Arkadaşlarımın bana hazırlamış olduğu doğum günü inanılmaz bir şekilde mükemmeldi.
Doğum günü kutlamamın sona ermesinin ardından mekandan ayrılış yolunda durduk yere Arya önce yanıma geldi ve beni bir anda diğerlerinden uzağa bir yere çekiştirdi.
Ben ne olduğuna anlam veremezken kutlamada hep gülen yüzü bir anda ciddi bir hâl almıştı.
Arya: Sana bir şey söylemem lazım.
- Ne oldu fazla gergin duruyorsun. Bir şey mi oldu.
Arya: Evet yani tam olarak değil.
-Söyler misin artık?
Arya: Şeyyy...
-Neyyy...
Arya: Cenk birisinden hoşlanıyor.
-Yok artık!
-Sabahtan beri söyleyemediğin şey bu muydu?
Arya: Tepki olarak şaşırırsın sanıyordum.
-Zaten biliyordum.
Arya: Nasıl yani? Sana söyledi mi?
-Tabi kii de hayır. Onu tanıyan herkes birinden hoşlandığını fark edebilir. Yani davranışları falan zaten garipti ama özellikle bir süredir daha garip.
Tam Arya'nın söyleyeceğim başka bir şey kalmadığını düşünüp yürüyecekken beni durdurdu.
Arya: Senden bir şey isteyeceğim.
Ardından benim bir şey dememe kalmadan devam etti.
Arya: Hoşlandığı kişiden olsa gerek bu aralar Cenk'in morali bozuk gibi. Yani ben de diyorum ki onun moralini yerine getirmek için bugün onunla vakit mi geçirsen.
-Neden sen vakit geçirmiyorsun ki?
(ÇOK GÜZEL BİR SORU SORDU. SELEN'İ TEBRİK EDİYOR VE YERİNE UĞURLUYORUZ.)
Arya: Iııııı... Çünkü bugün senin doğum günün.
-Yani???
(İYİCE SIÇTIN ARYA JXJDJXJXKSJXNS)
Arya: Yanisi işte bugün doğum günün olduğu için seni tersleyemez.
(AFFERİN DURUMU KURTARDIN. JXJDJKAKXJDHSHXJSJ)
-Bakarız.
Arya: Ne demek bakarız. Yürü git.
Arya'nın kafama geçirmesi ile neye uğradığımı şaşırdım.
Kafama geçirmesinin ardından sinirle ona döndüm.
-Lan ne yapıyorsun? Sen bile doğum günümü umursamadan kafama vuruyorsan. Cenk beni uçurumdan atar. Mayyak mısın???
Arya: Evet mayyağım hadi şimdi git.
Arya'ya sinirli bir şekilde bakarken o da iki parmağını önce gözüne doğru tutup ardından yine aynı parmakları ile benim gözlerimi göstermişti.
Mesaj alındı.
"GÖZÜM ÜSTÜNDE"
Arya ile konuşmamızın ardından diğerlerinin olduğu tarafa doğru koşmaya başladım.
Onlara yavaş yavaş yaklaşınca aralarından Cenk gözüme çarptı.
Hızla onun arkasından gidip kolumu omzuna attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
Chick-Litİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.