Merhaba can içlerim
Üzülerek işim sebebi ile verdiğim 1 günlük aranında ardından yeni bölüm ile buradayım.
Yine içimizin kıpraşacağı ve Allah her genç kıza nasip etsin diyeceğimiz tatlış bir bölümümüz bir kaç kelime sonra sizinle olacak.
Bölüm bittikten sonra paylaştığım şarkıyı dinleyip siz de nişanda hissedebilirsiniz kendinizi, ama nakarat kısmında ellerinizi açıp dönerek oynamayı unutmayın :)
Musmutlu ve eğlence dolu hafta sonları sizin olsun:)
ve ve ve...
Keyifli okumalar... :)
***
Gözlerimi sevdiğim adamın yanında açmayı özlemişim gerçekten de, Oğuz'un yanında uyandığımda fark ettiğim ilk şey bu oldu. Beklemediğim şey ise onun benden önce uyanması ve beni izlemesiydi. Belli ki evde yattığı süre içinde baya dinlenmiş ve uykusunu almıştı papağanım yoksa benden önce uyanma ihtimali olmazdı hayatta.
Uyku sersemi gözlerimi açıp kapatırken gülümseyerek;
"Günaydın aşkım" dedim.
"Günaydın sevgilim ama işte gün aydın değil karanlık maalesef" dedi.
"Nasıl yani" diyerek kafamı camı görmek için kaldırdım ve dışarısının zifiri karanlık olduğunu gördüm.
Oğuz'un kolunu kaldırıp kendime doğru çevirdiğimde kolundaki saatten kaç olduğuna baktım ve 23:00 olduğunu gördüm.
"Telefonum nerede benim ya, annemi aramam lazım acilen ölmüştür meraktan."
"Burada" deyip yanında ki komodinden telefonumu verdi Oğuz ve devam etti konuşmaya;
"Çok çaldı, bende açamadım yanlış anlarlar diye sessize aldım" dedi.
"İyi yapmışsın canım dur beni bir annemi arayayım da merak etmesin" diyerek yanından kalktım ve içeri doğru yürümeye başladım.
Oğuz'da benim peşimden kalkarak mutfağa doğru geçti ve buzdolabında bir şeyler aramaya başladı.
Anneme Pelin'de uyuyakaldığımı söyleyip, bu akşam kalmak için izin istedim. Zaten saat yeterince geç olduğu için de tamam cevabını aldım. Kızlara da yalanımı haber verip Oğuz'un yanına mutfağa geçtim.
"Acıkmadın mı hala?" diye soran Oğuz oldu.
"Uykudan herhalde aşkım ya acıkmadım, yani çok aç hissetmiyorum."
"Bugüne özel bir durum yani öylemi, bak kilo da verdin sen bu olaydan sonra zaten doğru söyle yemek yemiyor musun?"
"Yalan söylemeyeceğim sana tamam. Çok yemiyorum yani canım istemiyor genelde, tam ağzıma bir lokma atacak gibi oluyorum kulağımda bir anda ses yankılanıyor sanki bende hemen ürküp vazgeçiyorum yemekten."
"Peki başka travmatik şeyler oluyor mu seni rahatsız eden?"
Mahcup bakışlarımı Oğuz'a dikip yalan söylememeye söz verdiğim için anlatmaya devam ettim.
"İlk defa bugün olmadı, uyurken yani. O olaydan sonra her gece aynı rüyayı gördüm ben o günle ilgili, her gece de çığlık çığlığa uyanıyordum ama o günden beri ilk kez bugün görmedim o rüyayı. Sanırım senin yanında uyuduğum için olabilir, psikolojik bence" dedim.
"Bence de psikolojik, ama bununla yaşayamazsın. Ne olursa olsun hayatının her aşamasında bununla mücadele etmek zorunda değilsin yarın bir psikoloğa gidelim bence yardım almakta fayda olur güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Vişne ile Sarı Papağan (Tamamlandı)
HumorAşık olan ben değildim beni kendine aşık eden oydu. Yani benim hiç bir suçum yokken üzülen ben oldum.