Merhaba Canımcımlarım :)
Kemerlerinizi bağlayın, geleceğe uçuşa geçiyoruz...
Artık adım adım finale yaklaşırken bu hazırlıkların en büyük şahidi siz olacaksınız ve lütfen bu düğünü tek başıma yapmama izin vermeyin :)
Ve ve ve...
Finale kalmadan teşekkür etmek istediğim iki kişi var.
@Dilaraunalir ve @Askinsensoy ...
En başından beri yanımda olup yorumlarınızla, eleştirilerinizle, beğenilerinizle hep yanımda oldunuz ve benim bu hikayeye inanıp sonuna kadar devam ettirip pes etmememi sağladınız.
İyi ki varsınız :)
Yani diyeceğim o ki ... Bir daha ki bölüme kadar sağlıcakla kalın efenimm ..
Keyifli okumalar
***
--5 Ay Sonra--
Mayıs 2018...
Düğünümüze sadece 2 ay kalmıştı ve hazırlıklarımız tüm hızıyla devam ediyordu. Çok yorucu geçen sürecimde Pelin, Ilgın, Zeynep ve Merve'nin beden gücü desteğini, Burcu'nun ise manevi desteğini atlayamazdım kesinlikle.
Burcunun artık karnı iyice belirginleşmiş, doğumuna sayılı günleri kalmıştı. Okulu mecburi bir şekilde yarım dönem bırakmış, kalan tüm derslerini bir daha ki sene alttan almaya karar vermişti, ve daha şimdiden çok yaramaz olduğu belli olan bir erkek çocuğu bekliyordu.
Pelin geçen ay ailesi ile Hakan'ın ailesini tanıştırmıştı ve artık nişanlı bir kızdı. İsteme merasimi Isparta'da olduğu için maalesef biz gidememiştik ama Hakan'ın kardeşi Burak sağ olsun gizli gizli canlı yayın yaparak bizi de bu ana şahit etmişti.
Zeynep abisine hala söylemeye çekindiği sevgilisi ile gizli gizli görüşmeye devam ediyor, söylemek için bizim düğünümüzün bitmesini bekliyordu.
Merve ve Uğur'da aksiyon dolu hayatlarına Merve'nin henüz evlenmeyi düşünmemesi ile sevgili olarak devam edip, Uğur'un yoğun evlilik baskıları ile cebelleşip duruyorlardı.
Ve canım kardeşim Ilgın... Selim'in aylardır yokluğu ile belli etmese de hayata karşı güveni kırılmış ve kendini dışarıya kapatmıştı. Eski neşesi, enerjisi gitmiş, sadece yaşamak için yemek yer ve nefes alır gibiydi ve ben de Selim'in nerede ne yaptığını bilmediğim için onun bu mutsuzluğuna çare olamıyordum. Oğuz kesinlik bildirmeden Selim'in düğüne gelebileceğinden bahsetmişti ama netleşmediği için bunu Ilgın'a söyleyip onun da umutlanmasını ve bir beklenti içine girmesini istememiştim.
Evimizin tüm tadilat işleri hallolmuş, eşyalar tam istediğimiz gibi yerli yerine oturmuştu. Ev dizayn etmek gerçekten de dışarıdan bakıldığı kadar kolay bir şey değilmiş. Bu yüzden Oğuz'un şirketinin beraber çalıştığı ev dekorasyon tasarımcısı olan bir tanıdığı bize bu konuda oldukça yardımcı olmuştu.
Gelinlik provaları, kına elbisesi dikimi, mekan ayarlamaları, davetiye seçimi, ve en önemlisi mezun olmam gereken okul ve sınavlarım derken iyice güçten düşmüştüm artık ve bir an önce evliliğin balayı kısmına geçiş yaparak tatile gitmek istiyordum.
Balayı için Oğuz her ne kadar sürpriz deyip gideceğimiz yeri söylemese de ağzından girip burnundan çıkıp Maldivler'e gideceğimizi öğrenmiştim ondan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Vişne ile Sarı Papağan (Tamamlandı)
MizahAşık olan ben değildim beni kendine aşık eden oydu. Yani benim hiç bir suçum yokken üzülen ben oldum.