♔ Bölüm 22 ♔

164 2 6
                                    

Söylediklerini idrak etmeye çalışırken kafam karışmıştı.

"Ne demek istiyorsun, senin burada ne işin var?"

Geri çekilip bütün yüzüne yayılan gıcık gülümsemeyi bana gösterirken "Artık ben de bir Köksal Koleji öğrencisiyim." Dediğinde gözlerimin fal taşı gibi açılmasına engel olamamıştım.

"Amacın ne senin? Hani iş birliği yapıp kolyeyi babandan alacaktık? Sen ne kadar şerefsiz birisin ya daha dün verdiğin sözü bile tu-

"Tamam tamam sus makineli tüfek gibisin aynı. O anlaşma hala geçerli ama bu süre boyunca size yakın olmam gerekiyor, sana güveniyor olmam diğer iki zırtapoza güvendiğim anlamına gelmiyor."

"En büyük düşmanınım tahtını sarsmaya geldim nihahahöhöhöğ- öhöhöhö (öksürük krizinden birkaç saniye öldü) kötü gülüşü atmak çok zor ya. Neyse o olay ne peki aksiyon mu yaratmaya çalışıyorsun artist gibi okulun bahçesinde motorsikletle patinaj yapmalar falan. Bu okula gelen herkes niye tuhaf tuhaf havalara giriyor, siz çok mu film izliyorsunuz napıyorsunuz anlayamıyorum."

Kerem sabır diler gibi bana bakarken, "Öykü, biraz nefes al ya. Sen nasıl bu kadar uzun süre soluksuz konuşuyorsun bende de bir beyin var yani, bu kadar şeyi aynı anda götürmüyor anlatabiliyor muyum?"

Göz devirdim.

"O konu artistlik olsun diye değildi." Dedikten sonra piç gülüşü attı.

"Madem geldim biraz çekişme yaratayım dedim. Sana zorluk çıkarmazsam rahat uyuyamıyorum. Ha bu arada ben tabiki de kraliyet ailesine alınacağım için bugün şu anlattığın kraliyet ailesine kabul töreni yapılacak. Bil bakalım kim beni öperek yeminimi mühürleyecek?"

Yok daha neler?!

"Görkem mi?" Dediğimde bu sefer gülümseme sırası bana geçmişti.

"Görkem'le öpüşmeye bu kadar meraklı olduğunu bilseydim benim yerime onu kaçırmanı tavsiye ederdim. İyi bir çift olursunuz aslında biliyor musun? Görkem'le egolarınız ölesiye mücaleye girer, oldukça ateşli bir aşk olabilir yani."

"Ne yazık ki güzelim, Görkem gibi harika (!) bir adayı tercihlerim o yönde olmadığından dolayı değerlendirmeye alamıyorum. Bu durumda, madem sen de ateşli aşklara falan çok meraklısın, bütün okul da bu tip şeyleri izlemeyi çok seviyor seninle biraz oyun oynayabiliriz."

Şaşkınlıkla kaşlarım havaya kalktığında merak ağır bastı ve dediği diğer şeyleri pek önemsemedim.

"Ne oyunu?"

"Anlattığına göre, beni yemin töreninde öpmek zorundasın. Eğer yemin öpücüğünün üstüne ikinci bir öpücük daha gerçekleşirse..."

"Görkem'in yerine kral olarak sen geçersin."

Gülümsedi.

"Aynen öyle."

Tek kaşımı kaldırarak Kerem'e baktım.

"Peki neden böyle bir şey yapmak istiyorsun?"

Omuz silkerek etrafa göz gezdirdi.

"Çünkü Görkem'e gıcık oluyorum."

"Peki ben neden böyle bir şey yapmak isteyeyim?"

Kraliyet AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin