"Agneees!" Thea hviner glad og løber hen mod mig. Jeg slipper mine kufferter og krammer hende, jeg har savnet hende. Hun er jo min lillesøster.
"Hvordan går det med Mikkel?" Driller jeg og prikker hende på næsen. Hun får røde kinder og gemmer sit ansigt. Mikkel er hendes lille crush, ret cute hvis du spørger mig.
"Hvem er Mikkel?" Spørger far og dukker op bag mig. Thea sender mig et dræberblik og smiler uskyldigt til far, og så er hun ovre ved mor igen.
"Hvordan gik det?" Spørger mor smilende og trækker mig ind i et kram, jeg gengælder det med et smil.
"Godt virkelig godt, mit nye album bliver snart udgivet" Svarer jeg med et kæmpe smil. Los Angeles var en succes, og jeg synes selv at mit album er blevet virkelig virkelig godt.
"Ihhh, jeg er så stolt af dig Agne" Siger hun stolt og klapper mit hovede. Jeg ryster grinende på hovedet. Far dukker op på hendes side og ligger hans arm om hendes skulder, jeg smiler. Vores familie er endelig samlet igen.
"Vi er stolte af dig" Retter min far hende med et smil, jeg læner vægten over på min højre side og sender dem et skævt smil.
"Må jeg?.." Spørger jeg stille og kigger på min far, han nikker.
"Bare gå derover" Svarer han med et smil, min mor kigger forvirret på os og min far hvisker hurtigt noget i hendes øre. Jeg fortalte min far om det med Marcus og Martinus, og han tog det heldigvis pænt.
"Ihhh tillykke mulle!" Udbryder min mor hvinende. Jeg ryster opgivende på hovedet og vender hovedet over mod drengenes hus, jeg skal endelig se Martinus igen. Og fik jeg sagt at han er blevet seksten nu? Jeg mener de er blevet seksten nu.
Jeg når drengenes hus hurtigt og går op til hoveddøren. Den bliver åbnet af et lille nuttet ansigt.
"Heeej Agnes!" Siger Emma og krammer mig, jeg krammer hende smilende igen. Hun er så sød.
"Heeej Emmaaa" Svarer jeg hende med et smil. Hun lukker mig ind og jeg ser Martinus' ansigt titte frem oppe ved trapperne. Han bryder ud i et kæmpe smil og spurter nærmest ned til mig.
"Agnes!" Råber han og trækker hurtigt fat i mig, inden han presser hans læber mod mine. Jeg smiler stort ved følelsen af hans bløde, varme læber mod mine.
"Ad, de kysser mor!" Udbryder Emma og løber ud i køkkenet, vi trækker os grinende og Martinus trækker mig ind i hans favn.
"Jeg har savnet dig" Hvisker han i mit øre og tager fat i min hånd. Jeg kysser blidt hans kind og fletter mine fingre ind i hans. Alt er perfekt ligenu, der er intet der kan ødelægge mit liv.
-
"Uh og tillykke med de 16!" Udbryder jeg midt i Martinus' og min meget spænende samtale om vores liv. Jeg fisker min gave op og kigger spændt på ham.
"Agnes.. hvad har jeg sagt om gaver?" Sukker han opgivende. Jeg trækker som en lille ivrig pige i hans ærme og får ham til at vrisse.
"Åben den nu!" Siger jeg og bider begejstret i min læbe. Jeg ved han ville blive glad for min gave, det skal han!
"Okay.." Siger han opgivende og tager imod mit brev. Han åbner det langsomt og jeg har bare lyst til at skrige 'kom nu!' i hovedet på ham. Men jeg lader vær.
Han åbner det og tager mit brev op. Han læser det langsomt og får store øjne.
"Se-seriøst?!" Siger han og farer op af hans seng, jeg nikker glad og han kaster sig glad ovenpå mig.
"Tak, tak, tak!" Hviner han og kysser mig overalt i mit ansigt, jeg griner og skubber ham væk.
"Intet problem" Svarer jeg trækker på skulderene. Jeg har givet ham et individuelt meet and greet med Chelsea, plus to billetter til kampen mod Chelsea og Manchester United. Jeg tænker at Marcus og Martinus skal se kampen sammen.
"Jeg elsker dig fucking højt. Agnes det er den bedste gave jeg nogensinde har fået! Hvordan kan jeg nogensinde gengælde det her?!" Udbryder han og kysser mig hurtigt og blidt, jeg smiler til ham.
"Ved at gå ind og vise det til Marcus" Svarer jeg smilende og han kysser hurtigt min kind og rejser sig igen.
"Tak, tak, tak!" Siger han igen og sender mig et luftkys. Jeg ryster grinende på hovedet, så er det vidst ikke så slemt at få gaver alligevel, hva Martinus?
-
Jeg trækker min hue på og åbner hoveddøren. Jeg har brug for noget friskt luft, og det ville være perfekt med en gåtur. Marcus og Martinus er i England ligenu, for at se kampen. De blev så begejstrede, og jeg har bare lyst til at give dem gaver hvert andet sekund!
Det er mørkt og kun lyset fra lygterne lyser gaden op. Jeg går igennem den kolde Marts luft og tager en dyb indåndning. Jeg har stadig tre ugers pause, og så skal jeg igang igen. Mit album bliver udgivet dagen jeg starter fra min pause igen, og jeg glæder mig som en sindsyg!
"Hey!" Råber en mørk stemme bag mig. Jeg vender mig forvirret rundt og møder en mands blik, jeg synker hurtigt en klump og begynder at gå videre. Jeg kan mærke hans skridt bag mig og han nærmer sig mig. Jeg begynder at svede lidt, jeg ved ikke hvad han vil?!
* KAN GODT VÆRE STØDENDE FOR NOGEN! LÆSES PÅ EGET ANSVAR *
"Smukke!" Hvisker han i mit øre og tager fat i mit håndled, han vender mig rundt og trækker mig helt op til hans ansigt.
"Du er vidst en fræk lille sag, hva?" Siger han spørgende og jeg kan mærke hans private del mod mit underliv. Jeg trækker mig bange og vredt.
"Lad mig være!" Skriger jeg og stikker ham en lussing, han griner tørt og tager hårdt fat i mig.
"Det er jeg bange for at jeg ikke kan" Svarer han grinende, jeg synker en klump og vrider mig. Men han har mig stramt ind til ham. Han trækker mig om mod en gyde. Jeg sparker og skriger som en sindsyg, men intet hjælper. Han har fanget mig, og nu ville han voldtage mig.
Tårerne flyder ned af mine kinder da han begynder at åbne mine bukser, jeg græder og græder. Men kan intet gøre.
1016 ord.
Undskyld fordi jeg ikke har opdateret så meget, jeg er lidt stresset og syg.
- Christine.
YOU ARE READING
Music brings love - Marcus & Martinus
FanfictionDen 15 årige, smukke sangerinde Agnes Bratt skal på sin første Europaturne. Hun glæder sig enormt meget, især da hun får at vide at de kendte tvillinger Marcus & Martinus også skal med, som opvarmning. Hun droppede ud af skolen fordi at karrieren fy...