28

848 35 15
                                    

"Martinus?" Mumler jeg og fortsætter med at nusse hans hår, han mumler nogle uforstående ord og åbner langsomt øjnene. Jeg smiler stille til ham, han ser virkelig godt ud. Hans blonde hår er rodet, og hans brune øjne ser trætte ud. Men det gør ham bare endnu mere lækker, og sexet..

"Burde vi ikke få skrevet at vi er kommet sammen?" Mumler jeg spørgende. Han stønner og trækker mig ind til ham.

"Jeg ville hellere ligge her - med dig" Siger han og trækker mig længere ind til ham, selvom det er umuligt. Jeg sukker stille, og vrider mig ud af hans greb. Jeg skal op nu.

"Hey du skal ingen steder!" Han rejser sig op og river mig med ned i sengen igen, jeg griner stille og vender mig om mod ham. Jeg prikker ham stille på næsen så han rynker den. Jeg smiler stille og kysser hans læber blidt.

"Jeg elsker dig" Hvisker jeg og kigger endnu engang betaget ind i hans brune øjne, de er helt fyldt med mysterium. Helt fyldt med hemmeligheder.

"Jeg elsker også dig babe" Hvisker han hæst og presser hans læber mod mine igen. Jeg smiler stille og kører min hånd op og ned af hans kæbe.

"Men nu skal vi op!" Griner jeg og rejser mig hurtigt. Jeg går over mod mine gardiner og ruller dem op. Martinus stønne højt og lægger hans pude ovenpå hans ansigt. Jeg smiler stille og går ud på badeværelset, jeg trænger til et bad.

-

"Hey babe! I think i wanna marry youuu!" Skråler jeg med. Den sang er vold god, selvom det er hundrede år siden jeg sidst har hørt den.

"Jeg ville også gerne giftes med dig" Siger en stemme og slukker musikken, jeg kigger ud af brusekabinen og ser Martinus. Han nedstirrer min krop imens han bider sig i læben. Jeg rødmer og vender mig rundt. Jeg ville aldrig vænne mig til at vise Martinus min krop. Hvad nu hvis han synes den er grim?

"Babygirl, du skal ikke gemme din smukke krop" Siger han. Jeg kigger akavet ned i gulvet fyldt med vand, jeg mærker nogle hænder om mine hofter, som vender mig rundt.

"Hey" Hvisker Martinus og fjerner en hårtot fra mit ansigt, jeg rødmer stille da jeg opdager han er nøgen.

"Hvad laver du herinde?" Tager jeg tilløb til at spørge. Martinus griner stille, inden han igen kigger op og ned af min krop. Vandets stråler falder ned over os begge, og snart er Martinus blonde hår brunt.

"Jeg skal i bad" Siger han og blinker med øjet.

"Og du kunne ikke vente til jeg er færdig?" Spørger jeg grinende, han ryster stille på hovedet og blinker med øjet.

"Nej. Jeg ville nå at se din smukke krop" Siger han og presser mig op mod væggen.

"Og den tænder mig" Hvisker han blidt i mit øre. Kuldegysningerne ryger gennem min ryg, og mine nakkehår rejser sig.

"Og hvad ville du gøre ved det?" Spørger jeg grinende. Han stryger blidt hans hånd op og ned af min kind, og blinker til mig.

"Det her" Siger han og presser hans læber mod mine. Jeg gengælder det hurtigt og det bliver mere heftigt. Snart stønner vi om kap, og hygger os inde på badeværelset.

-

"Fuck Martinus!" Hvæser jeg da vi er færdige.

"Fuck fuck fuck" Hvisker jeg og tager mig til mit ansigt.

"Hey, hvad sker der?" Spørger Martinus og krammer mig bagfra, jeg vender mig alvorligt mod ham.

"Vi glemte at bruge kondom" Hvisker jeg. Panikken spreder langsomt hans ansigt, og han kigger mig dybt ind i øjnene.

"Fuck" Mumler han og slipper mig øjeblikkeligt. Han går nervøst frem og tilbage på værelset.

"Nåede du at komme? Hvad nu hvis? Hvad nu hvis jeg er gravid!?" Spørger jeg bange. Jeg mærker tårerne krible frem i min øjenkrog, jeg kan ikke være mor, ikke endnu. Martinus går med betryggende skridt hen mod mig, og ligger hans hånd bag min ryg.

"Kig på mig" Siger han seriøst. Jeg kigger op fra gulvet og ind i hans brune øjne. De lyser med kærlighed, men også nervøsitet.

"Vi skal nok komme igennem det. Sammen" Siger han seriøst og tager fat i min hånd og klemmer vores fingre sammen. Jeg nikker nervøst, for hvad nu hvis jeg virkelig er gravid? Ville han så forlade mig, skal jeg så have en abort? Skal jeg så være mor?

-

Martinus er lige taget hjem, og jeg skal have købt en graviditetstest imorgen. Jeg er virkelig nervøs, og tanken om at jeg måske burde sige det til mine forældre gør mig bange. De ville slå mig ihjel. Jeg er femten år, fucking femten år. Det kan godt være Martinus bliver seksten lige om lidt, men det ændrer virkelig intet. Jeg kan ikke være mor som femten årig. Og da slet ikke når jeg er sangerinde og kendt.

Jeg trykker på play-knappen igen, og riverdale starter igen. Jeg er lige begyndt på den serie, og den er seriøst gud. Like wow. Heldigvis er sæson to kommet ud forlængst, så mit liv er reddet. Nu skal jeg bare ligge her og se riverdale imens jeg er skide nervøs. Great day, great day.

Og værst af alt, imorgen aften tager jeg til LA igen, i tre måneder. Tre fucking måneder. Jeg har ikke sagt det til Martinus endnu og det burde jeg virkelig, men jeg gider virkelig ikke. Jeg må fortælle det imorgen..

'Snapchat fra Martinus❤️'

Står der på min mobil, jeg skynder mig hurtigt at åbne den.

'Du må ikke være bange eller ked af det, okay? Jeg er her for dig Agnes❤️'

Står der, jeg smiler stille. Han er virkelig altid så sød, altid. Men stadig, jeg er bange for at han ville forlade mig. Efterlade mig med en lille baby.. Det ville virkelig knuse mig.

'Jeg skal fortælle dig noget imorgen'

Svarer jeg ham koldt. Jeg ved godt jeg ikke burde gøre det, og at han måske bliver nervøs nu. Men det er vigtigt for mig. Jeg skal være væk i tre måneder, og der kan ske meget på den tid. Som for eksempel at jeg får en stor mave. Hvis jeg altså overhovedet er gravid..

1023 ord.
Hmm.. er Agnes mon gravid?
Og bad news guys, det her er andet sidste afsnit. Andet sidste..
Husk at vote, kommentere og følge mig for mere.
Love u.

Music brings love - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now