Jeg vågner af mit fucking vækkeur. Seriøst jeg får lyst til at smadre det. Jeg gider virkelig ikke i skole i dag. Ja skole. Det er en uge siden Stefan og jeg kyssede. Når men jeg skal da lige i bad. Så finder jeg lige noget tøj og insta skal da lige have et billede med.
//
Magter ikke skole, det så kedeligt!😩
@Pellehp: Du køre rigtig hvidt idag🕊
@Sofieskov: Føler med dig😩
@Stefan_Hjort: Kom hjem til mig smukke❤️
//
Okay Stefan, ikke helt. Måske en anden dag. Jeg synes stadig lidt det akavet det der skete mellem os for en uge siden. Andre end mig der syntes det. Eller burde jeg bare mødes med ham efter skole? Jeg er seriøst forvirret.
Stefan-Please vil gerne se dig idag. Savner dig.
Okay burde jeg bare sige ja, jeg vil jo gerne se ham, men alligevel.
Mig-Jeg vil gerne ses.
Stefan-❤️
Okay så har jeg en aftale med Stefan senere i dag. Fedt. Når men noget morgenmad og så mod skolen. Øv.
Skolen. Øv. Jeg kunne faktisk være sammen med Stefan lige nu hvis jeg ikke skulle være i skole. Det vil jeg tusinde gange hellere. Jeg går ind i min klasse. Folk sidder bare rundt om skolens nok mest fake bitch ever. Jeg hader virkelig Melinda. At hun altid skal vise sig frem og være bedrevidene end alle andre gør ikke mit had til hende mindre. Jeg kunne seri kvæle hende vær gang jeg ser hende, men jeg gør det dog ikke.
Når men Mille sidder og venter på mig nede i det ene hjørne af klassen. Vores hjørne. Der er ikke nogle der gider at sidde der, så der sidder vi bare. I skolen er det ligesom bare os to. Vi er ikke som de andre i klassen, vi er mere sammen med dem der ældre end os. De andre i klassen synes vi er to fake bitches og gæt hvem der har bildt dem det ind. Melinda.
Time. Vi har historie. Virkelig ikke mig! Jeg sidder bare med min mobil. Bib, bib. Ja venner.
Stefan-Skal jeg hente dig på din skole smukke?❤️
Omg, han er bare så cute! Kan ikke stå for det.
Mig-Ja det må du gerne. Går på Gladsaxe Gym. Har fri kl. 15.00
Stefan-Nice det gjorde jeg også. Når men så henter jeg dig kl. 15:00 smukke❤️
Okay nu må jeg hellere lægge den mobil væk inden jeg begynder at rødme midt i timen. Vi skal læse et eller andet i bogen. Jeg slår op på den side hvor der står hvem der har haft bogen. Jeg kikker lidt på den. Gud Stefan har haft den. Nice.
Fri fra skole, og det betyder. Stefan kommer og henter mig. Så farvel til Mille og ud og vente. Efter lidt tid kommer der en flot bil kørende. Den stopper foran mig. Det er Stefan. Den bil er fandme godkendt. Jeg sætter mig ind. "Hej smukke" siger han da jeg har lukket døren. "Hej Stefan" griner jeg. "Du har et sødt grin Ida" siger han "øhm tak" rødme jeg. Come on. Hvorfor lige nu. "Du ogs sød når du rødmer" siger han. Det får mig bare til at rødme mere. Og så køre han. "Hvad skal vi lave?" spørg jeg "jeg tænkte hænge ud hjemme hos mig" svare han. Jeg nikker bare. Ej Stefan er lækker når han køre. Så insta kalder. "Må jeg godt tage et billede af dig til insta?" spørg jeg. Han griner lidt. "Ja det må du gerne" siger han. Good.
//
I think i'm in love with you❤️
@Sofieskov: Nurg. Please bliv kærester!!!!!!
@Jonaseilskov: Har du scoret Hjort?
@Pellehp: @Sofieskov jeg er helt enig!!!!
//Nurg Sofie. Okay det måske lidt underligt at skrive men 1: Jeg elsker ham og 2: Jeg er fucking ligeglad med sådan nogle ting, jeg skriver hvad der passer mig.
Bilen stopper. Så er vi vil hjemme hos Stefan. Vi stiger ud og går ind i huset. Og op på hans værelse. Han kikker på hans mobil og smiler til mig.
//
@Stefan_Hjort: I think i'm in love with you too❤️ @Jonaseilskov nej ikke endnu desværre
//"Nurg hvor du sød" siger han "tak" rødmer jeg. Han griner lidt. "Du er også sød" siger jeg efter lidt tid. Han kysser mig på kinden. Ej come on. Jeg holder ikke til det, han er alt for sød!
Vi sidder og ser en film da min mor skriver.
Mor-Hvor er du?
Nåår ja det er også rigtigt. Jeg glemte og skriver til min mor hvor jeg tog hen. Ups.
Mig-Jeg er hjemme hos en ven. Er hjemme om lidt.
Mor-👍
Ja okay så må jeg jo hellere til at hjemad. "Når Stefan jeg må til at hjemad" siger jeg. Jeg rejser mig op. Han følger efter. "Skal jeg køre dig hjem?" spørg han "nej det behøver du ikke" siger jeg. Han laver sad face. Jeg går over og giver ham et kram. Men nej, nej. Det skal være et kys. Han placere sine dejlige bløde læber på mine. Wow den dreng kysser godt! Jeg trækker mig. Han smiler bare. "Undskyld jeg kunne ikke lade vær" siger han og rødmer. Nurg hvor han sød! "Stefan det er okay" siger jeg. Han smiler bare. What et cute smil! Jeg giver ham et lille tante kys. "Vi ses Stefan" siger jeg og går ud af døren.
Hjemme. Jeg ville faktisk meget hellere være hjemme hos Stefan. For det første er Stefan der, for det andet er det meget hyggeligere at være sammen med ham end min familie.
Okay så er det tid til at gå i seng. Kl er like 00:30. Jeg har bare lægget og skrevet med Stefan. Vi skal ses igen på fredag. Jeg skriver lige hurtigt godnat til mine Streaks. Så er det gjordt. Og så godnat til mig.
YOU ARE READING
Ham der Stefan Hjort
FanfictionIda Dam er en helt almindelig 16-årig pige. Hun går i skole, går til fodbold og hænger ud med vennerne. En dag vil hendes bedste veninde Sofie havde hende med til Fredags rock i Tivoli. Page Four skal nemlig spille. Ida kender dem ikke men bliver al...