Bölüm 32; Gitmesin

75 20 120
                                    

Multi: Arya

Arya' dan;

Dün evde sıkılıp parka gitmiştim. Orda Meriç ile karşılaşmıştık. Sonra bir an da aklıma gelen fikirle tiyatroya gidelim demiştim. Ama tiyatro bileti bulamamıştık. Bunun üzerine Meriç beni bir tiyatro kulübüne götürdü ve kaydımızı yaptırdı. Benim ben yapamam demelerime rağmen.

Eve geldiğimde ise Meriçle haftanın beş  günü beraber olacağımızın sevinci ile Selen' e anlattıktan sonra çığlık atmıştım. Ne biliyim çok mutlu olmuştum. Uzun zamandan sonra. Kazadan sonra ilk defa.

Böyle Meriç benim için çok farklıydı. Onların okuluna geldiğim günden beri bi yakınlık hissetmiştim ama daha sevdiğimden emin değildim. Ki hala emin değilim. Meriç böyle uzun süre sevgili kalan tiplerden değildi bunu biliyordum. Ama ne biliyim ya. O benim için hep vardı. Ve hep olmasını istiyorum. Yaa bir insan biriyle oturunca mutlu olur mu abi ? Ben oluyorum işte.

Ben bu zamana kadar kimseyi sevmedim yani hep kardeş arkadaş oldu ama hiç böyle bir şey hissetmedim bir anda olunca bi de. Kimseye söyleyemedim en yakınıma lan kardeşime Selen' e bile anlatamıyorum. Korkuyorum abi verecekleri tepkiden.

Kıskanıyorum onu. Böyle kızlarla konuşunca o canım yanıyo benim. Böyle beraber olduğumuzda sürekli ona bakasım geliyor. Gözüm istemsizce kayıyor. Onu sürekli merak ediyorum. Sürekli onu düşünüyorum durduk yere aklıma geliyor. Ama özlemek ne biliyim o kelime uzak geliyo bana. Kalbimi acıtıyo lan onun başkasını sevme ihtimali. Ama en kötüsü hiç bir şey onun kadar imkansız olmamıştı.

Onu bir Ekim sabahı tanıdım. Saat sekizi beş felan geçiyordu gördüğümde. O gün bu gündür hep aklımda. Hiç de gitmesin. Eğer bir gün giderse aklımdan çıkarsa ben ölürüm. Çünkü onun gibi birini bir daha bulamam. O bu hayatta en değer verdiklerimden. Bir insan her zaman birinin aklına gelir mi lan ? Geliyor işte her zaman her yerde her şekilde. Gerçi hiç çıkmıyor ki. Onu görmediğim zaman üzülüyor sesini özlüyorum. Belki de ben bu duyguları ilk defa yaşıyorum. O yüzden tuhaf geliyor ama ne biliyim ya yanımda olsa şimdi mesela sımsıkı sarılırım. Yaa öyle bir sevgi ki bu anlatılmaz. Unicorndan çikolatalı sütten daha özel bir şey benim için. Gerisini siz anlayın. En büyük en güzel HAYALİM o benim.

Bak yine aklıma gelmişti. Selen' den gizli aldığım sigaramı cebimden çıkarttım. Zaten herkes okuldaydı kimsenin haberi olmazdı. Ben hastaneden yeni çıktığım için bir hafta raporum vardı.

Aklımda onun hayali, elimde sigara, telefonda son ses şarkı, gözleri dolmuş ve Aralığın ortasında incecik kıyafetlerle balkonda bir adet ben.

Bu halimi görseler ne çok fırça yerdim ama. Sigarayı geçtim kıyafetime, bile kızarlardı. Ne var yani kışın elbise giydiysem. Kaza günü giydiğim elbiseyi giyinmiştim. Elbise sağlam çıkmıştı kazadan.

Sigaramdan bir nefes çekip şarkıyı değiştirdim. Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan İyi Değilim. Yağmur yağmaya başlayınca gülümsedim. Ben ölene kadar burda böyle kalabilirim.

Gözlerimi kapatmış sigaramı içerken balkon kapısının açılması ile bakışlarım oraya döndü. Herkes gelmişti. Bu duruma uygun tek bir kelime var.

Sıçtım

Lan bunlar okulda değil miydi? Ama şimdi burda kafam karıştı. Kerem ve Selim hariç hepsi buradaydı. Ve hepsi sinirle bana bakıyordu. Sadece gülümsedim. Annesinin vazosunu kırmış masum bir çocuk edası ile.

Meriç yanıma gelip elimdeki sigarayı aldı Selen de elimden tutup beni yerden kaldırdı ve odama soktu. Kızlar da gelince Melisa kapıyı kapattı. Hepsi soru soran gözlerle bakıyordu. Bu da demek oluyo ki açıklama bekliyorlardı.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin