Part 28

33 4 0
                                    

Pramerkiu akis tankiai sumirksėdama, nes akina pro balkoną krentantys saulės spinduliai. Veidas paskendęs garbanose ir ištinęs nuo šilumos. Bandžiau atsisėsti lovoje, bet kažkas mane sulaikė. Pasukau galvą į kairį šoną, o priešais kietai nulūžęs kažkoks nuogas vaikinas. Kadangi dar jaučiaus pakankamai apdujus, vargiai ką galėjau suvokti.
-Po velnių, tai nebuvo sapnas.- Kimiai sau murmtelėjau ir atsargiai atitraukiau vaikino rankas.
Čiupau nuo komodos telefoną ir greitai įamžinau vaikino veidą nuotraukoje. Kelias akimirkas dėbsojau į visai ne vakarietiškų, bet išties išraiškingų bruožų žmogų. Turiu bent atsimint kaip jis atrodo.
Išsiropštusi iš patalų puoliau prie kambario durų ir jas užrakinau. Grįžau prie paslaptingo vaikino ir nedrąsiai nutraukiau kaldrą nuo jo kūno. Išvydau tik su vienais apatiniais gana atletišką kūną. Hormonai susiplakė į kokteilį, dramatiškai užsidengiau akis laisva ranka. Prašau, baik lydytis.
Patryniau veidą ir svarstydama ar gerai elgiuosi atrakinau telefono ekrano foną. Ant vaikino dešinės rankos ištatuiruotos trys kortos: pikų, kryžių ir būgnų- tūzai, o ant krūtinės, per vidurį, didelis raštuotas kryžius.
Turėdama jo tatuiruotes galėsiu pabandyti iššifruoti, kas jis arba bent jau, kokia jo praeitis. Juk jis vistiek slėps savo asmenybę nuo manęs.
Išsaugojusi viską, kas mane domino, likau stoveti prie lovos ir akimis glosčiau mėlynakio išvaizdą. Veidą iš dalies dengė vešlūs tiesūs juodi lyg anglis plaukai. Pirštų galais prigludau prie jo papilvės ir raumenų reljefu slydau ligi pat krūtinės. Oda lengvai pašiurpo ir jis ėmė budintis. Skubiai grįžau į patalus ir atsigulusi ant šono įsistebeilijau į vaikino ramų veidą. Akimis skenavau kiekvieną raukšlelę, lūpų formą ir ko nesuskaičiavau visas blakstienas.
Staiga vaikinas atsimerkė ir nusišypsojo. Krūptelėjau iš netikėtumo. Ta švytinti šypsena...
- Laba ryta.
- Kodėl kaip įprastai nepabėgai?- Rimtai pašnibždom sumurmėjau.
- Nežinau...- Dusliu balsu prabilo.- Nenorėjau.
- Man reikia į darbą...- Keliom minutėm pralėkus ištariau, nebegalėdama regėti to Merlino žvilgsnio, kuris, atrodė, mato mane kiaurai, jau antrąkart lipau iš patalų, bet vaikinas sučiupo mane už liemens bei įsitraukė į savo glėbį.
- Pasilik...- Šypsodamas papūtė orą į ausį.- Aš apie tave tiek daug noriu sužinoti.
- Paleisk.- Griežčiau ištariau.
- Dabar tu perėmei mano įprotį bėgt?- Kiek suirzo ir perbraukė juodus plaukus raštuota ranka.
- Po velnių, tu dinginėji ir apsimeti, kad viskas gerai?- Ištrūkusi iš jo glėbio pagaliau atsistojau.
- Galvoji aš noriu taip slapstytis?- Rimtai pažvelgė į mane ir atsisėdo lovoje.- Aš turėčiau būti dabar už grotų.
- Tai ne mano...
- Chlo? Tu važiuoji po galais į tą darbą ar ne?!- Už durų sušuko Denisas. Mėlynakis krūptelėjo ir pašoko iš lovos.
- Aš pati nuvyksiu.- Įspėjamai dėbtelėjusi į mėlynakį atsiliepiau Deniui.
- Kodėl tu užsirakinusi?
- Kad tu nepriekabiautum.- Pašaipiai žvelgiau į uždaras duris. Garantuoju, Denisas varto akis.
- Pripažink, kad to visai neatsisakytum...- Vos girdimai sumurmėjo prie pat durų, kad nenugirstų Carly, išgirdęs, jog stoviu prie pat jų.
- Važiuok pagaliau...
- Na tuomet, nekantriai lauksiu tavęs savo kabinete.
Atsigręžiau į kambarį kiek atsikvėpusi. Mėlynakis dingo. Nei jo rūbų prie lovos, nei batų balkone nėra.
- Šiknius. Ateina, tiesiog išmiegot naktį. Tie vyrai, vienas nusivylimas...- Burbėdama sau panosei nuėjau prie savo kėdės, kur gulėjo rūbai priešais veidrodį. Staiga veidrodžio atspindį vėl išdygo juodaplaukis. Neapsirengęs, laikantis rūbų gumulą po ranka.
- For fucks sake!- Krūptelėjau.- Negąsdink.
Vos išgirdau, kad Carly su Denisu išvažiavo atrakinau duris ir puoliau ieškotis higienos priemonių.
- Pirma- ateinu pas tave, nes kažkuo mane trauki.
- ,,Kažkuo".- Prunkštelėjau akivaizdžiai turėdama omeny seksą.
- Deja, ne tik dėl to. Jei man būtum tik trumpalaikis sekso šaltinis, tai antrą kartą manęs nebūtum išvydus.
- Ketvirtą karta.- Pataisiau.
- Antra- ne tik vyruose galima rast nusivilimų.- Numetė ant žemės savo laikytus rūbus.
- Kas ten per ,,Mažute" buvo? ,,Pripažink, kad neatsisakytum priekabiavimų" kaip suprast?- Vaikinas ramiausiai kontratakavo mane savais argumentais, nė kiek nesiskubindamas dingti, kai ėmiau persirenginėti.
- Koks tau skirtumas? Gali nežiūrėt?- Piktai dėbtelėjau.
- Jokio, tiesiog įrodau, kad ne tik aš atrodau apgailėtinas. Beje, ko manęs drovies? Manai, nežinau, kas slypi po tavo apatiniais.- Nusijuokė.
- Nemanau, kad turi gerą regą tamsoje.
- Patikėk, tai, kad pabėgau iš zonos ir nelegaliai gyvenu laisvėje jau daugiau nei savaitę- tai absoliutus atidžios regos nuopelnas... Tikiuosi nesišiauši dėl to, kad man dabar erekcija.
- Na nieko nuodėmingo, džiaugiuos, kad po kalėjimo dar nepamiršai, ką tai reiškia.- Sumurmėjau apsirengusi tarnybines juodas kelnes, maikutę bei atsisukau į ką tik vėl prigulusį vaikiną. Visgi mano žvilgsnis užkliuvo už aiškaus iškilimo po apatiniais.
- Kaip matai, aš nejuokauju.- Vaikinas atsistojęs priėjo prie manęs ir grubiai prisitraukė už juosmens.- Gal pasismaginam kol matomės..?
- Aš pavėluosiu.
- Kur?
- Į nuovadą.
- Rašysi pareiškima ant manęs?- Sustingo, bet šypsena veide nedingo. Saviginos įprotis.
- Deja. Aš ten dirbu.
- Ką?- Nustebo, o jo veidą papuošė keista šypsena.
- Taip gyreis, kad turi gerą regą, o tai, kad dabar apsirengiau tarnybinius rūbus- nepastebėjai.- Ironiškai nusijuokiau.
- Maniau, kad dirbi apsaugos sferoje.- Atkirto, o aš atsitraukusi nužingsniavau į vonią.- Irrr... tu manęs neįduosi ane?- Pasitikslindamas nerūpestingai atsekė iš paskos ir pašaipiai žvelgė per veidrodžio atspindį į mano rimta miną.
- Kodėl taip manai?
- Aš tave psichologiškai veikiu.- Ištaręs prigludo nuogu kūnu iš nugaros ir plaštakomis suėmė už mano krūtinės.- Tu man patinki...- Spustelėjo delnus.
- Primink, kodėl aš vis dar nežinau tavo vardo?
- Nes dar ne laikas.- Tik tiek tarstelėjęs jis įsisiurbė į mano peties odą, o tada švelniai perbraukė liežuviu iki ausies.
- Dieve, už ką taip mane gundai..?- Susijuokiau nesusilaikiusi iš pasitenkinimo ir atsisukusi į vaikiną aistringai įsisiurbiau į lūpas.
Vos lėtai prirėmiau jį prie sienos, vaikinas mane atitraukė atgal ir pasukęs nugara palenkė, kad atsiremčiau į vonią alkūnėmis bei praskėsčiau šlaunis. Jis mėgsta dominuoti ir tai mane siaubingai užveda. Tuomet atsegė akipiruotą diržą ir numovęs man kelnes su apatiniais lėtai pasitrynė.
- Plauki dėl manęs...- Patenkintas konstatavo faktą.- Kur prezervatyvai?
- Stalčiui.- Sunkiai atsidususi kiek atsilošiau į jo krūtinę, o jis susitvarkęs viena ranka apglėbė mano krūtinę bei kita prispaudė papilvę, kad išriesčiau paskutinius stuburo slankstelius. Mūsų tempas buvo visiškai nepastovus: vaikino viena ranka slankiojo po visą mano kūną, o kita laikė garbanotas plaukų stuogas, kad netrugdytų bučiniams.
- Dieve... tik nesustok...- Per sunkų kvėpavimą sudejavau, pajutusi artimą pabaigą.
- O tu netylėk... noriu girdėt tavo aimanas...- Jis suėmė mane plačiu delnu už kaklo ir pagreitino tempą.- Šū-ūd-as...- Užsikirtęs pusbalsiu sudejavo ir baigė lėtais judesiais.
-Fuck...- Dar vis dūsaudama atsisukau veidu į vaikiną ir apglėbiau jo kaklą, o tada rankų nagais nuslinkau iki jo sėdmenų ir spustelėjau.- Jau spėjau pamiršti, kaip gerai tai darai... Tik gaila, kad taip greitai...
- Aš atsėdėjau penkis metus skarbonkej ir tik prieš puse mėnesio išėjęs gavau progą išdulkinti seksualią merginą. Tai ne juokas, po tokios pertraukos... Manyje testasterono daugiau nei kovo mėnesį katino kiaušuose.
Normaliai užsimovusi kelnes atsisėdau ant šaltų vonios plytelių. Jis pasekė mano pavyzdžiu.
- Deja, šiandien laiko buvo neperdaugiausiai...- Sukrizeno ir įsistebeilijo į mano krūtinę.
- Velnias, negi tave tik krūtinė traukia, o ne aš visa?- Nusijuokiau ir suieškojusi cigaretę bei žiebtuvėlį kelnių kišenėje, uždegiau.
- Tu visa mane varai iš proto, tik gaila, kad dar negavau progos dienos šviesioje tave išanalizuoti... Duokš ir man.- Šis taip pat uždegė nikotino pagalėlį ir giliai įtraukęs dūmą iškvėpė man į veidą.
Sukosėjau, bet nieko neištariau. Tik šyptelėjau per kamputį lūpų. Jis vienintelis, kuriam nusispjaut ar aš rūkau. Jis vienintelis, kuris po sekso nekritikuoja mano gyvenimo būdo ir nenurodinėja. Mane traukia jo patamsėjusios akys. Įdomu, ar aš jį iš tikrųjų dominu...

Lower than desire, higher than hell. REDAGUOJAMATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon