2

1.5K 51 11
                                    

Jeg begynder at tage mit tøj af, da jeg er alene herinde. Jeg får mine bukser på og tager min Calvin Klein sweater af, da døren går op..

Jeg kigger hen mod døren da jeg troede det bare var min far. Jeg gisper da jeg ser Martinus og skynder at tage min bluse hen foran mit bryst, Martinus kigger akavet på mig og skynder sig at lukke døren. Jeg tager hurtigt min t-shirt på og begynder at føle mig lidt akavet tilpas, jeg ødelægger allerede mit venskab med Martinus nu. Altså i det mindste havde jeg min bh på, men stadig.

"Må jeg komme ind nu?" Kan jeg høre Martinus spørge med et lille grin ude foran døren, er han her endnu? Jeg troede han var gået.

"Ehm, okay" Svarer jeg stille, han åbner døren og jeg kigger ned i jorden. Jeg kan ikke kigge ham i øjnene efter den lille episode, det er simpelthen for pinligt. Martinus går hen til mig og tager hans ene hånd under min hage og løfter mit hovede op, så jeg kigger direkte ind i hans dybe brune øjne. Jeg føler mig nøgen foran ham, jeg føler at han kan læse mit sind.

"Du har de smukkeste blå øjne" Siger han og kigger betaget ind i mine øjne, jeg mærker rødmen stige i mine kinder. Hvorfor er han så sød mod mig? Vi har jo lige mødt hinanden, han kan da ikke bare begynde at flirte med mig? Jeg trækker mig hurtigt væk fra ham, og mærker hans forvirrede brune øjne hvile på mig.

"Ville du.. ehm, noget?" Spørger jeg med en lille stemme, og kigger spørgende på ham. Han smiler et varmt smil til mig og nikker.

"Jeg ville bare være sammen med min nye veninde!" Siger han med et stort smil, og går hen og lægger armen om min skulder. Jeg griner, tager hans arm væk og smider mig i sengen.

"Vi kan jo gå live på vores Instagram?" Spørger Martinus mig.

"Omg ja! Gør det man!" Hviner jeg glad, jeg elsker at gå live og snakke med mine fans. Martinus griner og går hen mod mig med hans mobil.

"Så skal vi lige have et selfie, hvor vi skriver at vi går live" Siger han med et skævt smil, gud jeg elsker når han smiler! Hans smilehuller er så søde, og det klæder ham bare. Han går hen og lægger armen om mig og vi laver fjollede ansigter ind i kameraet, han tager billedet og viser mig det.

"Er det okay?" Spørger han med et smil.

"Det er perfekt! Send det lige til mig" Svarer jeg ham med et smil, han nikker og skynder sig at poste billedet med en tekst. Derefter går han live og går hen og sætter mobilen i vindueskarmen, jeg skynder mig hen til ham.

"Hej allesammen" Siger vi i kor, og begynder at grine. Kommentarerne strømmer allerede, og det er svært at læse med. Jeg finder en kommentar og læser den op.

"Nurh hvor ville i være søde sammen! Jeg shipper jer Magnes" Læser jeg højt og begynder at grine, vores ship navn er lidt sjovt.

"Vi er bare venner" Svarer jeg og smiler ind i kameraet, jeg kigger over på Martinus der også smiler.

"Hvor er Marcus henne?" Læser Martinus højt, og jeg kigger på ham. Hvorfor er Marcus egentlig ikke herinde?

"Altså hvis i kender Marcus godt, så ved i han sover ligenu" Svarer Martinus med et lille grin, jeg griner også med.

"Er i kærester?" Læser jeg højt. Vi kan ligeså godt svare på det, nu hvor halvdelen af kommentarerne står på det.

"Nej, vi er bare venner" Svarer jeg igen og Martinus nikker. Jeg læser videre og falder for en kommentar.

"Ej Martinus, hende pigen er grim! Du fortjener meget bedre end en lorte sanger der tror hun er kendt!" Læser jeg højt, jeg begynder at grine. Jeg elsker at læse hate, jeg har aldrig taget det personligt, men jeg synes bare det er sjovt. Jeg ignorerer den bare, og mig og Martinus fortsætter livestreamen som om ingenting er sket.

-

Vi er lige blevet færdige med lydprøven og det gik godt. Jeg kan ikke huske navnet på stedet min koncert skal holdes, men jeg ved at der kommer 40.000 mennesker, og det er helt vildt. Det er helt vildt underligt at folk ville bruge så mange penge på at høre mig synge, men jeg er glad for alle dem der kommer. Klokken er også ved at blive mange, så jeg går bare i seng tror jeg. Eller jeg spørger lige Marcus og Martinus om de ikke ville se en film med mig. Vi er faktisk lige kommet ind på vores hotel, så jeg spørger dem bare nu.

"Drenge ville i se en film med mig?" Spørger jeg dem, og de lader begge deres blikke hvile på mig.

"Jeg er ret træt, så jeg tror bare jeg går i seng" Svarer Marcus mig og gaber, jeg nikker forstående og giver ham et godnat kram inden han går op på værelset med Kjell Erik og min far. Min far og Kjell Erik er åbenbart blevet meget gode venner, så de ville lige drikke et par øl sammen.

"Jeg ville gerne se en film med dig" Svarer Martinus mig og blinker, jeg smiler til ham og vi går op på mit hotelværelse. Det første jeg gør er at løbe ud på toilettet fordi at jeg skal tisse så meget, jeg kan høre Martinus grine inde fra mit værelse af.  Da jeg er færdig går jeg ind til ham, han har allerede taget hans MacBook frem og gået ind på Netflix. Jeg smiler til ham og hopper ned under dynen med ham, han lægger armen om mig og trækker mig ind til ham. Der går et stød igennem min mave, og jeg ligger mit hovede på hans bryst. Jeg kan mærke at han kigger på mig, hvilket for mig til at smile.

"Du er ret sød når du smiler, ved du godt det?" Spørger han mig og mine kinder for en let lyserød farve, jeg synes måske at han er lidt sød. Men jeg har kun kendt ham i en dag så det går ikke, desuden ser jeg ham kun som en ven. Han sætter filmen han har valgt på, og vi følger begge med i den hele vejen til slut. Da den er færdig lukker han hans MacBook ned, og sætter den på mit ene natbord. Jeg er træt så jeg ligger mig bare om på siden og lukker øjnene, jeg kan høre at han rejser sig og skal til at gå.

"Bliv ved mig" Hvisker jeg træt og kigger op på ham med bedende øjne. Han tager hans hoodie af og ligger sig ned i sengen igen, ham rykker sig helt op af mig så vi ligger i ske. Jeg får en underlig følelse i min mave, en følelse af tryghed. Her i Martinus arme. Han tager en mørk lok af mit hår og snor det rundt om hans finger, og ligger bagefter begge hans arme rundt om mig og krammer mig tæt ind til ham. Jeg falder hurtigt i søvn, med en glad følelse i maven.

1194 ord ;)
Tusind tak fordi at der er nogen der er begyndt at læse min historie, derfor får i lige et afsnit mere på en dag ;) stolt hva?
Jeg synes btw deres shipnavn er cute Magnus, ej det er et fucking drengenavn hvad laver jeg? Argh.
Skriv en kommentar og glem ikke at efterlade et vote! ;)

Music brings love - Marcus & MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora