Cody (Pátek, 31.5., 18:22)
◼▪◼
Jakmile Cody před týdnem přišel ze schůzky s Jade, měl chuť zabíjet. Měl chuť klidně i běžet celou tu cestu do Toronta, najít Ryana a kopat ho, dokud nebude vědět ani svoje jméno. Místo toho jen rozbil jeden hrnek u sebe v bytě a zhroutil se na podlahu.
Protože Jayson se vracel. Člověk, kterého nikdy nepřestal milovat, bude opět bydlet kousek od něj v jejich starém bytě. Akorát že Cody už měl Lucase.
Doufal, že ho nepotká hodně dlouho, aby mohl sám sobě nalhávat, že je vše v pořádku a on je šťastný s Lucasem. Jenže to by nemohla existovat Jade.
Bylo skoro půl sedmé, když Cody vešel do kavárny, kde Jade pracovala. Samozřejmě tam měl schůzku s Lucasem, se kterým měli pak jít na venkovní kino. Šel s klidnou hlavou, přece jen měl Jayson přiletět až zítra.
Jenže když se Cody usadil přímo u baru na vysoké židličce a Jade si ho všimla, vykulila vyděšeně oči. Cody se na ni tázavě podíval, zatímco přelétávala pohledem mezi ním a prázdným místem vedle Codyho. Nebo to si jen myslel, že je prázdné.
Cody ten telefon poznal hned, jelikož se ten pitomý falešný Calvin Klein kryt neměnil od doby, co mu ho Cody vybral, když se smáli padělkům známých věcí ve výprodeji. A navíc káva, které se ještě nedotkl, byla přesně taková, jakou si ji objednával.
Codymu se rozbušilo srdce, ale nedal na sobě nic znát. "Kde je?" zeptal se.
Jade k sobě silně stiskla zuby, zatímco utírala hrníčky. "Na záchodě."
"Neměl přijet až zítra?"
"Já si to taky myslela! Ale on se najednou objevil tady a když jsem se ho ptala, co tady už dělá, odpověděl, že takhle přiletět měl. Ale já bych přísahala na svůj život, že jsem mu v telefonu rozuměla sobotu," bránila se Jade.
Cody se plácl do čela. "Pane bože. Každou chvíli přijde Lucas."
"Aspoň se seznámí, ne? Tys taky Ryana poznal, i když ne nějak oficiálně, ale to se Jayovi nemůžeme divit. Navíc mi pořád dlužíš vysvětlení, co jste dělali tam nahoře, než ho Ryan dotáhl zpátky," zabručela Jade.
Ignoroval její poznámku. "Dám si to, co vždy. A Lucas určitě taky, tak mu to taky začni prosím dělat, ať pak zmizíme co nejdřív. Mám pocit, že to bude trapný," zamumlal Cody ve chvíli, kdy se za zákusky objevil Jayson. A Cody si musel připomínat, jak se dýchá.
Jay byl překvapený, když ho uviděl. Cody se snažil zachovat ledový klid. "Cody," vyslovil Jay spíš pobaveně. Celkově vypadal, jako by měl tu nejlepší náladu na světě, což Codyho vzhledem k okolnostem znepokojilo.
"Nejsi tady o den dřív?" zeptal se Cody, zatímco přesměroval pohled na Jade, která je pozorovala, jako by se měli každou chvíli políbit. Bohužel.
Jayson se uchechtl. "Vidím, že špatný informace se tady šíří rychle."
Cody přikývl, když si Jay sedal vedle něj. Najednou mu byl strašně blízko, ale Jay byl naštěstí až moc zaujatý jeho šálkem kafe.
ČTEŠ
Million Reasons
Teen Fiction"Mám tak milion důvodů tě nemít rád." "Například?" "Máme byty naproti sobě a ty neustále chodíš bez trička." "Neřekl bych, že zrovna to ti vadí."