14

918 36 13
                                    

* Martinus Gunnarsen' synsvinkel *

"Martinus!" Kalder Marcus inde fra hans værelse af, jeg kigger videre igennem vores Instagram feed.

"Hvad er der Marcus?" Råber jeg irriteret tilbage til ham. Han kan da godt komme ind på mit værelse hvis han har noget at sige, istedet for at råbe så hele huset kan høre det.

"Kom lige!" Råber Marcus tilbage og jeg griner følelsesløst, det er typisk Marcus at få mig til at gå ind på hans værelse, når han vil sige noget. Jeg rejser mig opgivende fra min seng og bevæger mig hen mod Marcus' dør.

"Kæft du doven" Mumler jeg da jeg åbner døren. Marcus ligger i sengen med hans MacBook tændt, jeg går hen til ham og smider mig i hans seng.

"Hvad så bro?" Spørger jeg og dasker ham på ryggen, han nikker mod hans skærm og jeg kigger forvirret på den. Et billede af Agnes kommer frem og jeg kan ikke lade vær med at smile, hun er så smuk.

"Se lige det her" Siger han seriøst og trykker på mellemrumstasten så videoen bliver startet. Jeg kigger på skærmen, det er et interview af Agnes der lige er blevet oploadet.

"Ehm.. jaer det er sandt, jeg ville ikke lyve for mine eller deres fans. Men det betød ingenting! Det skete bare og vi har begge fortrudt det virkelig meget, men sket er sket. Vi har ikke følelser for hinanden, og vi ser nærmest aldrig hinanden mere" Siger Agnes, fucking Agnes. Jeg rejser mig vredt op fra Marcus' seng og begynder at gå mod hans dør.

"Martinus.." Sukker Marcus og jeg vender mig rasende om mod ham. Hvordan kunne hun, hvordan kunne Agnes gøre sådan noget mod mig?! Hvad er der fucking galt med hende?!

"Nej Marcus!" Hvæser jeg og går ud af hans dør, jeg smækker den så hårdt i at det kan høres i hele huset. Jeg går med tunge skridt nedenunder og tager min nøgler til min knallert, jeg har brug for at komme væk herfra og det skal være ligenu! Jeg går ud af hoveddøren, smækker den i og går med rasende skridt hen mod min knallert. Jeg elsker min knallert, men ligenu der kunne jeg smadre den i småstumper.

"Fuck dig Agnes" Mumler jeg og kigger mod hendes hus. Jeg starter knallerten op og kører hurtigt væk fra vores gade, væk fra Agnes. Jeg ved ikke hvor jeg har tænkt mig at køre hen, men jeg kører stadig videre. Jeg er forlængst over fartgrænsen, men jeg er pisse ligeglad. Agnes kan fucking rende mig, alt kan fucking rende mig!

-

* Der forekommer stødende scener, læses på eget ansvar *

"Hey hottie" Siger en eller anden blondine til mig og blinker med øjet, jeg sender hende et kækt smil inden jeg placere mine læber på hendes. Jeg er endt til en fest, og er blevet lidt mere stiv end hvad jeg havde regnet med. Hun sætter sig ovenpå mig med benene på hver sin side af mig, hun åbner munden og jeg begynder at snave hende. Det ender ud i et groft snav og hun begynder at lave bollebevægelser mod mig.

"Lad os finde et værelse" Siger jeg flirtende og hun nikker fnisende, jeg tager hendes hånd og vi går begge fulde op af trappen op ovenpå, hvor der forhåbenligt er værelser. Vi finder et frit værelse og jeg smider hende i sengen, jeg begynder at kysse hende hårdt igen og vi tager hurtigt tøjet af hinanden. Jeg giver hende et sugemærke på halsen og hun stønner, jeg ville ønske at det var Agnes jeg var sammen med. Nej Martinus fokuser! Glem Agnes, hun er ikke det værd.

-

* Agnes' synsvinkel *

Jeg ligger i min seng med min mobil da det banker på døren.

"Kom ind!" Råber jeg og døren går knirkende op, jeg kigger hen mod den for at se personen der er her.

"Marcus?" Spørger jeg forvirret og skynder mig op af sengen, jeg må få ham ud af huset inden mine forældre kommer hjem!

"Hvad har du gjordt?" Sukker Marcus og smider sig i min seng, som om at han kan bestemme om han må være her eller ej, jeg kigger irriteret på ham.

"Marcus, for det første; du må ikke være her!" Siger jeg bestemt og krydser armene, mine forældre kan komme hjem når som helst, og jeg ville helst ikke se min fars reaktion på at jeg stadig har kontakt med drengene.

"Du har fucket alt op!" Siger han grinende og jeg kigger forvirret på ham, hvad snakker han om?

"Du burde tænke dig mere om, end at lege med min brors følelser" Siger han irriteret og jeg laver store øjne, er interviewet allerede ude?! Men de sagde at det ville komme ud om en uge, og der er kun gået en dag?! Urgh..

"Marcus.. du forstår ikke" Siger jeg og mærker tårerne presse på, jeg ville virkelig ikke miste drengene, de er mine bedstevenner; og mere..

"Hvad forstår jeg ikke?! Martinus går helt amok! Du ved virkelig ikke hvor forelsket han er i dig?!" Råber Marcus vredt og jeg træder et skridt chokerende tilbage, jeg havde aldrig troet at Marcus ville råbe af mig.

"Jo jeg gør.." Hvisker jeg med tårer i øjnene, Marcus kigger rasende på mig.

"Hvad i helvede laver du så?!" Råber han surt og går et skridt truende tættere mod mig, jeg bakker endnu mere tilbage.

"Jeg bliver nødt til det Marcus, jeg må ikke være sammen med jer.." Hvisker jeg og kigger Marcus i øjnene, han har de samme flotte chokoladebrune øjne som Martinus. Men der er bare noget mere over Martinus' øjne..

"Jamen hvorfor ikke?" Spørger han forvirret og slapper mere af i musklerne, jeg bider mig i læben og kigger ned i jorden.

"Alle de billeder af mig og Martinus der er rundt over hele verdenen ligenu, har min far set. Og han har forbudt mig at have kontakt til jer, du burde ikke engang være her ligenu!" Siger jeg og kigger op på ham, han har fået et trist blik i øjenene.

"Undskyld for at jeg gik så meget amok.." Hvisker han og kigger mig i øjnene, jeg går tættere på ham og trækker ham ind i et kram. Tårerne triller lydløst ned ad mine kinder, og jeg knuger ham tæt indtil mig. Jeg har savnet et kram fra Marcus, han er min bedsteven - hvad min far siger eller ej.

"Du er min bedsteven, uanset hvad" Hvisker han og trækker mig tættere ind til han, jeg smiler i krammet og lukker øjnene. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden Marcus..

1087 ord.
Hey, remember me? Ej okay, jeg har kun været væk i 4-5 dage. Jeg skal starte i skole i overmorgen, så jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at opdatere. Jeg ved ihvertfald at det er det værste, og at jeg er fucking irriteret over det. Sommerferien er gået så hurtigt! Og jeg ved det bliver akavet mellem mine venner og mig, men anyways. Der er kommet dirty med nu? Hehe, nu må i da være glade. Men der skal nok komme meget mere dirty endnu, så bare rolig. Når men nu smutter jeg, hav en god dag/aften/nat/middag u name it.

Music brings love - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now