Ádám
Mióta Emma kijött a kórházból, minden időnket együtt töltöttük. Sokat segítettem neki, és mondtam, hogy lakhat nyugodtan nálam is, akkor is, ha nem vagyok otthon. Bár tiltakozott, végül megegyeztünk, hogy kap egy kulcsot a pesti házamhoz, később pedig a heidelbergihez is.
A fennmaradó másfél hét nagyon gyorsan eltelt, így már csak azt vettem észre, hogy a repülőtéren állunk a biztonsági ellenőrzés kapuja előtt. Kivételesen sima járattal mentem Németországba, hiszen nem volt kedvem feleslegesen pénzt kiadni a magángépre, amikor van más lehetőségem is.
- Megleszel nélkülem?-kérdeztem aggódva, de félmosollyal az arcomon.
- Ne aggódj te értem! A kezemről két hét múlva leveszik a kötést, munkám lesz bőven, mivel a múlt héten nem igazán tudtam haladni semmivel, csak próbáltam felvenni a fonalat. Egyébként is, nemsokára találkozunk, ugye?-nézett rám reménykedve, én pedig lágy csókot adtam lefelé görbülő ajkaira.
- Elég sűrű lesz a programom, de ha minden igaz, két hét múlva haza tudok jönni, ha csak pár napra is. Viszont te is kilátogathatnál-kacsintottam rá.
- Ádám, én még sosem utaztam repülővel-mondta ki, én pedig nagyon meglepődtem. 21 évesen én már a fél világot bejártam, ő meg még sosem repült.
- Akkor ezt sürgősen orvosolnunk kell, hogy te is ki tudj jönni hozzám, amikor csak lehetséges. Nekünk december 12-étől karácsonyi szünetünk van, akkor érted jövök, és elutazunk hozzám, jó?
- Köszönöm-nézett rám hálásan, majd az ölelésembe bújt.
Néhány perc múlva indulnom kellett, ezért hosszú csókkal búcsúztam tőle, majd a biztonsági kapuk felé vettem az irányt. Még intettem egy utolsót, mielőtt a váróba mentem volna, majd eltűntem az emberek forgatagában.
Néhány óra múlva már a házam kapuján léptem be. Az utazás ismét lefárasztott, másnap pedig edzésem volt, így nem igazán volt időm kipihenni magam. Ettől függetlenül örültem, hogy a tervezettnél kicsit tovább maradtam otthon, hiszen így Emmával is több időt tölthettem együtt.
Lezuhanyoztam, majd a laptopomat vettem elő, és azonnal hívást indítottam a lánynak. Már éppen letettem volna, amikor felvette, aztán valami iszonyatosat káromkodott. Mivel a kamera be volt kapcsolva, így láttam, hogy nálam volt, ennek hatására pedig széles mosoly terült el az arcomon.
- Bocsi, csak éppen sütök. És a te házadban vagyok, tudom, hogy ezért vigyorogsz ennyire-öltötte ki rám a nyelvét, majd néztem, ahogyan a sütőből keksznek kinéző süteményeket vett elő.-Egyébként csak azért vagyok itt, mert a sütőm elromlott az albérletben, és holnap látogatóm lesz.
- Kicsoda?-kérdeztem, miközben beindultak az agyamban a fogaskerekek. Ki a fene keresheti ilyenkor?
- Nyugalom, semmi komoly. Csak Rebeka jön át, az egyetemi csoporttársam, mert hasonló témából írjuk a szakdolgozatunkat. Csak nem féltékeny lettél?-kérdezte szemtelenkedve.
- Én? Dehogy!-mondtam, de azonnal kinevetett. Olyan aranyos volt ilyenkor, az arcán kis gödröcskék jelentek meg, amiket legszívesebben azonnal megcsókoltam volna.-A vállad hogy van?
- Fáj, de kibírható. Ameddig nem muszáj, nem veszek be fájdalomcsillapítót.
- És ott is alszol nálam?
- Ádám, ezt már megbeszéltük. Nem akarlak kihasználni, szóval nem. Nem azért vagyok veled, mert sok pénzed van, hanem mert szeretlek.
- De ez egyáltalán nem kihasználás! Én is nyugodtabb lennék, ha valaki vigyázna a házamra, amíg én távol vagyok, meg a növényeket is gondozni kéne.
- Szóval csak ezért vagyok itt?-tettetett felháborodást, mire nem bírtam tovább, halkan felnevettem. Bár próbáltam elnyomni, hatalmasat ásítottam.-Te jó ég, hiszen te totál nyúzott vagy! Én meg itt fecsegek! Irány az ágy!
- Csak akkor, ha megígéred, hogy a házamban alszol. Nem szeretném, ha ilyen későn még egyedül mászkálnál a városban.
- Értettem, főnök. Hiányozni fogsz mellőlem.
- Tudom, kicsim, te is innen. De csak két hét, és ismét otthon leszek. A Mikulást már otthon ünneplem, utána pedig már csak egy hétre kell visszautaznom, és három hétig csak a tied vagyok.
- Már nagyon várom. Most viszont tényleg aludj! Majd beszélünk. Csók!
- Jó éjt, Emma-mondtam, majd kinyomtam a hívást, és gyakorlatilag azonnal elnyomott az álom.
Másnap reggel korán felkeltem, majd az edzőközpont felé vettem az irányt. Mostanában megint komoly mélypontot értem el, de szerencsére ezúttal nem kerültem ki a keretből, csak kevesebbet játszottam. Azonban így, hogy Emmával rendeztük a dolgokat, már nem állhatott semmi a sikerem útjába.
A tréning valóban nagyon jól ment, gyakorlatilag szárnyaltam, amit az edző is észrevett.
- Nocsak, Szalai, visszatért az életkedv? Már nem is emlékszem, mikor nyújtottál legutóbb ilyen teljesítményt-szólt hozzám Nagelsmann, kissé csipkelődve. Csak óvatosan rámosolyogtam, majd megvontam a vállamat.
Az öltözőbe érve a többiek is gratuláltak nekem, ami pedig tényleg nagy szónak számított. Szerencsére egy olyan csapat biztos tagja voltam, amely tavaly negyedik helyet ért el a bajnokságban, és jobbnál jobb válogatott játékosok vettek körbe a legjelentősebb futballnemzetekből.
Szerencsésnek éreztem magam, hogy annak idején a sors úgy hozta, hogy elkerültem otthonról. Félreértés ne essék, szerettem Magyarországon játszani, de úgy érzem, ezzel sokkal jobban segítem a válogatottat és magasabb szinten tudok futballozni. Visszavonulni viszont valószínűleg valamelyik otthoni csapatból fogok, vagy innen, a Hoffenheimből, ami mostanra nagyon a szívemhez nőtt.
Hazafelé vettem az irányt, majd azonnal a gép elé ültem, hogy valamilyen ebédet rendeljek magamnak. Aznapra szerencsére csak egy edzés jutott, így egy egész napom volt arra, hogy kicsit rendet rakjak a házban a hosszú távollét után. Miután megrendeltem az ételt, az asztalon fekvő telefonom szólalt meg, anyától érkezett hívásom.
- Szia, anya! Mi a helyzet?
- Szia, kisfiam! Csak gondoltam, rákérdezek, hogy minden rendben van-e. Remélem, nem zavarlak.
- Jaj, dehogyis, éppen most intéztem magamnak ebédet. Egyébként minden rendben, ma már nagyon jól ment a játék.
- Van valami köze ennek ahhoz, hogy az eltelt másfél hétben nem igazán láttunk, és ha igen, akkor is titokzatosan viselkedtél?-kérdezte mindentudóan. Hiába, az édesanyákat lehetetlen becsapni!
- Tudom, mire gondolsz anya, és most igazad is van. Megismertem egy lányt, és vele töltöttem az időmet. Igazából még a nyáron találkoztam vele, de valahogy nem akart összejönni a dolog. Most viszont végre boldog vagyok. Emma nagyon kedves, okos, és egyáltalán nem az a fajta, aki csak a pénzemre utazik.
- Örülök neki, Ádi, hogy boldog vagy! De azért csak óvatosan!-Az anyák, és az ő aggodalmaik.-Egyébként mikor jössz megint haza?
- Két hét múlva hazaugrom hétvégére, ha minden jól megy. Akkor akár elvihetném Emmát is bemutatni hozzátok, ha nektek is jó.
- Alig várom már. Akkor majd beszélünk. Puszilunk!
- Szia, anya!
Nagyon reméltem, hogy anyának is szimpatikus lesz Emma. Bár nem hittem,hogy gond lenne, hiszen olyan elragadó lány. Mindenesetre ezt neki is elkellett mondanom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love is never easy
FanficSóvári Emma nem érzi úgy, hogy bármi is hiányozna az életéből. A kézilabda és az egyetem mellett nem is igazán van ideje ilyenekre. Ám amikor a válogatott csapatkapitányának küldött üzenetre nem várt válasz érkezik, az élete fenekestül felfordul, és...