Cody (Pátek, 30.6., 19:28)
◼▪◼
Jak už při nastěhování Cody zjistil, nešla mu pračka. Opravit ji neuměl, jeho táta byl na měsíc v zahraničí a neměl peníze na to, aby si zavolal opraváře nebo šel do čistírny. Nejprve si ty věci pral ručně, ale prádlo se mu hromadilo, až to jednoho pátečního večera nevydržel.
Když zazvonil u protějších dveří, trvalo déle než minule, než Jayson otevřel. A když tak učinil, Cody si všiml, že zase nemá tričko.
"Ehm, ahoj," řekl nejistě a Jayson se na něj podíval tázavým, ale naštěstí usměvavým pohledem. Přes rameno měl přehozený ručník, takže Cody usoudil, že ho vyrušil zrovna při přípravách na sprchu. Ještě že si nestihl sundat kalhoty.
"Chtěl jsem se zeptat... Nejde mi pračka, tak mě zajímalo-"
"Jestli si můžeš oprat věci u mě? Samozřejmě, tvé spodní prádlo je u mě vždy vítáno," zazubil se Jay a Cody zčervenal. Neuměl si představit, že by Jayson viděl jeho spodky s Kapitánem Amerikou (ty měl jen jedny, ale přece). Zhoupl se na špičky a zpátky.
"To ne," vyhrkl, "spíše mě zajímalo, jestli by ses na tu pračku nemohl podívat. Co já vím, třeba umíš zázračně opravovat věci, tak jsem si řekl, že to zkusím."
"Máš štěstí. S tímhle náhodou vím, co dělat." Prošel kolem Codyho a vtrhl do jeho bytu jako by se nechumelilo. Codymu se tak naskytl pohled na jeho záda a bože, odjakživa měl úchylku na vypracovaná záda.
"Jestli si dobře myslím, kam jsi umístil pračku..." Koukl do koupelny a pak se vítězoslavně usmál. "Jo, umístil. Vlastně kam jinam by jsi ji dával, když to místo je pro pračku nejlepší, že," zasmál se a přešel ke skříňce, kde se schovávaly elektrické spínače. "Tady to musíš zapnout zvlášť. Je to nějaký ochranný prvek nebo co."
Jayson lupl spínačem a z koupelny se ozvalo zapípání pračky, která se probrala k životu.
"Wow, díky," usmál se Cody, celý překvapený. Jayson samolibě pokrčil rameny, přešel blíž ke Codymu a přehodil mu ručník kolem krku. Cody se chtěl vyvlíknout, aby mohl začít koktat nesmysly, protože ho jeho chování zmátlo, ale Jaysonův úsměv ho zastavil. Zůstal stát.
"Kdykoliv," ušklíbl se. "Mé dveře jsou ti vždy otevřené." Na to poplácal Codyho po tváři a vzal si zpátky svůj ručník. Než ze sebe stačil Cody cokoliv vykoktat, za Jaysonem se zavřely dveře jeho bytu.
Až v tu chvíli si uvědomil, že nedýchal. Popadl dech, vyvalil se na sedačku a začal přemýšlet, jestli to má brát jako flirtování.
◼▪◼
ČTEŠ
Million Reasons
Teen Fiction"Mám tak milion důvodů tě nemít rád." "Například?" "Máme byty naproti sobě a ty neustále chodíš bez trička." "Neřekl bych, že zrovna to ti vadí."