Jeg trykker på ringeklokken ved familien Gunnarsen's hus og træder et skridt tilbage. Der går ikke lang tid før Gerd Anne åbner op, hun smiler stort da hun ser det er mig.
"Gud hej Agnes! Længe siden" Siger hun glad og smiler stort til mig. Hun har et forklæde på og hele huset dufter af lækker julemad, jeg snuser duften ind.
"Her dufter så godt!" Siger jeg og dufter igen, Gerd Anne griner og vender sig om.
"Bare kom med indenfor Agnes" Smiler hun, jeg nikker og træder ind i deres hjem. Der er julepynt over hele huset, jeg kan godt se det er en tradition familien går op i. Vi er også meget juleglade hjemme ved os, men vi overpynter ikke hele huset. Jeg tror det er fordi at vores hus er så fornemt og stort, og mor går meget op i udseendet i vores hus.
"Ville du have en cookie?" Spørger Gerd Anne da vi træder ind i køkkenet, jeg takker smilende ja. Hendes cookies ser virkelig lækre ud, og desuden er det jul. Men efter nytår skal jeg igang med min træning igen, jeg er kørt lidt død i den efter min turne.
"Mooor!" Råber en pigestemme og en lille sød pige kommer styrtende ned af trapperne. Hun får store øjne da hun ser mig, og går smilende hen til mig.
"Hej Agnes" Siger hun og krammer mig, jeg smiler og sætter mig i hug.
"Hej med dig Emma" Svarer jeg hende og krammer hende igen. Hun er så sød! Jeg har virkelig set frem til at møde hende, og nu sker det endelig! Hun fniser og løber ind i stuen igen, jeg smiler for mig selv og rejser mig op.
"Det er godt at se, at i kommer godt ud af det med hinanden" Smiler Gerd Anne og jeg nikker glad. Emma og jeg skal nok blive de bedsteste venner!
"Men du er sikkert kommet for Martinus?" Spørger Gerd Anne kækt og vender sig om fra hendes mad, jeg tager rødmende en bid af min cookie.
"Og Marcus faktisk - jeg skal aflevere mine gaver" Svarer jeg hende og hun nikker med et mor smil.
"De er ovenpå, bare gå derop" Siger hun og nikker mod trappen, jeg takker hende og går ovenpå til drengene. Jeg starter med at gå ind til Marcus, da det er hans værelse der er tættest på.
"Hvaså ma homie?" Skriger jeg da jeg åbner døren, Marcus fór op fra hans seng og sender mig dødsblikket. Jeg kan ikke lade vær med at grine, så Marcus bare kigger endnu mere ondt på mig.
"Jeg har en gave!" Siger jeg og kaster min gave i hovedet på ham, han griber den og ryster den. Jeg griner stille, han er virkelig gaveglad. Modsat Martinus..
"Ihhh!" Hviner han som et lille pige og løber hen og krammer mig, han trækker mig op og svinger mig rundt. Jeg griner hysterisk, men stopper straks da en mumlen lyder fra døren. Marcus sætter mig ned og vi kigger derover, der står Martinus og giver Marcus et blik der kunne dræbe. Jeg kigger forvirret fra Marcus til Martinus, Marcus ser ligepludselig trist ud og Martinus ser vred ud. Hvad sker der med dem?
"Hvad sker der?" Spørger jeg og lader mit blik hvile på Martinus. Han har et par grå jogging bukser på og bar overkrop, så man kan se hans markerede mave. Og ærligt, jeg savler lidt psykisk. Martinus er virkelig overdrevet lækker!
"Glem det" Siger Martinus og går ud af døren, jeg kigger forvirret efter ham, men kigger så over på Marcus igen.
"Jeg har også en gave til dig" Siger Marcus og planter et smil på læberne igen, jeg kigger underligt på ham.
"Marcus, det behøves du da ikke" Siger jeg med et smil, Marcus kigger på mig med et blik der siger 'er du seriøs?' Jeg griner lidt og ryster på hovedet, jeg ville da gerne have en gave fra ham.
"Her Agnes" Siger han og giver mig en hård lille pakke, jeg tager smilende imod den. Jeg har allerhelst lyst til at give den tilbage, for jeg kan bedre lide at give gaver end at få. Men jeg klager ikke, Marcus han er også bare dejlig.
"Tak Mac" Svarer jeg og trækker ham ind i et kram, han hviler hans hage ovenpå mit hovede. Jeg trækker mig og sender ham et smil.
"Jeg må nok ind til Martinus nu" Siger jeg med et hæst grin, han får et trist glimt i øjnene men smiler glad. Der er noget galt, jeg kan mærke det.
"Hav en god jul Marcus" Smiler jeg og går over mod hans dør.
"I lige måde" Svarer han mig stille og jeg lukker hans dør, hvorfor er han så trist? Jeg går over til Martinus værelse og går ligeså stille ind, Martinus sidder i hans seng og stirrer vredt ind i væggen. Noget af hans pjuskede pandehår er faldt ned over hans øjne, hvilket bare for ham til at se vildt sexet ud.
"Martinus?" Spørger jeg for at få hans opmærksomhed, hans blik møder mit og han finder et lille smil frem. Han rejser sig op og går hen mod mig.
"Jeg har savnet dig" Siger han og tager blidt min hage op, jeg smiler stille. Han trækker mit ansigt mod hans og kysser mig blidt, jeg smiler stort og mærker alle mine følelser for ham boble rundt i min mave.
"Jeg ved du er imod det, men jeg har en gave med til dig" Siger jeg nervøst til ham, han skærer ansigt og kigger seriøst ned på mig.
"Agnes, det skal du ikke. Du ved jeg ikke kan tage imod det" Siger han seriøst og sukker dybt, hans hånd forsvinder fra mig hage og stryger min kind blidt.
"Du er så sexet" Hvisker han og blinker med øjet, jeg kigger ned af mig selv og griner. Jeg har min super seje nissehue på og er iført en mørkerød croptop og en mørkerød stram nederdel.
"Tak tak, jeg kan kun sige ligeover" Siger jeg med et kækt smil og kigger ned på hans mave igen. Min trang til at køre min hånd over hans sixpack er stor, meget stor. Han griner og kigger ned af sig selv hurtigt.
"Jeg elsker dig" Mumler ham og planter hans læber på mine, han trækker sig og kigger mig i øjnene.
"Men jeg kan ikke tage imod din gave" Siger han med en løftet pegefinger, jeg mumler surt. Jeg har lige brugt så mange penge, og jeg ved han ville blive glad for den. Så han får den om han ville eller ej.
"Jeg har en gave til dig Agnes, men du må vente og se nytårsaften" Siger han og blinker kækt med øjet, jeg får et smil på læben og krammer ham glad. Jeg vender mig om og går mod hans dør.
"Din røv er dejlig, jeg kan ikke vente til at røre den" Sukker han og jeg vender blikket mod ham, jeg griner mentalt. Jeg bider mig sexet i læben og åbner hans dørhåndtag.
"God jul" Hvisker jeg og blinker med øjet, jeg kan høre ham sukke derinde fra.
"Hvorfor skal du være så sexet?" Sukker han og jeg lukker grinede døren, den dreng er godt nok liderlig. Jeg går nedenunder, og ligger hurtigt Martinus' gave under deres juletræ og smutter hjemad igen. Den her jul skal nok blive god.
1208 ord.
8k motherfucking visninger, og nummer fucking 7 i fanfiktion. Jeg kan ikke takke jer nok, i er simpelthen for dejlige. Såå lige et ekstra længere kapitel hehe. Jeg overvejer at lave en trailer, men jeg er lort til det. Så glem det haha. Btw hvad synes i om mit nye billede til bogen? I like it like it.
See ya, og god jul! Eller noget haha.
- C
YOU ARE READING
Music brings love - Marcus & Martinus
FanfictionDen 15 årige, smukke sangerinde Agnes Bratt skal på sin første Europaturne. Hun glæder sig enormt meget, især da hun får at vide at de kendte tvillinger Marcus & Martinus også skal med, som opvarmning. Hun droppede ud af skolen fordi at karrieren fy...