Bölüm-23

19 4 0
                                    

"Yaprak durum nedir?"

"Tomografi çekildi, damar tıkanıklığı için anjiyo yapıldı, hasta odaya alınabilir hocam."

"Öyleyse tamam uyandı mı peki?"

"Dün gece 2 kez uyandı."

"Odaya alalım orada kontrollere devam edelim."

"Peki Hocam."

Sonunda uyanmıştı Metin Amca. 3 gündür uyanmasını bekliyorduk. Bu sırada Mete ve Enes sıklıkla gelmişlerdi yanıma. Arayıp haber vermek için bahçeye çıktım. Bu sırada Caner de arkamdan geliyordu.

"O Mete denen çocukla beraber misiniz?"

"Caner özel hayatıma karışmaktan ne zaman vazgeçeceksin?"

"Yaprak o seni bırakıp gitti. Sen hala nasıl güvenirsin ona?"

"Bana bak Caner, birincisi saçma sapan dedikodularla gelip beni yargılayamazsın, ikincisi o beni bırakıp gitmedi, üçüncüsü bana hesap sormaya hakkın yok-..."

"Dördüncüsü ve sonuncusu biz seni burda linç etmeden defol git buradan hadi!"

"Mete, Enes"

"İzin vermiyorsun ki şu çocuğu dövelim. Bak çok büyük zevkle döverim. Eğitimin de var Yaprak 'he'de"

"Sonra askerliğin yansın."

"O zaman ben döveyim. Bence hiç sorun olmaz."

"Mete lütfen bırakın şunu artık."

"Dövmeden rahat etmeyiz." dediler aynı anda.

"Acilden çağırıyorlar gitmem gerek. Bu arada Metin Amca'yı odaya alıyoruz. Haber verecektim ama malum. Yanına alırım sizi şimdi gitmem gerek."

~~~~~

"Hani nerde hasta?"

"Karşı tarafta duruyor ikisi de."

"Ne olmuş ki bunlara."

"Kendileri anlatsın."

"Kızlar gelin yaranıza bakalım."

"İyiyim ben bir şeyim yok benim."

"Dışarıdaki polisler pek öyle söylemiyor ama. İyi olduğunuzu görürse iş karakolda biter gibi geliyor."

"Tamam bana bakabilirsiniz."

"Hayır bana bakın."

"Yeterince yorgunum ve daha bir sürü hastam var kızlar."

"Kusura bakmayın."

"Batu nerede?"

"Burdayım hocam."

"Sen devam et ben üst kattayım."

Metin Amca'nın odasını ayarlayıp İkra'ya haber verdim.

"Yaprak kızım."

"Amca nasılsın?"

"İyiyim iyiyim. Daha iyi olacağım."

"Dinlen biraz sen ben kontrol için gelirim Mete ve Enes dışarda birazdan yanına gelecekler."

"Sağol kızım. Her şey için"

Gülümsedim ve odadan çıktım. Karşımdaki manzara pek güzel değildi. Enes son model teknikleriyle Caner'e öyle vurmuştu ki biz daha ne olduğunu anlamadan Caner öylece yere yığılmıştı.

"Enes ne yapıyorsun sen?"

"Bana artislenmeyecekti."

"Esra yardım et bana Caner'i acile indirin ben geliyorum."

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin