Selen'den
Bir dersin hocasız ve dedikodu ile dolu geçmesinin sonunda teneffüs zili çaldı.
Bizim kızlar hemen ayağa kalktı biz nereye gidecek olduklarını bildiğimiz için Arya ile sıradan kalkmadık.
Şuan kızlar Arya ve benim kalkmamış olmamıza karşı bize hadi kalksanıza bakışlarından atıyorlardı.
Aralarından hemen Irmak konuşmaya başladı.
Irmak: Hadi kalksanıza.
Arya: Yok siz gidin biz sınıfta duracağız.
Bende Arya' yı başımla onayladım.
Kızların garip bakışlarının ardından resmen yerde sürüklenmeye başladık.
Öyle çekmek falan değil şuan resmen Melisa ve Büşra beni, Irmak ve Begüm de Arya' yı kollarından tutup sürüklüyor.
Melisa: Siz olmadan onlara işkence yapamayız.
Arya ile beraber mecburen onları kabul ettik. Hoş kabul etmesek bile bize seçenek sunduklarını sanmıyorum.
Bir yönden gerçekten Melisa haklı çünkü işkence denildiğinde karşımda kim olursa olsun en güzel işkence şekillerini uygulayan bendim.
Sonunda Berkay ve Levent' in olduğu sınıfa girdiğimizde sınıfta tam istediğimiz kişiler vardı. Birde ne şanslıyım daha doğrusu Arya ile ne şanslıyız ki Cenk ve Meriç' te buradaydı. Grupta şuan sadece Yiğit yoktu.
Bizim sınıfa girmemiz ile sınıfta bulunan diğer kişiler neler olacağını anlamış olmalılar ki sınıftan çıktılar.
Ben hemen Levent ve Berkay' ın ortasına geçip elimi ikisinin ensesine vurup konuşmaya başladım.
Hayırlı olsun içimdeki kabadayı dışarı çıkıyor.
-Koçum siz hayırdır? Siz kimlere bakıyormuşsunuz öyle.
Levent ve Berkay süt dökmüş kediye döndü resmen.
Tamam belki çok az abartma da katmış olabilirim anlatımıma.
Berkay: Ya Selen yok öyle bir şey kimseye baktığım yok.
Levent: Evet ya niye bakalım ki yapmayız biz öyle bir şey.
-Diyosunuz. Şimdi siz madem öyle diyorsunuz inanayım mı? Yada durun biraz saçınızdan alayım nasıl fikir? Koleksiyonuma eklerim hem.
Berkay: Selen istediğini yaparım, ne olursa sen söyle yeter ki.
Levent' e baktığımda oda Berkay' ı onaylıyordu.
Kızlara ne diyorsunuz bakışlarımı attım.
Arya: Bence 2 gün kölemiz olsunlar.
Berkay: Yuhhh
Hemen Berkay' a bakmaya başladım.
-Berkay istersen seninle çok güzel bir film izleyebiliriz. (parmağımı yanağıma koyup düşünmeye başladım.) ımm adıda Selen ile korkulu anlar. Konusu Bir Berkay' ın çektiği eziyetler. Nasıl ama?
Berkay gözleri büyümüş bir halde bana bakmaya başladı.
Berkay: Düşününce kötü bir fikir değil.
-O zaman bu hafta sonu 2 gün kölemizsiniz.
-vayy be hiç mi değişiklik olmaz.
Bu cümleyi kuran kişiye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.