Evettt bölüm adında olduğu gibi Multide Cem Adrian - Tek kişilik aşk var. Açabilirsiniz yazdığım yerde açmanız daha iyi olur.
Bu arada bu bölüm baya baya uzun oldu. Resmen 5500 kelime yazdım daha ne olsun.
Bu arada oylarınızı ve yorumlarını bekliyorum.
İyi okumalar.
********************
***** Cenk: O an herşey dursun istedim. O an kalbimin hızlanması onun bana karşı olan sevgisini hissetmem o kadar mükemmeldi ki... Onun bana aşık olduğu düşüncesi bana sarılışı beni öptüğü o an kalbim yerinden çıkacak gibiydi.
Meriç: Peki ya sonra.
Cenk: Bu kadar güzel bir anda uyku sersemi hali ile bana sarılarak uyuya kaldı. En acısı da beni Kerem sanıyordu. *****
Su savaşından 2 gün sonra.
Selen'den.
Tüm tayfa bir kafede buluşmuş bir şeyler içiyorduk.
Hava aşırı derecede güzeldi.
Herkes kendi arasında konuşuyordu.
Bir anda Yiğit'in baskın bir şekilde çıkan sesi masanın diğer ucundan duyuldu.
Yiğit: Size Irmak için yapmış olduğum kahramanlıktan bahsetmişmiydim?
Masada gergin bakışlar belirmeye başlamıştı. Herkes başka bir yöne bakıyordu.
Ardından toplu bir şekilde "Anlatmıştın." Denildi.
Tabi Yiğit durur mu?
Durmaz.
Övüne öbvüne tekrar ve takrar anlatmaya başladı.
Yiğit: İşte her zaman olduğu gibi yine biricik sevgilim ile beraber dışarı çıkmıştık tabi canım aşkım Irmak'ın canı birden pamuk şeker çekti.
Birden Yiğit'in devam etmesine izin vermeden söze Irmak girdi.
Irmak: İyi de canım pamuk şeker çekti diyen sendin.
Yiğit: Aşkım sözümü kesme de bitireyim cümlelerimi. Hehhh nerede kalmıştım.
Topluca: Yaaa bir susss Yiğit.
Herkesin toplu bir şekilde isyan etmesinin ardından birden Çağrı ayağa kalkıp cama yöneldi.
Çağrı: Allah aşkına susss Yiğit. Bak atarım kendimi.
Çağrı'yı camın orada gören Büşra bir anda ayağa kalktı.
Herkes "yapma" falan der diye düşünürken birden Büşra'da Çağrı gibi cama yaklaştı.
Büşra: Ben de atarım kendimi.
Çağrı: Sevgilim sen güzelsin ölmemelisin bir kere.
Çağrı ve Büşra birbirlerine odaklanmışken Yiğit ikisini görüp sonunda pes etmişti.
Yiğit: Burası aşırı aşk koktu.
-Neresi aşk kokmuş. Bence gayet normal.
Yiğit: Tabi sen ne anlarsın. Yarım saattir Cenk ona bakmanı bekliyor. Sende orada mal mal onun dışında herkese bakıyorsun. Hayır anlamıyorum Cenk'in seni sevdiğini nasıl anlayamıyorsun anlayabilmiş değilim. Bir de bana gerizekalı diyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.