Kapitel 13

790 12 0
                                    

Min sommerferie er snart slut. Jeg gider ikke i skole. Men til gengæld er jeg blevet brun. Ikke af den danske sol. Den var skod i år. Men af at være på Kreta med mine forældre og nogle af vores venner. Det var varmt og dejligt. Jeg sidder bare hjemme på mit værelse. Jeg har ikke så meget at lave. Jeg er ikke sammen med Stefan mere. Jeg ville ikke være sammen med ham mere. Han forstod godt min beslutning. Sagde han. Men jeg ved ikke om det var det rigtig valg. Jeg savner ham. Men jeg overlever nok. Jeg skal i skole imorgen. 2G. Dobbelt så hårdt som 1G. Men jeg har forberedt mig hele sommeren. Især på matematik. Jeg er faktisk begyndt at blive god til det og interessere mig for det. Så min sommer er blevet vendt på hovedet: Jeg fik en kæreste fra et bandt jeg ikke kendte. Jeg var med i en musikvideo. Stefan tog min mødom. Mit hold vandt over FCK. Vi har fået en fucking første plads. Hvor det vildt. Nå videre. Min kæreste var mig utro. Jeg slog op med ham. Jeg er ved at blive god i skolen. Det var nok det. Okay jeg blev ikke kærester med Stefan i sommerferien. Men stadig. Der er sket meget på et halvt år. Nå ja. Jeg er har lavet blog. Den handler enlig bare om mit liv. Gode råd folk kan tage til sig. Ikke fordi jeg har dummet mig så meget. Men alligevel. Melissa hjalp mig med at komme igang. Nice. Nå Insta mangler sgu lige et morgenbillede.
//

5 måneder med forandringer: Jeg fik en kæreste fra et bandt jeg ikke kendte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

5 måneder med forandringer: Jeg fik en kæreste fra et bandt jeg ikke kendte. Jeg kom med i en musikvideo. Jeg kom på ros. Mit hold vandt over FCK. Mit hold fik en fucking førsteplads i første dimension. Jeg mistede min kæreste. Jeg er begyndt at interessere mig for skolen😳😱 Jeg fik fantastiske nye venner. Jeg har lavet en blog. Tak til menneskerne der har gjordt det sidste 5 måneder fantastiske. @Stefan_hjort @pellehp @jonaseilskov @lauritzemil @jeppelondon @malou.vang @bentsenn @annekatrinevk @nicolinehoffman #squad❤️

@pellehp: Gode 5 måneder der er gået❤️

@nicolinehoffmann: savner ros det var fedt❤️

@jonaseilskov: en der er savnet i studiet😂❤️

@annekatrinevk: kender dig ikke så godt som de andre. Men stadig sød❤️

@lauritzemil: god i skolen? Vi får at se😂❤️

@benstenn: Din blog bliver fantastisk❤️

@jeppelondon: Brøndbys u17 pige hold på førstepladsen. Jubii!💛💙

@malou.vang: Blog tøserne. Dig og Melissa. Tillykke med det hele. Men noget kunne godt have undværet😂❤️

@stefan_hjort: hader at have gjordt noget dumt😔 savner dig❤️ tillykke med det hele💛💙
//
Av Stefans kom. Den gjorde ondt. Men jeg savner også ham. Og igen alle de andre. Squad. Haha. Der kommer self flere kommentarer. Men dem gider jeg ikke skrive. Jeg går ned i køkkenet. Min mor er på arbejde. Jeg skal selv lave morgenmad. Jeg tager noget skyr. Jeg er sund. Haha. Min mobil vibrer i min lomme. Det er Anthon.
-
Anthon-Hey Ida. Vil du være sammen med mig, Thor og en ven idag?

Mig-Ja det vil jeg gerne. Har ikke noget at lave😂

Anthon-Okay hvor skal vi mødes?

Mig-Storkespringvandet kl. 14

Anthon-👍
-
Okay så skal jeg så være sammen med Cb idag. Nice. Gad vide hvad vi skal lave? Det finder vi bare ud af dernede. Gad vide hvem deres ven er? Jeg tænder tv'et. Der er ikke noget sjovt at se. Jeg stiller min skål i opvaskeren og går op på mit værelse for at gøre mig klar.

Jeg står ved Storkespringvandet. Drengene er her ikke endnu. Jeg kikker til venstre. Jeg ser 3 drenge komme gående. Jeg kikker på den ene. Han kikker på mig og smiler. Det er Thor. Han løber over til mig og krammer mig. Savnet. Er du gal. Anth kommer også over og kramme enig. Deres ven er... Stefan. Jeg siger bare Hej til ham. Det blev lidt akavet. "Skal vi ikke kikke på nogle butikker" spørg Anth. Vi nikker bare. Vi går ind og kikker på sko. Jeg skal fandme i Levis. Det skal Stefan så også. "Drenge vi går i Levis" siger jeg til Cb. De nikker og kikker videre. Vi går over i butikken. Derinde finder jeg hurtigt det jeg skal have. Jeg prøver en M. Den passer perfekt. Måske skulle jeg tage 2. "Stefan. Skal jeg tage en eller to" spørg jeg "altså nu er du her jo så hvorfor ikke tage to og så er der jo udsalg. Det kan betale sig" siger han. Det er rigtig. "Okay tak" siger jeg. Jeg tager to. "Ida vil du ikke lige hjælpe mig" siger han. Jeg går over til ham. "Hvad skal du have hjælp til" spørg jeg. Han vender sig om så vi står op af hinanden. Rart men akavet. "Undskyld. Jeg ville bare spørge om hvilke jeg skulle købe" siger han "dem du gerne vil have som du ikke har i forvejen" siger jeg og efterlader et lille grin til sidst. Han nikker og tager en grå og sort. Nice godt valg. Vi går op og betaler. Vi går ud af butikken. Vi står og kikker efter Cb. Hvor fanden er de? Stefan og jeg stiller os og snakker lidt. "Ida jeg er ked af det jeg har gjordt. Kan du..." jeg afbryder ham "Stefan du har sagt du er ked af det og hader dig selv for det. Du er tilgivet" siger jeg. Der vokset et kæmpe smil på hans læber. Vi finder Cb. De stod og gemte sig. Vi finder et sted og spise. Vi for faktisk rigtig god mad. "Skal vi ikke tage hjem til mig og sove" spørg Thor "jeg skal i skole imorgen" siger jeg "vi kan gøre det hjemme hos mig" siger Stefan "så kan jeg køre dig i skole" tilføjer han. Han vil gerne have jeg sover sammen med dem. "Okay så" siger jeg.

Vi er hjemme hos Stefan. Det har vi været i et stykke tid. Så vi skal til at sove. Jeg skal så sove oppe hos Stefan. Jeg låner en af hans trøjer til at sove i. Jeg lægger mig i hans arme og falder i søvn.

Ham der Stefan HjortWhere stories live. Discover now