Bölüm-3 2/2

197 25 3
                                    

"Kalk gidelim hadi. Sil şu yaşları da. Ağlamak sana yasak demedim mi ben?"

Güldürmüştü beni. Ne olursa olsun ağlarken beni güldüren tek kişiydi.

"Tamam hadi kalkalım."

"Heh şöyle yüzünüzü asmak yok hanımefendi."

"Emriniz olur beyefendi."

Elini omzuma attı ve arabaya doğru yürümeye başladık.

Hastaneye geldiğimizde babamlar şaşırmış olsa gerek hepimizi baştan aşağı süzdüler.

"Siz eve gitmiyor muydunuz?"

"Babacım sonra konuşsak daha iyi olur?"

Babam başını sallamıştı. Şu an kimsenin bunun üstünde durabilecek gücü yoktu. Herkes Eren için burdaydı. Ve şimdi yanına girecektik. Babamlarla bakışıp bizimkilerle birlikte yanına geldik.

"Ooo paşam uyanmışsın. İyi misin?"

"İyiyim iyiyim. Sorun yok." (Eren)

"Korkuttun bizi be."(Enes)

"Ne korkuyonuz lan iyiyim işte turp gibiyim."(Eren)

"Tamam abi ne kızıyorsun ya"(Enes)

"Başım çok ağrıyor ondandır. Kızlar siz dışarı çıksanıza biraz"

"Ben kalsam" dedim istekli görünmeye çalışarak.

Eren Enes'le yalnız konuşmak  istediğinde olay hep büyümüştür. Yani şöyle söylemek gerekirse kavga olacak demektir. Ama bu sefer tek başlarına hareket etmelerine izin vermemeye çalışıcam çünkü biriyle zar zor baş ederken ikisiyle birden bu biraz daha zor oluyor.

Bu sırada Enes başını evet anlamında salladı. Yağmur ve Gamze de çıkmayacak gibi duruyordu. Ve sonunda Eren konuşmaya başladı.

"Pars. Bunu o yaptı. Frenler onun yüzünden tutmadı. Değil mi?"

Sesimizi çıkaramıyorduk. Çünkü az önce olanlar hepimiz içinde tazeydi.

"Cevap vermediğinize göre birşey olmuş."

"O-olmadı"

"Yaprak kekeme misin yoksa olan bir şeyi benden bi saklıyorsun ya da sunuz mu demeliydim?"

Enes'e baktım ve olanları bir bir anlattım. Eren delirdi tabi ama şuan yapılacak pek birşey de yok.
Yanında biraz daha durup dışarıya çıktık. Yarın tekrar yanına gelecektik ve şimdi hepimiz için dinlenme vaktiydi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Whatsapp konuşması:

~~~~~~~~Eren'e Sürpriz~~~~~~~~

"Günaaayydııın uyanın uykucular bugün çook işimiz var"

Enes: Sabah saat 7. Çok mu düşündün bu saatte uyanmayı.

"Bakıyorum da siz de uyanmışsınız Enes Bey"

Gamze: Ne işi o ve grubun adıyla bir ilişkisi var mı?

"Evet bayan çok güzel var. Şimdi şöyle siz Yağmur' la Eren'in yanına gidip onu oyalıyorsunuz. Biz de Enesciğiim'le süpriz için kıyafetleri falan alıyoruz."

Enes: Enesciğiin anlamadı kıyafet derken?

"Şöyle Enesciğiim palyaço olacağız."

Enes: Ne ben ben lan beenn hayatta olmaz banane ya olmaz.

"Eren için yapmaz mısın?"

Enes: Yaparım da. Ya kızım palyaço ne ya.

"Tamam ya boşversene"

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin