Bölüm 9; Korku evi

156 29 40
                                    

Selen'den

Korku evine girmek istememizin üzerine erkekleri de ikna ettik.

Korku evi dediğimizden korku tüneli gibi düşünmeyin. Bildiğiniz korku evi yapmışlar.

İçeri girdiğimiz anda kapılar kapatıldı. Biradaki amaç bu evden çıkış yolu bulmak. Bir nevi gizemli evde denilebilir. içerisi hafif esintili bir havaya sahipti. İçerisi eski mobilyalarla ve pilastik örümcek ve ağ ile korkutucu yapılmaya çalışılmış.

Irmak'a baktığımda örümcekleri fark ettiğini gördüm. Örümceklerden korkmak demeyelim de onunkisi tiksinme. Hoş benimde pek hoşlandığım söylenilemez,her ne kadar gerçek olmasalarda. Yerde cam parçacıkları vardı. Çıkardıkları kırılma sesleri hoşuma gitmişti.

Etrafı daha iyi incelemek için hemen Büşra'nın kolundan tutup benimle beraber diğer odalardan birine soktum etrafa bakınmaya başladık.

Tozlu çekmecelerden birini açıp bakınmaya başladım. İçinde bir ayna vardı fakat yerinden çıkmıyordu. Birden içinden tek gözünde boşluk bulunan, sakallı, dişleri sararmış bir adam çıktı.

Citten bunlardan korkmamız mı bekleniyor. Girdiğimiz odanın içinde bulunan bir dolap vardı hemen oraya gidip dolabın kapaklarını açtım. Burası inanılmaz bir karanlıktaydı.

-Burda ne var bakmaya ne dersin?

Büşra heyecan ile konuşmaya başladı.

-Sonuna kadar macera ve korku.

İşte Büşraşk'ın en sevdiğim yanı eğlenceyi sonuna kadar yaşaması.

İkimizde sırayla dolaptan içeri girdik.

Sonra aniden aşağı doğru hızlı bir iniş yaptık.

-Bu harikaydı.

Birden hafif ışıklar ile aydınlatılmış mahsen gibi bir yer belirdi. Burası bana gerçekçi gelmişti. İçeride iğrenç bir koku vardı. Garip sesler geldiği detayını unutmamak lazım. Aslında bu çıkışı hepimiz birden bulmalıydık. Tabi ki ben bir farklılık yaratarak diğerlerinden ayrıldım.

-Burası gerçekten berbet kokuyor.

-Kesinlikle. Hadi devam edelim.

Mahsenlerin yanlarından geçerken tıslama seslerini duymam rahatsız edici olmuş olabilir. Büşra beni hızla oradan çekti.

- Sence diğerleri nerededir.

Aklıma ilk gelen cevabı söyledim.

- Bence üst kata çıkmış olabilirler. Kızlar sence ne zaman gelirler.

- Bilmem ama bugün fazla heyecanlı ve korkulu olucak.

Birbirimize bakıp gülmeye başladık. Böyle bir yerde gülen iki insan gören olsa kesinlikle bizden korkardı sanırım.

Biz konuşarak yürürken birden ilerimizden simsiyah bir şey geçerek bir odaya girdi. Tabi bizde onun tam zıttı yöne doğru koştuk. Bu sefer girdiğimiz yer küçük bir odaydı. Odaya girmemiz ile kapının kapatılması bir oldu. Kapının altından gelen ışık ile etrafıma bakınmaya başladım.

-Telefonundan ışığı açsana

Hemen ışığı açıp etrafa daha iyi bakınmaya başladım.

Duvara baktığımda büyük bir yaboz parçasına benzer şekiller gördüm.

Duvarı Büşra da fark etmişti.

-Parçalar nerede olabilir ki?

Etrafa tekrar bakındığızda kapı dikkatimi çekti. Kapının üstüne dikkatli baktığımda parlayan bir anahtar buldum.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin