt til at grine, for det her er virkelig mærkeligt. Jeg har ikke set dem i like virkelig lang tid. Så jeg savner faktisk det her lidt. Bare at være samlet med drengene. Men nu skal vi ud og tage billeder og synge imorgen.
*Stefans synsvinkel*
Ida er faldet i mine arme. Jeg har savnet at hun lægger her. Jeg sidder og snakker med drengene. "Hva' Stefan savner du at hun lægger og sover i dine arme?" spørg Andy "ja, jeg savner hende general bare på alle måde" svare jeg. Pelle pifter "Pelle stop" siger jeg beklagende. Han tager armene op i luften og stopper. Jeg kigger ned på Ida. Hun ser så sød og fredfyldt ud. Jeg savner at vågne op til det om morgen. Hvorfor skulle du også dumme dig så meget Stefan?
*Idas synsvinkel*
"Hva' Stefan savner du at hun lægger og sover i dine arme?" spørg Andy "ja, jeg savner hende general bare på alle måde" svare han. Nurg hvor er han sød! Jeg fortryder så meget at jeg slog op med ham! Jeg vil bare gerne have ham tilbage! "Stefan hvad med at du sover herinde" siger Pelle. Han svare ikke rigtig, men jeg kan hører nogle åbne en dør og lukke den. Lidt tid efter er der en der rykker på sig og putter en dyne, tror jeg, over mig. Jeg tror jeg falder i søvn i Stefans armen, men jeg er også lidt usikker. Det må jeg vil se imorgen.
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...