Jeg ruller forhænget for og kigger dømmende ned på det tøj jeg fik af Calvin Klein. En grå g-streng fra deres nye kollektion og en grå push up bh. Det er ikke lige det jeg allerhelst ville stå model i, specielt ikke for fremmede mennesker. Gud hvor akavet!
Jeg får hurtigt skiftet og taget en morgenkåbe de gav mig udover. Jeg ruller forhænget fra og går tøvende ud til makeup rummet, jeg håber virkelig der kun er kvindelige køn her. Min far er her heldigvis heller ikke, han satte mig bare af.
"Agnes Bratt! Kom her!" Råber en dame til mig og skynder mig over til hende. Jeg smiler anstrengt til hende og går derover.
"Velkommen til fotograferingen af Calvin Klein's nyeste kollektion" Smiler damen til mig. Jeg nikker smilende og hun går ind i makeup-rummet. Jeg følger bare efter hende som en lille, forvirret hundehvalp.
"Du kan bare sætte dig her" Smiler hun og nikker mod en stol af læder. Jeg sætter mig på den og tager min mobil frem. Hun skal først lave mit hår, så jeg kan godt lige tjekke de sociale medier lidt.
En besked fra Martinus Gunnarsen.
Jeg smiler bredt og går hurtigt derind, de er kommet til Oslo igen og jeg savner dem allerede allerede. Jeg savner ham allerede.
Martinus Gunnarsen: Hey smukke<3 Jeg savner dig, og glæder mig til du kommer hjem. Kys -M<3
Jeg begynder at skrive på tasterne og mærker at hende damen begynder at pille ved mit hår, gad vide hvad hun gør med det?
-
"Følg med Agnes, Benjamin venter på dig" Siger hende damen -jeg stadig ikke kan navnet på- til mig. Jeg kigger forvirret på hende.
"Benjamin?" Spørger jeg underligt, hun sender mig et smil og går fortsættende ligeud.
"Benjamin, ja" Gentager hun. Jeg ryster opgivende på hovedet.
"Hvem er han, og hvad skal han?" Spørger jeg totalt forvirret, hun sukker opgivende. Og åbner en dør ind til et rum.
"Ham der skal have taget billeder med dig, han er også model" Forklarer hun og jeg nikker halvt forstående. Hvorfor skal jeg have taget billeder sammen med en eller anden dreng?
"Hej" Siger en virkelig overdrevet lækker dreng. Han smiler til mig og rækker hans hånd frem, jeg tager smilende imod den.
"Benjamin" Fortæller han smilende og trykker min hånd.
"Agnes" Svarer jeg og nikker med hovedet.
-
* Martinus Gunnarsen' synsvinkel *
2 dage senere..
Jeg går ind på Marcus' og min Instagram, og tjekker de nyeste ting vi er blevet tagget i. Et billede af en pige og dreng i Calvin Klein undertøj der står og kysser kommer frem flere gange. Jeg går forvirret derind på et af dem.
Oh my god, is Agnes a Calvin Klein model now!? What about Martinus?
Har personen som er fan af Agnes skrevet. Jeg rynker mine bryn og zoomer ind på billedet. Er det virkelig Agnes?
"Whatthefuck!?" Udbryder jeg og tager min mobil frem. Agnes har selvfølgelig slettet hendes blokeringer, så jeg kan sagtens ringe til hende. Det kan godt være at klokken er lort ovre ved hende, but i don't care. Jeg skal have svar på det der.
Hun tager den ved det fjerde bib, og jeg hører lyden af hendes hæse, trætte stemme.
"Hva-" Mumler hun. Sikkert forvirret over jeg ringer midt om natten.
"Forklar mig det der billede. Nu!" Siger jeg hurtigt og hårdt. Hvorfor skal alting i vores forhold også fucke op, heletiden?
"Okay.." Mumler hun, lidt irriteret.
"Jeg fik tilbudt et Calvin Klein job" Starter hun og et lille smil omringes på mine læber. Tanken om Agnes lille spinkle flotte krop i Calvin Klein undertøj, den gør mig altså glad.
"Ja?" Svarer jeg og sætter mig på min sengekant, hun sukker.
"Jeg fik taget et shoot med en dreng der hedder Benjamin. Indenfor deres nye kollektion af underwear" Fortsætter hun, og jeg begynder at forstå det mere og mere.
"De sagde at vi skulle kysse Martinus, kysse. Jeg tænkte også at det ikke var det smarteste, men jeg havde ligesom intet valg" Forklarer hun og sukker.
"Jeg forstår.." Klukker jeg med et stadig bevarende smil om mine læber. Agnes er en model. Min kæreste er en model. Nu håber jeg virkelig ikke hun skal sulte sig selv som alle de andre modeller skal. Og desuden; hun er lav, ikke høj. Så jeg forstår det ikke.
"Er du model?" Spørger jeg pludseligt og hun griner stille.
"Model og model, det var et job. Jeg ved ikke rigtigt om jeg gider at blive en model. Jeg ville hellere fokusere på min sangkarriere, og ikke på at sulte mig selv" Siger hun og jeg nikker smilende. Kæft hendes ord er dejlige. Hver eneste gang hun snakker bløder mit hjerte op og holder næsten op med at slå. Hvad er det den pige gør ved mig?
"Nå men, undskyld jeg forstyrrede din søvn smukke" Siger jeg med et lille smil, og jeg kan fornemme hendes smil i den anden ende også.
"Det er fint Tinus. Du havde brug for svar, og jeg forstår" Siger hun med en blød stemme. Mit hjerte pumper ved 'Tinus' det har hun aldrig kaldt mig før. Tinus..
"Godnat Martinus" Hvisker hun træt og jeg smiler.
"Godnat smukke" Svarer jeg.
-
"Marcus, Martinus!" Råber vores far nedenunder, jeg vågner med et sæt og går forvirret derned.
"Hvad så far?" Spørger jeg og gnider mine øjne. Klokken er sikkert noget med syv om morgenen, og jeg er pisse træt.
"Vi skal ind til Sony Music og indspille en ny sang, one flight away" Siger han og jeg nikker glad. Endelig kan vi få gang i vores musik igen. Vi må havet skuffet alle vores fans.. eller jeg mener jeg må. Jeg er så ked af det..
"Og jeg har skrevet rappen!" Udbryder Marcus stolt og jeg rynker mine bryn.
"Hvornår?" Spørger jeg undrende og smiler skævt til mig.
"Da du var for optaget af din kæreste, bro" Svarer han og lægger hans arm om mig. Vi smiler begge stort.
"Lad os komme afsted drenge!" Udbryder far og klapper hænderne sammen. Marcus og jeg går smilende ud til bilen. Med hans skulder om min, og min skulder om hans.
Som ægte brødre.
1019 ord.
Vote, kommenter og følg mig for mere.
By the way, tusind tusind tak for 20k reads. Amen jeg ved ikke hvad jeg skal sige.
Jeg elsker jer<3
YOU ARE READING
Music brings love - Marcus & Martinus
FanfictionDen 15 årige, smukke sangerinde Agnes Bratt skal på sin første Europaturne. Hun glæder sig enormt meget, især da hun får at vide at de kendte tvillinger Marcus & Martinus også skal med, som opvarmning. Hun droppede ud af skolen fordi at karrieren fy...