Bölüm 25; Yapboz

115 27 126
                                    

Multi de Mertcan var.

Bölümü okuduğunuzda kim olduğunu anlarsınız.

İyi okumalar...

********************

Selen'den

Okul saatleri boyu yavaş geçen, okuldan sonra hızlı geçen günler ile yeni okulumuzda çoktan 2 haftamızı dolduruyorduk.

Yani geçici okulumuzda.

Sıkıcı geçen ve hep böyle geçmeye devam eden kimya dersinde, dersin sıkıcılığını ve hocanın yavaş olan anlatımını es geçmiş bir durumda tam yan sırada oturan Metcan ile birbirimize Allah ne verdiyse fırlatıyoruz.

Amaç ne mi?

Benim ne zaman tam bir amacım oldu ki?

Biz birbirimize kağıttan toplarımızı atarken hemen yanımda oturan  - Aynı sınıfta olduğumuzu yeni okula geçtiğimizde öğrendiğim - Kerem de bizim attığımız eşyalardan kendini korumaya çalışıyordu.

Bir yandan da ikimizi de durdurmaya çalışıyordu.

Sonunda birimizi durdurma yolunu bulmuştu.

Nasıl mı anladım?

Şöyle ki eğer siz birisine eşya fırlatıyorsanız ve hemen yakınınızdaki kişi de sizin elinizi sımsıkı tutuyorsa, bu durdurulduğunuz anlamına gelir.

Geçenlerde yine zekiyim.

Zeka içerikli kısımlarımı geçebiliriz.

Bir Kerem' in benim ellerimi tutan eline, bir de Kerem' in yüzüne bakıp duruyordum.

İlk önce yüzüm garipser bir ifade aldı sonra üzülür gibi isyanlara giren bir ifade aldı.

- Ya ama şimdi elimde bulunan unicorn çizimim gitti.

Elimi bırakıp avuç içimi açtı, bir elimde unicorn sanatımdan geriye kalan renk karmaşasına bir yüzüme baktı.

Kerem: Gökkuşağı da bence güzel.

omuzumu silkip konuştum.

- En azından o da sevdiğim bir şey.

İkimiz kendi aramızda konuşurken birden zil çaldı.

Zilin çalması ile kafama kalemlik yemem (evet her yerde bir yemek muhabbeti) bir oldu.

Tam karşı sırada olan, biraz sonra gözü dönmüş bir adet Selen' in şiddetine maruz kalacak Mertcan' a baktım.

O bana korkulu gözler ile bakarken ben çoktan sıranın üzerine çıkmış onun üstüne atlamaya hazır bir haldeydim.

O an tam olarak ne oldu ben size anlatayım.

Ben çıkmış olduğum sıra ile anlaşamayarak dengemi kuramadım, benim tarafımfan ölmekten kurtulan Mertcan kaçtı, sınıfa kim olduğunu fark edemediğim kişiler girdi ve ben kurulamayan dengesizlik sonucu yere düşme aşamasında tatlı gülüş tarafından tutuldum.

Evet Kerem' e tatlı gülüş diyorum.

Beni tutması ve dengemi kuracağımı anladığı an -ki 1 dakika bile sürmedi- birden sınıfın kapısı sert bir şekilde kapatıldı.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin