Emma
- Rékus, mégis mi a francot vegyek fel? Azt sem tudom, hogy egy ilyen helyre milyen ruhában kell menni!-kiabáltam hisztérikusan a telefonba, miközben a másik kezemmel a ruhákat dobáltam ki a szekrényemből.
- Semmi különöset. Sportember vagy, nézz is ki úgy! Farmer, valami csini póló meg egy sportcipő, ennyi. Nem kell görcsölni ezen ennyit!
Még mindig nem tudom, el kéne-e mennem, de Réka nem hagyott sok választási lehetőséget. Körülbelül annyi kedvem van az egészhez, mintha a fogamat húznák ki, bár ez azért vicces, hiszen a legtöbben ölni tudnának egy ilyen lehetőségért.
- Na, jól van, Em, most leteszem, 10 perc múlva várlak a házatok előtt. Addigra kapd össze magad!
A fenébe! Na, mindegy! Egy egyszerű sötétkék farmert vettem fel, a fehér Converse-emmel és egy barackszínű felsővel. Elegáns, de laza. Ez kell most nekem. A hajamat copfba fogtam, mint általában, a sminkkel pedig egyáltalán nem bajlódtam. Miután elkészültem, gyorsan bezártam a lakás ajtaját, majd lefutottam a lépcsőn. A nagy sietségben többször is hozzáütöttem a korláthoz a táskám, ám ez most nem igazán számított.
Legjobb barátnőm már a parkolóban várakozott rám, a legújabb Smart Miniben. Igen, ő fuvarozott engem, nem szeretek taxizni, ezzel pedig ő is teljesen tisztában volt.
- Micsoda szépség!-mondta nekem, miközben beszálltam a kocsiba és elindultunk a pálya felé.
- Még mindig nem tudom, hogyan tudtál erre rávenni!
- Túlságosan szeretsz ahhoz, hogy nemet mondj!-villantotta ki ragyogó fehér mosolyát. Talán igaza van, de meg kellene tanulnom ellenkezni vele.
Időközben egyre közelebb kerültünk a Groupama Arénához, ahol a szombati edzést tartották. A pulzusom egyre magasabbra szökött, ahogyan a pálya felé közeledtünk. Mégis azokkal az emberekkel találkozom, akik tavaly egy országot tettek büszkévé! Én ezt mindig is csodáltam, talán azért is maradtam meg a sport mellett ilyen sokáig, mert szerettem megélni a szurkolók biztatását. Kerestünk egy parkolóhelyet, majd a biztonsági ellenőrzésen átesve bementünk a komplexumba. Ha nem lett volna velem Rékus, tuti, hogy elvesztem volna, de barátnőm már rutinosan szelte a folyosókat.
Körülbelül 5 perc után végre kiértünk a füves részhez, ahol gyakorlatilag elállt a szavam. Voltam már kint mérkőzésen, de egészen más dolog a lelátóról nézni az eseményeket, mint közvetlenül a kispad mellől.
Réka odaintett a srácoknak, akik megérkezésünkkor feltűnően abbahagyták addigi tevékenységüket, és ránk szegezték tekintetüket. Örömmel láttam, hogy a néhány héttel ezelőtti hiányzók közül többen visszatértek, a csapat már jobban hasonlított a tavalyihoz. Amíg én nézelődtem, Rékus beszélt az edzővel, majd mindketten felém tartottak.
- Jó napot kívánok, kisasszony, Bernd Storck vagyok, a válogatott szövetségi kapitánya. Balázs mondta, hogy ma Ön is megtekinti az edzésünket-kezdte angolul a beszélgetést.
- Sóvári Emma. Így van, Storck úr, és köszönöm szépen a lehetőséget. Egy szurkolónak minden vágya, hogy a kedvenceit élőben is megtekinthesse, főként ilyen exkluzív lehetőség során.
Féloldalas mosoly jelent meg az arcán, majd visszafordult a pályán lévők felé.
- Uraim, a hölgy Sóvári Emma, aki csapatkapitányuk, Balázs által kapott meghívást a mai edzésre. Tekintettel arra, hogy egy kedves rajongóról beszélünk, a mai napon még többet várok el az edzésmunkában, utána pedig lehetőség lesz egy kis kötetlen beszélgetésre is.
BINABASA MO ANG
Love is never easy
FanfictionSóvári Emma nem érzi úgy, hogy bármi is hiányozna az életéből. A kézilabda és az egyetem mellett nem is igazán van ideje ilyenekre. Ám amikor a válogatott csapatkapitányának küldött üzenetre nem várt válasz érkezik, az élete fenekestül felfordul, és...