Bölüm-3 1/2

245 30 9
                                    

Gözlerimi açtığımda etrafın bembeyaz olduğunu gördüm. Hastane kokusu doldurmuştu burnumu. Her yerimde garip bir ağrı vardı. Ah! Kolum. Neler oluyordu böyle. En son hatırladığım kaza , kaza yapıyorduk. Hayır hayır. Kötü düşünmek yok. Başımı sol tarafıma çevirdiğimde babamın yanımda olduğunu gördüm.

"Baba."

"Kızım. İyi misin? Doktor. Doktoru çağırayım mı?"

"Yok yok iyiyim. Bizimkiler nasıl?"

"Gamzeyle Yağmur iyiler kızım. Onların birkaç çizik vardı yüzünde eve gittiler."

"Eren ve Enes"

"Onlar. Şey."

"Ney baba birşey mi oldu onlara? Söylesene"

"İyiler sadece"

"Sadece ne artık birşey söyle"

"Eren"

"N-ne oldu. Baba hadi"

"Yoğun bakımda"

"Na-nasıl hayır hayır görücem onu."

Kalkmaya çalıştım ama babam izin vermedi. Bilinci açık değilmiş. Enes ise hala uyanmamış. Pars geldi aklıma. Bunu o mu yapmıştı. Yapmamıştır değil mi? Yok yok hayır.

"Bana telefonumu verir misin?"

"Al kızım."

Pars. Onu aramaya başladım. Birkaç kez arasam da cevap vermedi. Son iki aramamda da telefon kapalıydı. Bunu o yapmış olamazdı. Olmamalıydı. Hayır ya. Az sonra doktor geldi.

"Geçmiş olsun iyi hissediyor musunuz? Ağrınız yoktur umarım."

"Ben iyiyim. Enes uyandı mı? Eren nasıl?"

"Bu konu hakkında benim bilgi vermem doğru olmaz. Onlarla ben ilgilenmiyorum."

"Nasıl bilgi vermem doğru olmaz? Nasıl doktorsun sen? Ben gidiyorum."

"Kızım nereye?"

"Gerçek bir doktorun yanına!"

Onların iyi olup olmadığını bilmeden duramazdım. Aklım onlardaydı. Çok bilmiş. Doktorum diye geçiniyor bir de!
Kolumdaki sargı hareketimi zorlaştırıyordu. Bunun yanında canımı da yakıyordu. Odadan çıktıktan sonra koridorda Enes'in anne ve babasını gördüm.

"Kızım iyi misin?" dediler.
Ne kadar kötü hissetsem de

"İyiyim" dedim.

"Enes nasıl? Uyandı mı?"

"Ablası yanında çıkar birazdan istersen gir sende" başımı salladım.

Kapıya vurarak içeriye girdim. Uyanmıştı.

"Gelebilir miyim?"

"Gel tabi çıkıyorum ben de"

Gülümsedik birbirimize. Ve kalmıştık baş başa.

"İyi misin?" diyebildim. Şuan aklımda Eren vardı. Yanına gidicektim. Başını salladı.

"Kolun çatlak mı?"

"Aslında ben de bilmiyorum"

"Nasıl bilmiyorum?"

"Biraz sinirlenip çıktım da odadan"

"Sorun mu var?"

"Yok sorun falan"

"Kızım beni delirtme"

"Ben gidiyorum"

"Nereye?"

"Eren'in yanına."

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin