(Rajanas)
Štai ir vakaras. Už valandos mudu važiuosim į klubą. Kurį laiką spoksojau į veidrodį bei galvojau ką apsirengt. Puikiai žinojau, kad mano pasirinkimas nedidelis. Iš dalies dėl to esu pati kalta. Apsivilkau paprasčausius vakar nupirktus juodus džinsus ir pilką bliuskutę be rankovių. Tuomet radusi savo senus likusius aukštakulnius juos kiek apvaliau nuo miesto dulkių ir pasiėmiau nedidelį rankinuką, pinigams bei telefonui. Išėjau iš kambario ir susidūriau su Liam. Jo stiliukas ganėtinai elegantiškas: juodos suplėšytos kelnės, balti sportbačiai, bordiniai marškiniai ir prasegtas, laisvo stiliaus juodas švarkas. Atrodė tikrai vertas milijono.
- Tu jau?- Kiek pašaipiai dėbtelėjo.- Galvojau užtruksi ilgiau nei tris valandas.- Nusivaipė.
- Jei nepastebėjai, nelabai turėjau iš ko rinktis.
- Kodėl tu ne su suknele?
- Nes aš ką tik viską paaiškinau. Galvojau, kad tu nuovokesnis.
- Kaip nori, bet tokios, kaip tu dabar, klube nieks nekabins.
- Ačiū, ponia Vanga, už nemokamą ateities nuspėjimą.
- Aš rimtai. Kodėl neleidai vakar tau nupirkt tą raudoną suknelę?
- Nes aš neplanavau su tavim trankytis po klubus. Plius, nesiruošiu laukti, kol mane kas nors kabins.- Nusijuokiau.- Aš linkusi pati priekabiauti.- Šmaikščiai bakstelėjau alkūne.
- Lažinamės, kad nesuviliosi jokio padoraus vaikino?
- Okay. Jei prakiši, turėsi suvilioti vaikiną.- Tariau negalvojusi dėl savo sapalionių.
- Okay, bet jei prakiši tu, tai suviliosi merginą.
- Geriau nieko nesugalvojai? Būtinai kopijuot idėją reikia?- Nusivaipiau.
- Gerai, tuomet turėsi sušokti man striptiza.- Šelmiškai šyptelėjo, o aš akimirkai sustingau. Man pradeda atrodyti, kad aš nebepajėgiu kontroliuoti savo liežuvio.
- Kartais neminėjai, kad aš ne tavo skonio?
-Galbūt, bet aš taip pat neneigiau, kad esi seksuali.- Mirktelėjo ir atrakino buto duris.
Sukirtom rankom.
Nukakę į klubą kurį laiką laukėm kol į jį pateksim, vėliau iš karto prasiskynėm kelią iki baro. Čia siaubingai daug žmonių. Vieni labiau aptingę ar nusigėrę sėdėjo prie staliukų, toliau taškėsi jaunimas. Buvo ir tokių kas būriavosi prie tualetų, daug apsinešusių. Nekenčiu tokios atmosferos.
- Tik nepamiršk- jokio sekso.- Priminė Liam.
- Bijai, kad aš išduosiu tavo brolį?- Nusijuokiau.
- Čia tu turėtum bijoti, kad išduosi savo vyrą.- Rimtai atkirto.
- Okay... supratau.- Su juo tokiom temom nepajuokausi.- Na? Tai kurį turiu apdovanoti savo dėmesiu? Ai, beja, kaip suprast, kada tu jau pralaimėjai?
- Jūs turit pasibučiuoti.- Ir vėl tas jo ištvirkęs žvilgsnis.
- Ir viskas?
- Liežuviu.-Išsišiepė lyg Džiokeris.
- Nesupratau?
- O taip.- Išmaukė degtinės stiklelį.- Linksmybės tik prasideda...
- Supratau.- Teks išgyventi šį neprognozuojamą vakarą.
- Aš pasižvalgysiu ir radęs tinkamą variantą tau parodysiu. Dabar siūlau išgert, laisviau jausies.
- Jei žinotum mano praeitį, suprastum, kad man laisvai jaustis negalima...
- Kažką sakei?- Sušuko, bandydamas perrėkt muziką. Neigiamai linktelėjau.- Good, tada judu į paieškas.- Judėdamas muzikos ritmu šūktelėjo ir ištirpo minioje.
Aš paprašiau barmeno taurelę tekilos ir gavusi, ko norėjau, pradėjau žvalgytis po milžinišką patalpą- bandžiau surasti Liam. Keista, kad jis taip manimi pasitiki. Juk aš galiu bet kada nusižudyti. Nors dabar to visai nenoriu ir ne dėl to, kad persigalvojau- tiesiog noriu pamatyti, kaip Liam suvilios vaikiną, arba bandys bent jau tai padaryti. Turėtų būti juokinga.
Praėjus kokiam pusvalandžiui vaikinas vėl pasirodė.
- I came back! Radau vieną žmogelį...
- Rodyk.- Rimtai nusiteikusi lyg pasiruošusi kokiai svarbiai misijai.
- Jisai, taiiiii..- Pradėjo žvalgytis.- Opa, radauuuu...- Aiškiai matosi, kad jis ne mažai įkalęs.- Suviliok tą blondiną su tatuiruotėm ant rankų. Na kuris flirtuoja iš karto su trim panom, o tos trinasi užpakaliais į jo penį.- Parodė Liam judėdamas pagal muzikos beat'ą.
Man bjauri staigmenėlė. Aš tą vaikiną pažįstu. Blondinas buvo iš paralelinės klasės mano mokykloje ir per naktį mokykloje vos manęs neišprievartavo. Uoj pasismaginsiu...
- Liamm-m? Tu tikrai to nori?
- O, kažkas išsigando?
- Nenoriu, kad po lemtingo vaikino viliojimo, tu pasikeistum orientaciją.- Suprunkščiau.
- Oho, koks pasitikėjimas savimi. Pažiūrėsiu į tave, kai šoksi man striptizą...
- Žiūrėk ir mokykis, kol aš gyva!- Didvyriškai iškėlusi galvą, nors sielos glūdumoje norėjau klykti, atsistojau nuo baro kėdės. Prieš nueinant gavau pilną stiklinę dektinės ir ją visą išmaukiau.- Pala, tu tikiuosi mane stebėsi, nes jei kas nutiks...- Labiausiai bijau ne to, kad man kažkas nutiks blogo, o tai, kad galiu nesusivaldyti. Turiu gana nemažų problemų su prasta aistros savitvarda.
- Nesiparink, būsiu ne toli!
Žengiau link to ištvirkėlio. Labai noriu tikėti, kad jis manęs neatsimena. Kojos buvo lyg švininės. Nors ir buvau gerai išgėrusi- visai nesijaučiau laisvai, kaip Liam minėjo. Nuo to tik dar labiau įsitempiau. Likus vos keliem žingsniam sustojau ir dar kelias minutes kartojau sau 'tik neįsijausk, tik neįsijausk', bet kažkas mane staigiai pastūmė ir dėl to, tiesiogine to žodžio prasme, atsitrenkiau į blondina.
- Fuck! Žiūrėk kur eini!- Užpuoliau tą, kuris mane pastūmė. Panašu, kad alkoholis pradėjo veikti smegenis.- Sorry...- Koketiškai šyptelėjau vaikinui.
- Nieko tokio, pupa... Mes kartais nepažįstami?- Matyt, dūmų migla, alkoholis ir mirgančios šviesos gerai maskuoja.
- Tikrai ne, nes kitu atveju, aš tikrai būčiau atsiminusi, tokį išvaizdų kūną.
- Gal nori ne tik jį įsiminti..?- Atstūmęs pulką merginų, prisislinko prie pat manęs.- Tai kuo vardu gražuolė?- Staigiai mane suėmė už liemens, o man teko nesipriešinti. Kaip šlykštu vėl jausti to išsigimėlio rankas. Na... Na gal ir nevisai šlykštu. Kiek žinau, jis šiuose dalykuose netgi labai patyręs. Po velnių. Jei pasakysiu tikrąjį vardą, jis mane atpažins.
- A-Aš Margaret.- Gražu, pradedu visiškai nusišnekėt.
- Labai seksualus vardas...- Jis nusivedė mane link stalelio, kampe, ir pasisodino ant kelių, o aš visąlaik šypsojausi ir bandžiau susilaikyti, kad jam neužvažiuočiau per snukį. Kolkas sveikas protas nugali spiritą. Aplinkinės kalės taip pat sukiojosi aplink šios nakties karalių ir piktai varstė mane žvilgsniais.
- Am, o tu kuo vardu?- Sielos glūdumoje beveik nusiraminau, todėl pradėjau mėgautis svaiginančia naktimi: ranka lėtai bei švelniai apglėbiau vaikiną per kaklą. Jis visas nuvagotas tatuiruočių. Koks skirtumas ar aš būsiu to išsigimėlio glėbyje, ar kokio kito? Juk visi čia velniai ir ateina tik pasidulkint ar išgert.
- Rajanas. Čia yra vienas ramus kambarėlis...- Užuomina net idijotui aiški, bet man atsipalaiduot negalima. Negalima? O kodėl negalima?...
- Aa-aa... Su malonumu, tik luktelėk minutėlę, aš tuoj sugrįšiu.- Alkoholis priežastis nuskuosti į tualetą.
- Stop.- Sulaikė mane už rankos.- O užstatas, kad tavęs neužmirščiau?- Seksualiai šyptelėjęs mirktelėjo.
Dieve, aš tampu tikra paleistuve, kai prisigeriu. Na gerai, kartais ir būdama visiškai blaivi. Vos pamačiau vaikino šmaikščią veido išraišką, kilo nešvankių minčių.
Svarbiausia neįsijausti, nes nesusivaldžiusi gali pridaryti kvailysčių.-Miglotai prabilo pasąmonė.
Eik velniop.- Atkirto Alkoholis ir nokautavo sveiką protą.
Aš apžergiau jo šlaunis ir įsisiurbiau į lūpas.
Jis kaip ir tikėjausi atsakė, o tas mano drąsumas jį dar labiau užvedė. Vaikinas staigiai atsistojo ir nugabeno mus už kampo bei prispaudė prie sienos. Pajutusi atramą už nugaros atšokau nuo vaikino liemens ir bandžiau ištrūkti iš jo gniaužtų. Visgi sąmonė atsigavo ir akimirksniu vėl issijungė. Lažybos laimėtos. Ištrūkti fiziškai neįmanoma, lieka tik atsiduoti pagundai.
O ko tu tikėjaisi? - Pasamonė daro savo.
Pasakiau- PALIK MANE RAMYBĖJE!
Rajanas viena ranka tvirtai laikė mano liaunus riešus virš galvos, prispaudęs prie sienos, o kita apglėbė liemenį ir bučiavo smakrą, kaklą, krūtinė. Tuo metu jau atsakinėjau Rajanui į šlapius bučinius. Galvoj malonus svaigulys. Bandau priešintis geismui ir vis pamirštu, kodėl turiu atsitraukti... Tai apgailėtinas jausmas. Apgailėtina, kai negali pasielgti teisingai, nes tiesiog trokšti kažko nuodėmingo.
VOUS LISEZ
Lower than desire, higher than hell. REDAGUOJAMA
Roman pour Adolescents'Dievas saugo idijotus.' Mane gyvenimas kruštelėjo kaip reikiant ir tai buvo priežastis, kodėl taip greitai, vos per metus, psichologiškai degradavau. Aš esu primityvus Likimo žaidimas.