Jeg sidder oppe på mit tag, og kigger på den smukke natteklare stjernehimmel. Jeg sætter den ene høretelefon i mit øre, og nynner stille med på musikken. Det her er det bedste jeg ved, at kigge op på stjernerne. De er specielle hver og en, ligesom alle liv på jorden. Jeg høre raslen over fra Marcus & Martinus og krammer bange mine ben, det er trodsalt midt om natten.
"Agnes?" Siger en stemme spørgende, jeg kigger over på det andet tag og ser Martinus.
"Martinus?" Spørger jeg underligt, hvad laver han oppe på hans tag midt om natten? Han sender mig et smil, og jeg gør alt for ikke at smelte. Hans øjne bliver lyst op af lyset fra natten, så hans dejlige brune øjne bliver helt varme gløde. Han nærmer sig mit tag og jeg gisper bange, hvad nu hvis han ikke klare hoppet? Selvom der kun er en meter mellem vores tage, er der stadig meget langt ned til jorden. Han hopper nemt over og presset fra mine skuldre falder, jeg er virkelig forelsket i ham..
"Hvad laver du heroppe?" Spørger jeg forvirret da han sætter sig ved siden af mig, han ligger sig ned på taget og kigger på stjernerne.
"Kigger på stjernerne" Svarer han og trækker på skuldrene.
"De er smukke" Siger jeg og ligger mig ned ved siden af ham, jeg kigger også op på de skinnende stjerner.
"Ikke lige så smukke som dig" Siger han og jeg vender hovedet rødmende mod ham, hans blik er fast på mig og kigger dybt og intenst på hver eneste lille detalje af mig. Jeg rødmer endnu mere, og føler mig blottet for ham. Nu ligger vi her, mig og min drømmefyr og stirrer hinanden ind i øjenene. Hans øjne er blevet mere mørke og dystre, og trængen til at kysse ham lige her og nu er stor.
"Du aner ikke hvor meget jeg har lyst til at kysse dig" Siger han og stirrer ned på mine læber, jeg smiler stille til ham og gør alt for ikke at synke ned i hans varme brune øjne.
"Så gør det" Hvisker jeg til ham og jeg når lige at skimte et mørkt blik i hans øjne, inden han presser hans læber blødt mod mine. Jeg smiler stille i kysset, hvilket for ham til at smile. Sommerfuglene bobler rundt nede i min mave, da han lægger hans hånd bag min ryg og trækker mig tættere ind til sig. Han slikker på min underlæbe som et tegn på at spørge om lov, jeg åbner munden og hans tunge glider ind. Vores tunger leger blidt med hinanden, og det kilder virkelig meget nede i min mave. Jeg trækker mig fra ham smilende, og jeg kan se at er ligeså glad.
"Du aner ikke hvor forelsket jeg er i dig" Sukker han, jeg ryster smilende på hovedet og tager min hånd op i hans hår. Jeg har ville røre det ligesiden at jeg så det, det ser så blødt ud! Jeg gisper overrasket da min hånd kører rundt om hans lokker.
"Det er så blødt!" Hviner jeg og bliver ved med at pille i hans hår, jeg kan mærke hans blik hvile på mig der er begejstret over hans vold bløde hår. Jeg kigger væk fra hans hår og på hans ansigt, hans øjne har låst sig fast ved mine og jeg kan ikke fjerne blikket fra ham. Jeg tager min hånd ud af hans hår, og ligger mig ned på siden. Vi kigger stadigt hinanden intenst i øjnene, og jeg kan bare mærke forelskelsen helt nede i mine tæer.
"Ehm, jeg ville faktisk spørge dig om noget" Siger Martinus nervøst og kigger ned på hans hænder, jeg kigger undrende på ham.
"Spørg løs!" Smiler jeg, og han kigger nervøst op fra hans hænder på mig.
"Ville du ehm.. ville du.." Stammer han nervøst, og jeg ligger mind hånd ovenpå hans og fletter mine fingre beroligende ind i hans. Det er faktisk ret cute at han er så nervøs, for det ligner overhovedet ikke ham.
"Gå på en date med mig?" Afslutter han og kigger nervøst ind mine øjne, smilet på mine læber kan ikke fjernes.
"Selvfølgelig ville jeg det Gunnarsen!" Siger jeg glad og krammer ham tæt ind til mig, han lægger hans arme om min ryg og knuger mig ind til ham. Hans kram er de bedste, jeg har aldrig prøvet noget lignende. Jeg trækker mig og presser mine læber hårdt mod hans igen, det er den bedste følelse i verdenen jeg får. Det kilder i hele min krop, og jeg bliver mere og mere afhænglig af det.
"Hvad skal vi lave?!" Spørger jeg ham ivrigt. Det er min første date og ærligt, jeg glæder mig som en fucking sindsyg! Han griner hæst og ryster på hovedet.
"Det for du at se babe" Smiler han og blinker til mig, min krop falder sammen indeni af hans ord; babe. Jeg mærker rødmen stige, jeg er aldrig blevet kaldt sådan noget før.
"Men.. jeg tror ikke vores forældre ville synes godt om at vi dater. Min far slår mig ihjel!" Hviner jeg over tanken, min far ville aldrig godkende at jeg dater Martinus. Især fordi at han også er kendt, hvilket ville ødelægge vores karriere på en måde.
"Jeg er ligeglad, du betyder mere end min karriere" Hvisker han og låser igen hans øjne fast med mine, jeg smelter ligeså stille af hans ord. Jeg. Betyder. Mere. End. Hans. Karriere.
"Martinus please" Hvisker jeg. Jeg kan ikke ødelægge min og hans karriere, for det første; jeg elsker min karriere! Og for det andet; hans karriere er sammen med hans tvillingebror, min bedsteven. Den skal ihvertfald ikke ødelægges af to forelskede sjæle..
"Vi holder det hemmeligt, for alle" Siger jeg seriøst, ingen skal vide at vi er forelskede i hinanden. Ikke engang Marcus, selvom han vel godt kan regne os ud. Hvorfor tror jeg der her ender galt? Jeg ved ikke om Martinus er det værd, for at satse min drøm..
"Jeg henter dig imorgen, klokken 8" Siger han koldt. Som om at det ikke betyder noget for ham, at jeg ikke ville gøre det offentligt. Hvad snakker jeg om? Vi er ikke engang kærester, og det bliver vi heller ikke. Eller.. der er faktisk ikke noget jeg hellere vil end at være hans kæreste. Bare at kunne kysse ham når jeg vil, og ligge i hans arme heletiden. Urgh, tankerne gør mig trist..
1056 ord.
Er i klar på deres date?😏 Jer der ville have dirty, jeg er 13. Jeg aner ikke en skid om sex og sådan noget.. men ehm, ville i have detaljer eller må jeg bare sådan gøre det hurtigt? Jeg synes selv det er fucker akavet at skrive sådan noget.. men jeg ville gøre alt for at i kan lide min historie.
Kys og kram fra.. MIG.
YOU ARE READING
Music brings love - Marcus & Martinus
FanfictionDen 15 årige, smukke sangerinde Agnes Bratt skal på sin første Europaturne. Hun glæder sig enormt meget, især da hun får at vide at de kendte tvillinger Marcus & Martinus også skal med, som opvarmning. Hun droppede ud af skolen fordi at karrieren fy...