Kapitel 15

702 13 0
                                    

Omg jeg har fødselsdag idag. Fuck ja. 17 fucking år. Kunne det blive bedre? Og det er fredag så jeg må holde fest. Så ja. Det kunne blive bedre. Nå men bad, make-up på, tøj på og have morgenmad. Done. Så skal insta opdateres. Følgerne skal jo lige vide jeg har føz.
//

Glad pige her

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Glad pige her. Jeg har føz!😱 Glæder mig til at fejre det med mine venner❤️ @stefan_hjort @pellehp @nicolinehoffman @jonaseilskov @annekatrinevk @lauritzemil @bentsenn @jeppelondon @malou.vang❤️ #17år

@stefan_hjort: Tillykke skat. Du bliver glad for mig gave❤️😘

@pellehp: Blevet en del af P4 fam igen. Det skal da fejres❤️😂

@nicolinehoffman: Nu passer 17 år enlig til nogle😂❤️

@jonaseilskov: Ros billede. Tak for credit😶

@annekatrinevk: Tillykke❤️

@lauritzemil: Man kan da ikke andet end at synge 17 år for dig i aften😂

@bentsenn: Min smukke blogger tøs er blevet så stor😢😂❤️

@jeppelondon: Dam er blevet "voksen"❤️

@malou.vang: Altså kan man andet end at elske den tøs?❤️
//
Venner. Mine venner. Dem er jeg meget glade for. Hvorfor skulle man skifte dem ud? Nå men skolen kalder. Så jeg skal vel blive overhældt med komplimenter hele dagen. Og så skal jeg høre på: "ej tillykke med at dig og Stefan har fundet sammen igen" og "tillykke med fødselsdagen. Er det ikke dejligt at du har sådan nogle søde venner til at fejre den med dig?" Hele dagen. Fuck nej. Men det bliver jeg nødt til hvis jeg gerne vil bare vil have en lille chance ude i den store verden. Men jeg kan jo altid gå i en eller anden klasse et andet sted. Ej måske ikke. Men blogging fungere ret godt for mig. Men jeg skal også leve af noget andet. Men skole here i come.

Skolen magter jeg fandme ikke. Det er seri bare der værste sted på jorden. Og vi har matematik. "Okay hvordan løser man så denne ligning?" Spørg min lærer. Der er ikke nogle der rækker hånden op. "Okay så tager vi bare en tilfældig. Så Ida hvordan løser man den?" Siger min lærer og kikker på mig. Jeg vågner helt. "Øhm okay" siger jeg og går op og løser den. "Ja det er rigtig" siger min lærer. Fedt. Klokken ringer. Næste time. Engelsk. Så igen mig på første række og hånden op. Kommer nok til at ske meget i år.

Fri fra skole. Og så weekend. Hvor dejligt. Og så fødselsdags fest i aften. Men det kommer kun til at være mine venner. Så Sofie kommer med hendes kæreste Marcus. Jeg tror og håber han er sød. Ej det er en af mine gode venner. Så det er fint. Stefan har planlagt det. Så jeg har ikke så meget med det at gøre. Men jeg glæder mig stadig. Jeg håber bare at Stefan ikke gør det til hans egen fest. For det har han en tildens til. Hvilket kan pisse mig af. Men det er lige meget. Bussen kommer nu.

Jeg er lige kommet hjem. Jeg glæder mig til i aften. Jeg skal bare op på mit værelse og gøre mig klar. Eller? Ja det skal jeg nok. Min hud skal være pæn. For jeg har nogle urenheder i huden. Hvilket er vildt irriterende. Så jeg skal bare havde et langt bad.

Status er at der er 1 time til at min fest starter. Jeg skal have en sort kjole på med nogle sorte stiletter. Insta skal da lige have et billede med på vejen.
//

Fødselsdagsfest

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fødselsdagsfest. Nu i aften. Hvor jeg ikke ved hvad der skal ske. Eller hvordan der ser ud. For ja. Stefan har planlagt det hele. Tak bae❤️ @stefan_hjort

@stefan_hjort: Det var så lidt skat❤️
//
Så ja. Det var det. Nu skal jeg lige have noget mad og snakke med min mor. Det gør jeg ikke så tit mere. Men det er jo normalt. Så køkken her kommer jeg. Min mor stiller en tallerken frem til mig. "Tak mor" siger jeg "det var så lidt. Jeg er bare glad for at du har fundet den rigtig i livet. Jeg håber i forbliver sammen i lang tid" siger min mor. Okay mor det er lidt underligt. "Tak mor" svare jeg.

Jeg kommer gående ind af døren. "Suprise" bliver der råbt. Jeg er lidt begejstret. Jeg viste jo godt jeg have fødselsdag og at der blev holdt en fest. "Tillykke med fødselsdagen skat" kommer Stefan hen og siger til mig "tak" siger jeg og kysser ham på munden. Jeg går rundt og giver mine gæster et kram. Jeg kan se at der også er nogle af Stefans venner her. Men ikke Kristine. Det er jeg glad for. "Skat du skal åbne gaver nu" siger Stefan. Jeg nikker og går over til bordet. Hold da op der er mange gaver. Den sidste gave jeg åbner er Stefans. Omg nej. Jeg giver ham et stort kram. "Tak skat" siger jeg og kysser ham. Okay han har givet mig en MacBook og en ferie til Malaga i to uger. Omg jeg tror ikke jeg kommer på den ferie men jeg prøver.

Der er gået et stykke tid siden jeg åbnede gaver. Jeg er blevet godt fuld. Takket være Stefan. Altså den dreng er glad for alkohol. Men han er vild stiv så han skal hjem nu. Festen er også slut nu. Så nu skal vi bare hjem til Stefan og sove. Det sagde han at jeg skulle. Det er så typisk Stefan.

Vi er nu kommer hjem hos Stefan. Der er ikke nogle hjemme. Men jeg skal have Stefan hen til hans værelse uden han ødelægger alt muligt. Vi går ind på værelset og lægger os i seng. Stefan giver mig en masse kys. Helt ærligt. Han lægger op til sex. Nej ikke i dag skat. Eller jo måske. Ups. Så skete det sgu. Den dreng er lidt underlig. Men jeg elsker ham stadig.

Ham der Stefan HjortWhere stories live. Discover now