"Ehm.. hej far" Siger jeg akavet og kigger op i hans grønne øjne. Jeg har arvet de blå øjne fra min mor, men skal være ærlig ville jeg hellere have grønne. De blå er så klassiske..
"Hvad er det her?!" Råber han nærmest og stikker hans mobil op i fjæset på mig. Jeg tager et skridt tilbage for at se hvad der er på mobilen, et billede af mig og Martinus kysse? Hvem har lige fået et billede af os kysse på daten idag? Vi har da ikke hørt nogen komme? Shit.
"Uhm.. jeg kan forklare" Prøver jeg, men jeg ved det forsent. Min fars lunte er kort, og når man er kendt skal man ikke bare date. Jeg ved det mig og Martinus har gjordt er dumt, men han ville alligevel ikke give os lov? Det er jo ikke vores skyld at vi er forelskede..
"Du har intet at forklare! Du har et interview imorgen så op og i seng, nu!" Brøler han rasende, og jeg bliver i et sekund bange for ham. Men jeg ved han aldrig kunne finde på at gøre mig noget, han er min far. Han ville bare gerne beskytte mig og min drøm, men selvfølgelig fucker jeg det hele op..
"Og forresten, du skal aldrig se noget til Martinus igen!" Tilføjer han vredt, og jeg nikker trist. Jeg har intet at stille op mod ham, han har myndigheden over mig.
"Er det forstået?!" Hvæser han og jeg nikker med tårerne sidde fast i øjenkrogen, jeg ville ikke give slip på Martinus. Men jeg bliver nødt til det, for vores eget bedste. Jeg må glemme ham og hans bror..
"Godt, smut så i seng" Siger han roligt og nikker mod døren, jeg går trist derhen med hovedet nede i jorden. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden Martinus, jeg mener det; han er mit livs kærlighed. Men selvfølgelig, vi er kun femten.. det her er ung kærlighed som alligevel ikke holder, far har nok ret. Jeg burde holde mig fra ham, jeg ender kun med at ødelægge min karriere som ellers går så godt ligenu. Jeg går træt op af trapperne og smider hurtigt mit tøj inden jeg hopper ned i sengen, jeg bliver nødt til at sove nu så jeg er klar til interviewet imorgen.
-
"Agnes! Du skal op!" Råber mor op til mig, jeg løfter mit hovede tungt fra puden og sætter mig stille op i sengen. Jeg ville ønske at jeg kunne blive liggende, men tidspresset følger med til at være kendt. Jeg går over og finder noget tøj, hvilket bare bliver et par slaskebukser og en rød, stram off shoulder bluse. Jeg gør mig hurtigt færdig og går nedenunder til min familie, de sidder som sædvanligt ved vores spisebord.
"Godmorgen" Smiler mor blidt til mig, jeg mumler bare nogle uforstående ord tilbage til hende og sætter mig tungt i stolen. Jeg kan godt mærke at der er lidt akavet stemning mellem mig og far her til morgen, efter vores lille skænderi igår. Jeg fikser hurtigt noget havregryn med mælk op i en skål, og begynder at spise langsomt af det.
"Hvornår skal vi afsted?" Spørger jeg far og kigger over på ham, han kigger ned i hans armbåndsur.
"Om ti minutter, så skynd dig!" Siger han lidt muggent, jeg tror han er meget skuffet over mig. Og jeg forstår ham godt, jeg har løjet for ham og gjordt noget meget dumt. Vi spiser hurtigt færdigt og går ud og tager jakker og sko på, selvom det er sommer ligenu så lever vi jo i Norge. Så der er typisk dårlig sommer, men er det ikke normalt her i Norden? Vi går ud til vores bil og sætter os ind i den. Jeg høre lyden af at jeg har fået en Snapchat på min mobil og skynder mig at gå ind på den, det er fra Martinus..
"Nu skriver du vel ikke med Martinus endnu vel?" Spørger far surt og jeg sukker mentalt, hvad er problemet egentligt i at jeg dater Martinus?
"Nej, jeg har blokeret ham" Svarer jeg ham. Løgn, løgn, løgn, løgn.
"Godt!" Smiler far og lægger hans hånd på min skulder, nu får jeg det dårligt med at lyve men jeg kan ikke blokere Martinus ligenu. Det må vente lidt, jeg skal forklare ham alt det her først. Jeg åbner Martinus' snap.
Martinus: Godmorgen smukke, sovet godt?❤️
-
Jeg sidder nu i studiet til mit interview, det er en dame der hedder Sarah der skal interviewe mig. Ligenu går billedet igen og igen over internettet med at mig og Martinus kyssede og var på en date, så det er nu at jeg skal bekræfte det eller lyve.
"Når Agnes, jeg høre at du forbereder en turne igen, hvornår kommer det til at ske?" Spørger Sarah og jeg smiler ind til kameraet.
"Det er rigtigt, jeg skal have en turne rundt omkring i verden. Det kommer nok til at ske om en måneds tid, mit team er ihvertfald i fuld gang med at forberede det hele" Svarer jeg hende med et smil, hun nikker selvom det kun er mig man kan se på kameraet.
"Det lyder spændende, hvilket fører videre til næste spørgsmål" Siger hun og jeg nikker afventende.
"Hvordan var din Europaturne? Og hvordan var det at have Marcus & Martinus med som opvarming?" Spørger hun.
"Min Europaturne var virkelig god, jeg elsker at møde alle mine fans og give koncerter, så det kunne ikke blive bedre. Marcus & Martinus var perfekte at have med som opvarming, de gjorde det godt og vi fik et godt venskab" Siger jeg smilende, men indeni smiler jeg ikke. Jeg har ikke et venskab med drengene så meget længere..
"Angående Marcus & Martinus, der går det her billede rundt på internettet hvor dig og Martinus kysser. Hvad er det?" Spørger hun, jeg vidste at det spørgsmål ville komme.
"Ehm.. jaer det er sandt, jeg ville ikke lyve for mine eller deres fans. Men det betød ingenting! Det skete bare og vi har begge fortrudt det virkelig meget, men sket er sket. Vi har ikke følelser for hinanden, og vi ser nærmest aldrig hinanden mere" Siger jeg og kigger trist ned i jorden, jeg ville ønske at jeg kunne sige sandheden men jeg ved godt hvor det ville føre hen..
"Så i var ikke på en date igår, som der ellers står overalt?" Spørger Sarah mistroisk og jeg ryster på hovedet.
"Nej, vi var ikke på en date. Kysset skete på min turne, men igen det betyder ingenting" Fortæller jeg med en seriøs stemme, det værste af alt Martinus kommer til at se det her. Jeg må bare forklare ham alt inden han ser det, for jeg kender ham. Han bliver virkelig virkelig vred, og kan finde på at sige alt det modsatte til et af hans interviews , men så ville det hele bare gå endnu mere galt.
1238 ord.
Jeg skal i Givskud zoo idag, så jeg tænkte at jeg ville give det her afsnit nu. Som undskyldning for ikke at have opdateret i 4-5 dage, selvom jeg opdaterede igår. Men jeg håber at i har noget at læse og bliver glade for min opdatering. I må ikke glemme at vote og efterlade en kommentar, da det motivere mig endnu mere til at skrive. Og så elsker jeg at svare på jeres kommentarer. Men hvis i har en historie, i synes jeg skal læse så skriv det lige, så ville jeg helt klart læse den!
YOU ARE READING
Music brings love - Marcus & Martinus
FanfictionDen 15 årige, smukke sangerinde Agnes Bratt skal på sin første Europaturne. Hun glæder sig enormt meget, især da hun får at vide at de kendte tvillinger Marcus & Martinus også skal med, som opvarmning. Hun droppede ud af skolen fordi at karrieren fy...