24

1K 43 10
                                    

"Agnes, du er nødt til at forstå!" Siger Marcus højt, og kommer vadende ind på mit værelse. Jeg kigger med tårer i øjnene op fra min mobil, Martinus har fucket op. Endnu engang. Og jeg er knust, sådan virkelig. Det hele er hans skyld, han skal også dumme sig heletiden.

"Forstå hvad? At Martinus er verdens største idiot?" Spørger jeg surt og slukker min mobil. Jeg har været låst inde på mit værelse siden igår. Og jeg ved at Marcus og Martinus skal med privatfly klokken 18.30, idag.

"Tag dig sammen!" Hvæser Marcus, og jeg kigger overrasket på ham. Skal jeg tage mig sammen?

"Det er vores fucking kusine!" Råber han og klasker hans hånd i panden på ham selv, jeg kigger endnu mere overrasket på ham.

"Oh.." Mumler jeg og kigger ydmygende ned i mit dynebetræk, det her er virkelig pinligt.

"Det må du nok sige" Mukker Marcus og skal til at gå ud af døren igen, jeg rejser mig hurtigt op.

"Marcus, vent!" Råber jeg og han vender sig surt om. Jeg forstår ham godt, det er hans tvillingebror. Og jeg tror at han fucker alt op, men i virkeligheden er det mig. Vi burde slet ikke engang være sammen, vi kan jo ikke styre det..

"Jeg tager med dig!" Siger jeg bestemt og tager min frakke ned fra knagen, han sukker men nikker så.

"Husk vi snart skal afsted" Siger Marcus og jeg kigger på mit ur, klokken er kun tolv om middagen.

"Snart og snart" Mumler jeg og følger efter ham, da han går ud af døren.

-

"Fik du snakket med hende?" Råber en stemme ovenfra, jeg går nervøst ind af døren og Marcus lukker den. Martinus kommer spurtende ned af trapperne, og ser straks mig.

"Undskyld" Mumler jeg og kigger trist op i hans gyldenbrune øjne. Han bider sig hårdt i læben og sukker.

"Du er så dum" Siger han og kigger smilende på mig. Jeg sender et lille skævt smil tilbage.

"Agnes.. det er okay, jeg forstår dig godt" Siger han og går hen og krammer mig, jeg krammer tilbage og hviler min kind på hans bryst.

"Tak" Siger jeg genert og trækker mig, han smiler kækt til mig.

"Nå ehh, jeg tror jeg smutter" Siger Marcus og går hurtigt ud i køkkenet, jeg tror han fik nok af vores romantik.

"Sååå.. vi skal afsted snart" Sukker Martinus og lægger armen om min skulder, jeg bider mig hårdt i læben og kigger trist ned i jorden.

"Men!" Begynder han og jeg kigger undrende op i hans dejlige, varme brune øjne. Han smiler skævt til mig, og jeg gør alt for ikke at falde sammen. Han gør mig blød i knæene.

"Nu skal vi se Netflix sammen" Siger han smilende og kaster mig op på hans skulder, jeg hviner og slår blidt hans ryg.

"Martinus din klovn, sæt mig ned!" Griner jeg og dasker han hovede, jeg kan mærke han smiler imens han bærer mig op af trapperne. Han går ind på hans værelse og smider mig i sengen, han kaster sig hurtigt ovenpå mig.

"Jeg elsker dig" Hvisker han og kysser mine læber blidt.

"Jeg elsker også dig" Hvisker jeg tilbage og vender os om, så jeg er øverst. Jeg presser hurtigt mine læber på hans, og vi begynder at kysse igen. Han slikker blidt min underlæbe, for at spørge om adgang. Jeg åbner hurtigt min mund, og hans tunge finder vej derind. Det kilder i min mave, og sommerfuglene basker rundt indeni mig.

* Dirty scener forekommer nu, læses på eget ansvar *

"Du ved din overraskelse?" Mumler han og vender os rundt igen, jeg kysser ham blidt.

"Jaer?" Spørger jeg forpustet, jeg har lyst til mere ligenu.

"Du får den nu" Hvisker han og tager langsomt min t-shirt af, han kigger hurtigt spørgende på mig. Jeg smiler til ham, som tegn på at det er okay.

"Din bh er sexet" Hvisker han hæst, jeg kigger hurtigt ned på den. Jeg har taget min mørkerøde blonde bh på, godt valg nu hvor jeg tænker over det. Han tager den langsomt af mig, og jeg trækker vejret ukontrolleret. Jeg tager hans hvide t-shirt over hans hovede, og får hurtigt et glimt af hans sixpack. Hans hænder bevæger sig op mod mine bryster, og han tager fat på dem. Han begynder at massere dem, og utallige støn slipper ud af min mund.

"Marti-tinus, orgh" Prøver jeg at sige, men det går ikke særligt godt. Vi trækker langsomt og intimt alt hinandens tøj af hinanden.

"Er du sikker?" Spørger Martinus med et skævt smil, jeg nikker ivrigt. Han finder et kondom frem, og lader mig putte det på ham. Han tror sikkert det er min første gang, og det er det jo faktisk ikke..

"Klar?" Spørger han og jeg nikker, han sætter hans dick op i mig og et højt støn udslipper igen min mund. Han trænger sig langsomt ind og ud af mig, det er så dejligt at jeg ikke kan tænke klart mere.

"Årh.." Stønner jeg og får ham til at få mere til den, det går virkelig hurtigt og jeg mærker min orgasme nærme sig.

"Or-orgasme" Stønner jeg og får Martinus til at trænge ud af mig, han ligger sig på ryggen og kigger frækt på mig.

"Rid mig" Hvisker han, og jeg tøver ikke et sekund med at sætte mig på ham. Jeg hopper op og ned i hurtigt tempo, og hele rummet flyder med ukontrollerede støn.

"Jeg kommer" Råber jeg og mærker en dejlig følelse strømme igennem min krop, jeg går af Martinus og ligger mig ned på siden.

"Det der.. var dejligt" Siger jeg og vender mig om mod Martinus, han kigger allerede på mig - betaget.

"Du er dejlig" Hvisker han og kysser mig blidt på munden, jeg finder hurigt mit tøj frem og tager det på. Det samme gør han, og vi ligger os til at se Netflix. Det blev måske lidt mere chill end Netflix? Men jeg sværger han er god, og skøn.

"Jeg elsker dig fucking meget" Siger jeg og kysser hans kind, jeg ligger mit hovede igen på hans brystkasse. Han kysser blidt min pande.

"Og jeg elsker dig fucking endnu mere" Svarer han.

1030 ord.
Uha uha, lidt dirty igen?
Jeg synes stadig det er akavet at skrive, men whatever. Jeg ved mange af jer elsker det aha.
Ooog, fucking mange gange tak for alt jeres støtte og sådan. Jeg havde stoppet bogen forlængst hvis jeres kommentere og votes ikke havde været her! Jeg elsker jer.
Husk og vote, kommentere og følg mig; for mere.

Music brings love - Marcus & Martinusحيث تعيش القصص. اكتشف الآن