❈ GİRİŞ ❈

3K 28 1
                                    

Herkesin bir tutkusu vardır. Eğer kendinizinkinin ne olduğunu bilmiyorsanız, henüz keşfetmemişsiniz demektir. Belki de keşfettiniz, fakat ellerinizden kayıp gitti. Önüne çıkan, kendisine engel olan tüm bu sıkı kuralları aşmaya hazır olmalıydı insan. Bir şeyin değerini uğruna verilen savaşlar belirlemez miydi?

Sidelya Saraçoğlu, ailesinin işini kurtarmaya yardımcı olmak için son derecede yakışıklı ve gizemli milyarder Egemen Akmaner ile evlenmeyi kabul eder. Evlilik sadece gösteriş için ama birlikte vakit geçirdikçe Sidelya, Egemen'in göründüğünden daha karmaşık olduğunu anlamaya başlar.

Aynı evin içinde yaşarken aralarındaki gerginlik arttıkça, mesafelerini koruyabilecekler mi?

• • •

Çok da uzun olmayan bir aradan sonra yeni bir kurgu ile herkese merhaba! Gerçekten severek yazdığım bu kurgu aslında uzun süredir aklımda olan ancak fırsat bulup bir türlü kaleme dökemediğim bir kurgu oldu ama nihayet şansımı denemek istedim.

İlk kitabım Karanlık Tutkular'ı yayınlarken yaşadığım heyecanı hissediyorum yeniden ve her yeni başlangıçta olduğu gibi çok inanılmaz bir duygu. Kitap yazmayı çok seviyorum çünkü yazdıkça öğreniyor insan, öğrendikçe daha iyi geliyor okuyucuların beğenisine bırakarak yansıttığım her bir kitap... O yüzden umarım ikinci kitabım Kalp Tutulması'nı beğenirsiniz.

Okuyan ve okuyacak olan herkese şimdiden teşekkürler. Keyif almanız dileğiyle... İyi okumalar.

Kalp Tutulması (Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin