LXXVII.

11.5K 975 118
                                    

Jayson (Čtvrtek, 11.7., 9:24)

◼▪◼

   "Jsi si jistý, že Cody ještě není vzhůru?" zeptala se Jade při pohledu na své hodinky a podívala se na Jaye s nakrčeným obočím. "Je skoro půl desáté."

   Jayson se uchechtl. "Tak to si jsem jistý, že není. Snad do tří do rána vybaloval krabice, byl šíleně unavený po celým dnu stěhování."

   "A ty ne?" zabručela Jade. Seděla před Jayem ještě v pyžamu a s hrnkem kakaa v ruce, jelikož ji Jayson probudil, jakmile se vrátil z běhu. Pořád lepší, než kdyby probouzel Codyho.

   "Já měl spánku dost," namítl Jayson. Když se vydal běhat, bylo něco málo po osmé hodině, a tak se co nejtišeji vysoukal z postele, aby Codyho neprobudil. Ale ten spal jak dudek a i když se Jay pak za ním vrátil, aby mu dal pusu do vlasů (bez toho by odejít nemohl), neproudil se, i když Jay zakopl o roh postele a začal nadávat jak křeček.

   "Já chci taky ještě spát," zakňučela Jade. "Včera jsem byla s Lucasem v kavárně ještě dvě hodiny po zavíračce. A sakra, mám podezření, že se mu líbím."

   Jayson se na Jade překvapeně podíval. "Počkat, Lucas není... jen na kluky?"

   Jade pokrčila rameny. "Já fakt nevím. Cody se vlastně o jeho sexualitě nikdy nezmínil. A on taky ne. A nebo jen je Lucas takový, že ať už promluví jakkoliv, zní to jako flirtování, i když to tak nemyslí."

   Jay se ušklíbl. "Zajímavý. Chválí tvoje kresbičky na kelímcích? Protože jestli jo, tak fakt se mu asi líbíš, protože ty neumíš nakreslit ani srdíčko. Vypadá to jak zadek."

   Jade se zamračila. "Nevypadá! Ale jo, chválí. Tohle je sakra špatný."

   "Proč? Cody je už se mnou a navíc jsou stále kamarádi. Bude jen šťastnej, když si někoho najde," pokrčil rameny Jay.

   "No jo, ale co já vím, co jsou to vážný vztahy?" Podívala se na Jaysona, jako by byl úplně blbý. "Můj nejdelší vztah trval dva měsíce a to-"

    Někdo zaťukal na dveře. Jade zabručela, odložila si hrnek kakaa na stůl a šouravým krokem se dobelhala ke dveřím. "Tady je to jak na den otevřených dveří. Hned po ránu."

   Jayson se mezitím napil vody, kterou mu Jade přinesla, a tak se nedíval, kdo přišel. Dokud neuslyšel: "Je tady Jay?"

   Ten ospalý hlas byl neuvěřitelně roztomilý a Jay se pro sebe musel usmát. "Tady, Cody!"

   Za sekundu se za rohem objevil Cody. Jade za ním zavřela dveře a otočila se na Jaye. "Říkala jsem ti, že už bude vzhůru."

   Cody došel k Jaysonovi, jakoby Jade neslyšel. Jay položil sklenici na stůl a natáhl ruku ve znamení, že má jít Cody za ním. Ten měl sotva otevřené oči a na sobě taky pyžamo. Svalil se zčásti na Jaye a hlavu mu zabořil do krku.

   "Bolí mě ruce ze včerejška," zamumlal.

   Jayson ho jednou rukou objal. "Taky si tahal milion krabic. Daň za to, že zase bydlíme spolu konečně."

   "A chci spát," ignoroval ho Cody. "Jenže když jsem se v polospánku otočil, ty jsi tam nebyl."

   Jade se posadila na své obvyklé místo v křesle a zapnula televizi. Dělala, jakoby tam Jay s Codym vůbec nebyli. "Byl jsem běhat," vysvětlil. "A pak se stavil za Jade. Ale už jsem plánoval jít zpátky za tebou."

   "Lže," konstatovala Jade bez jediného pohledu na ně. "Nikam se nechystal. A je pořád tak zpocený, že mi tady z toho smradu už umírají kytky."

   Cody se otočil tak, že nalehl na Jaye ještě víc, ale uvolnil si pusu. "Vždyť voní."

   Jayson se usmál. Jade se otočila se znechuceným výrazem. "Ty taky už musíš být zvyklej na ten pot."

   Tentokrát se usmál Cody, ale jeho oči byli stále maximálně přivřené, takže vypadal jak opilec, co se snaží smát. Nic ale neodpověděl.

   "Snídal jsi?" zeptal se Jay tiše Codyho. Ten zavrtěl hlavou. "Super. Udělal jsem ovocný salát, je v ledničce. Můžeme si ho dát spolu."

   "Až se vzbudím," zamumlal. Bez dalšího slova hodil nohy na sedačku a hlavou se svezl Jayovi do klína, oči pořád zavřené. Jayson se uchechtl a Jade se na ně otočila.

   "Vážně? Já nejsem žádnej motel," namítla. Jay po ní střelil pohledem.

   "Pšt."

   Jade se s protočením očí opět začala věnovat televizi a Jay shlédl na Codyho. Jednou rukou ho začal hladit po vlasech, zatímco z té druhé si Cody udělal plyšáka. Jayson nic nenamítal, jelikož byl Cody neuvěřitelně roztomilý.

   Chvíli se díval na nějaký sitcom, který Jade milovala, ale už si nepamatoval jméno. Cody mezitím úplně znehybněl a začal pomalu oddechovat, což bylo znamení že usnul. Jaye ani nenapadlo, že by ze stěhování mohl být až tak unavený.

   Když už ho přestalo bavit se dívat na televizi, oznámil Jade, že už půjdou do bytu. Jade se prudce otočila. "Můžu ho vzbudit?" zašeptala nadšeně. "Mám takovej boží klakson, ze kterýho nejspíš dostane infarkt, ale vždycky jsem ho chtěla vyzkou-"

   "To určitě," umlčel ji Jay. "Pak bych zařídil, abys dostala infarkt ty."

   Jade se zamračila. "Jsi nudnej."

   Jayson pokrčil rameny a opatrně vytáhl ruku s Codyho sevření. Pak nadzvedl Codyho hlavu z jeho klína a vyklouzl ven.

   "To mi ho tu jako necháš?" zeptala se Jade s nakrčeným obočím, když viděla, jak se Jayson snaží vysvobodit, aby Codyho neprobudil. Ten ale spal opět neuvěřitelně tvrdě.

   "Po tom, cos ho chtěla probudit klaksonem? To určitě. To si nech pro Lucase," ušklíbl se.

   Jade otevřela pusu v úmyslu něco říct, ale očividně ji nic nenapadlo. Proto jen zamumlala: "Já tě zabiju."

   Jayson místo odpovědi zvedl Codyho do náruče. Ten se zachvěl a vydal zvláštní zvuk, ale oči nechával zavřené. "Cody," zašeptal Jay. "Dej mi ruce kolem krku, ať nespadneš."

   Pomalu ho poslechl. Sice praštil při tom Jaye do obličeje, protože nehodlal asi otevřít oči, ale byli připraveni jít. "Díky za pokec," prohodil Jay k Jade.

   Ta se na ně po dlouhé době upřímně usmála. "Vy dva jste mi fakt chyběli. Takhle spolu."

   "Mně taky," odvětil Jay s úšklebkem. Cody zamumlal pár slov, ale nikdo mu nerozuměl. Jade šla Jayovi otevřít, aby to neměl tak těžké a ještě mu zavolala výtah. Pak zmzela zpátky ve svém bytě.

   "Já bych nahoru došel," řekl tiše Cody, což bylo to první, co mu Jay rozuměl. "Nemusíš mě nosit."

   "Spi, prosím tě," usmál se Jay. Slyšel, jak Cody hlasitě polkl.

   "Pusť mě. Vždyť ti ze mě upadnou ruce."

   Jay se zasmál. "Vždyť teoreticky ještě spíš," řekl, když se jim otevřel výtah. "Aspoň si to můžu natrénovat na náš svatební den, hele."

   Shlédl na Codyho přímo ve chvíli, kdy se usmál. "Tak to pak jo," odpověděl a více se k Jayovi přitiskl. Otevřel oči, aby se na Jaysona mohl podívat. "Když to řekneš takhle..."

   Jayson sklonil s úsměvem hlavu a políbil ho, přičemž Codyho postavil na nohy, aby měl lepší přístup k jeho rtům. Výtah mezitím vyjel do jejich patra. 

   "Zítra budu muset jít vyzvednout dárek k tvým narozeninám. Doufám, že ti nebude vadit, když ti ho dám dřív," řekl Jay, když rozpojil jejich rty.

   Cody se zamračil. "Co zase chystáš, proboha."

   "Budeš nadšený," usmál se Jay a dal mu ještě rychlou pusu na tvář, než si to vypochodoval ven z výtahu.

  ◼▪◼  



Million ReasonsKde žijí příběhy. Začni objevovat